Je hoeft niet te betalen om bezwaar te kunnen maken. Mocht de OvJ vervolgens echter het bezwaar afwijzen, dan zul je wel eerst moeten betalen voordat je in beroep kunt.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:19 schreef Rewimo het volgende:
Petje af voor een agent die dit voor elkaar krijgt
Foto's opvragen (leuk, 19x dezelfde foto) en vervolgens kun je nog gaan dokken om bezwaar aan te tekenen
Je kunt echter geen bezwaar maken tegen de 6 euro administratiekosten. En dat 19 keerquote:Op woensdag 6 april 2011 09:24 schreef Alicey het volgende:
Je hoeft niet te betalen om bezwaar te kunnen maken. Mocht de OvJ vervolgens echter het bezwaar afwijzen, dan zul je wel eerst moeten betalen voordat je in beroep kunt.
Administratiekosten die ten onrechte aan je worden opgedrongen? Als je terecht een boete krijgt zijn die administratiekosten al achterlijk genoeg, maar waar betaal je die dingen nou voor als er blijkbaar helemaal niemand op de administratie werkt die bij zulke fouten als bij mij even denkt van: hé, hier klopt iets niet?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je kunt echter geen bezwaar maken tegen de 6 euro administratiekosten. En dat 19 keer
Niet afzonderlijk. De administratiekosten worden echter samen met de sanctie opgelegd. Als de sanctie vernietigd wordt, vervallen de administratiekosten dus ook zou ik zo zeggen.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:33 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt echter geen bezwaar maken tegen de 6 euro administratiekosten. En dat 19 keer
Die agent had al moeten denken dat er iets niet kloptequote:Op woensdag 6 april 2011 09:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Administratiekosten die ten onrechte aan je worden opgedrongen? Als je terecht een boete krijgt zijn die administratiekosten al achterlijk genoeg, maar waar betaal je die dingen nou voor als er blijkbaar helemaal niemand op de administratie werkt die bij zulke fouten als bij mij even denkt van: hé, hier klopt iets niet?
Klopt helemaal, wat een faal van het CJIB overigensquote:Op woensdag 6 april 2011 09:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet afzonderlijk. De administratiekosten worden echter samen met de sanctie opgelegd. Als de sanctie vernietigd wordt, vervallen de administratiekosten dus ook zou ik zo zeggen.
Koosquote:
Dat moet toch wel te bewijzen zijn?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:27 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Koos![]()
![]()
![]()
Ik denk dat TS een geschikte kandidaat is voor een EMG. 19 snelheidsovertredingen binnen een paar uur en ook nog binnen de bebouwde kom. Stel je voor dat er een kind of een hert oversteekt
![]()
.
Succes met bezwaar maken TS, heb het 1x moeten doen omdat de wegkennis van meneer de flitser tekortschoot. Flitser instellen op max. 80km/h terwijl het een 100km/h weg was.
Ze doen ook alles om bonnetjes binnen te halenquote:Op woensdag 6 april 2011 10:27 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Koos![]()
![]()
![]()
Ik denk dat TS een geschikte kandidaat is voor een EMG. 19 snelheidsovertredingen binnen een paar uur en ook nog binnen de bebouwde kom. Stel je voor dat er een kind of een hert oversteekt
![]()
.
Succes met bezwaar maken TS, heb het 1x moeten doen omdat de wegkennis van meneer de flitser tekortschoot. Flitser instellen op max. 80km/h terwijl het een 100km/h weg was.
Foto's VAN de overtreding, gemaakt door de flits-auto.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan moet je even naar boven scrollen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |