Gemakshalve vergeet je even waar het mee begon, de opmerking van Gerard die ik ook onder de gordel vond aan iemand wiens relatie net op de klippen is gelopen..quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Kijk de beelden nog eens na?
Hij ging de discussie uit de weg, en Jojanka ging hem achterna waarbij ze door bleef zagen tot Gerard zei dat hij het idee kreeg dat zij acteerde.....
Jojanka haalde hem het bloed onder zijn nagels uit, maar Gerard is fout, begrijp ik?
Geen probleem, hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:12 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Oeps...
![]()
Sorry. Dat was me ontgaan. Mijn oordeel was dus niet goed en gebasseerd opwat ik van iemand had gehoord.
Nee, mis, zij trekt de Stem voor, en Diana doet haar best met Alphons en de stagiairs tijdens de liveshowsquote:
Moeders heeft net iets te weinig gestort!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef beequeen het volgende:
Lol, Jo was er van overtuigd dat Geer en Karim genomineerd waren. De Stem heeft je verkeerd geïnformeerd.
Herinner mij eens aan die opmerking ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gemakshalve vergeet je even waar het mee begon, de opmerking van Gerard die ik ook onder de gordel vond aan iemand wiens relatie net op de klippen is gelopen..
maar ja, het is Geer he?
Ja leuk, maar zeg nooit tegen iemand dat ze acteren, want dan doe je iemand heeeeeeel pijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef wieweetwatt het volgende:
Joanna? Wil je ajb Alex nog harder aanpakken? net als toen met Mo, weet je nog?
Truth hurts.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gemakshalve vergeet je even waar het mee begon, de opmerking van Gerard die ik ook onder de gordel vond aan iemand wiens relatie net op de klippen is gelopen..
maar ja, het is Geer he?
neej jo had gisteravond toch hoofdpijn.......quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Moeders heeft net iets te weinig gestort!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:14 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ja leuk, maar zeg nooit tegen iemand dat ze acteren, want dan doe je iemand heeeeeeel pijn
Dat hoort bij de act "Ik was even met mijn gedachten ergens anders bij" Nu ik weerquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
maar ja, het is Geer he?
Kreeg foute info...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Geen probleem, hoor
Vond het alleen vreemd dat je die mening had, en vroeg me af of ik het filmpje verkeerd had gezien ....
Of heb jij alleen het filmpje op de SST site gezien?
Want die is wel zo gemonteerd namelijk
Heeft waarschijnlijk een ongedekte cheque opgestuurd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Moeders heeft net iets te weinig gestort!
ja, want volgens mij was het een opmerking die iemand anders maakte, alleen gerard wordt erop aangesproken.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:14 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Herinner mij eens aan die opmerking ?
it wasn't mequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:14 schreef suzi1 het volgende:
ik hoor iemand heel hard liegen en het is een limburgse snol
Welke opmerking bedoel je precies? Dat Jo acteert of dat Geer Jo gewoon doorheeft?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Mokum020 het volgende:
maar ja, het is Geer he?
Dan heb je waarschijnlijk weinig mensenkennisquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:12 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik kijk het 24/7 inclusief SLsIk schat dit EXACT als Jo's stiel in..
Of 10 zware negersquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zijn 10 zware jaren overheen gegaan
Zo zwaar neem ik dat niet op, en zie Gerard niet als slachtoffer, maar was benieuwd wat ik eventueel gemist hadquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:15 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Kreeg foute info...
Moest werken en laat thuis.
Dus had niet mogen oordelen.
Arme Geer.
Ik heb het filmpje gezienquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welke opmerking bedoel je precies? Dat Jo acteert of dat Geer Jo gewoon doorheeft?
Ze vindt het erger dat 3 mensen!! haar hebben genomineerd...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:17 schreef Chuckster het volgende:
Jo weer lekker pissed op iedereen omdat haar Buddha 2.0 genomineerd is..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |