Jawel, dat doe ik wel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Val ons daar niet mee lastig.
Nee, je moet gewoon je bek houden en netjes die boetes betalen.quote:
Ja, snelheidsovertredingen bedoel ik. Tenks.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
Je hebt het over 2 soorten boetes Ts. Neem aan dat je de parkeerboetes aan moet passen..
Nee, TS stond stil.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
Je hebt het over 2 soorten boetes Ts. Neem aan dat je de parkeerboetes aan moet passen..
Mijn auto wel, ja. Blijkbaar precies in de baan van het laserpistool van onze vrind.quote:
Ik denk dat ik alsnog een deurwaarder langs krijg om de 900 euro te innen die de overheid heeft misgelopen dankzij het labiel snelheidsmeten van de agent.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:26 schreef Nebelwerfer het volgende:
Toch ts is het helpen van 19 medemensen door middel van het parkeren van 1 auto niet echt klachtwaardig. Kun jij zondag met opgeheven hoofd de kerk binnenlopen
Stomme parkeersnelheidslimieten binnen de bebouwde kom ook.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:27 schreef -K03N- het volgende:
je mocht dus maar maximaal 50 Km/u stilstaan
Dat is een hoop geldquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alsnog een deurwaarder langs krijg om de 900 euro te innen die de overheid heeft misgelopen dankzij het labiel snelheidsmeten van de agent.
Ah zal loslopen toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alsnog een deurwaarder langs krijg om de 900 euro te innen die de overheid heeft misgelopen dankzij het labiel snelheidsmeten van de agent.
Ja, parkeren is nooit mijn sterkste kant geweestquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:30 schreef -K03N- het volgende:
valt trouwens nog wel mee dat jij je rijbewijs nog hebt
Dit lijkt me aan te vechten, je kan de snelheid van de ene auto niet op die van de andere auto schuiven. En zowel dan kan iedereen protest aan tekenen en is het einde zoek, om dit soort dingen te voorkomen, maken ze hun apparatuur gigantisch accuraat en betrouwbaar, zeker met een lasergun.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn auto wel, ja. Blijkbaar precies in de baan van het laserpistool van onze vrind.
Er is geen beter vermaak dan....quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:49 schreef capricia het volgende:
Ik zie TS binnenkort wel op WGR verschijnen...lol.
Nee, joh, veel te moeilijk allemaal.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:55 schreef kloas_wokkel het volgende:
Kunnen ze bij het CJIB niet even een regeltje programmeren dat een medewerker ingelicht wordt als er zoveel boetes uitgeschreven worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |