Dat is wel het minste dat hij kon zeggen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:04 schreef Urb het volgende:
Godver nu zegt Gerard nog sorry ook tegen Joanna
als ik het van te voren geweten had was het iets anders geweest.wil absoluut niet met die must vergeleken wordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ongelukkig toeval houd ik het maar op
Hoe was hij fout?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:05 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Terecht toch.
Ook al mag je Jo niet,....
Hij was toch fout.
ne karim gaat er uit!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef cindy11 het volgende:
Flip eruit,dan is Joan echt in alle staten.....zijn we van haar ook af!
Goede deal.......![]()
Karim gewoon door,en dan het spel wat eerlijker spelen!
Of Mo d'r SOA. Die komt ook steeds terug.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dat al drie keer...
Het is net kernafval, daar kom je ook nooit vanaf
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon... ze heeft geen enorm ego, is geen huillie, kriebelt niet continue en ze kan dingen gewoon zelf bepalen. Ze heeft door dr geheim een enorme muur om zichzelf moeten houden en kan daar als 20-jarige toch maar ff mee omgaan..
Sharon... is gewoon tof
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Of Mo d'r SOA. Die komt ook steeds terug.
Neehoor, ze accepteerde het niet eens.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is wel het minste dat hij kon zeggen.
Met dat gelul van afgelopen middag tegen Jo.quote:
Ja, als je altijd met jezelf bezig ben gaat dat niet zo snel hè!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:07 schreef Blackprinces het volgende:
Jo komt er nu pas achter dat flip genomineerd staat
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef cindy11 het volgende:
Flip eruit,dan is Joan echt in alle staten.....zijn we van haar ook af!
Goede deal.......![]()
Karim gewoon door,en dan het spel wat eerlijker spelen!
ja, dat heeft ze gezegd, ze wilde de 3 stelletjes bij elkaar houdenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef Urb het volgende:
Joan zegt nu iets in de trant van "Mo, Lau en IK hadden iets bedacht waardoor we met z'n allen het gezellig zouden houden de komende weken"![]()
Heeft iemand dit preciezer opgevangen?![]()
![]()
![]()
heb u het volledige filmpie wel gezien?????quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:08 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Met dat gelul van afgelopen middag tegen Jo.
Gaat met haar telkens een discussie aan.
En die van vanmiddag was slecht getimed
Kijk de beelden nog eens na?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:08 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Met dat gelul van afgelopen middag tegen Jo.
Gaat met haar telkens een discussie aan.
En die van vanmiddag was slecht getimed
Geloof maar rustig dat een breakdown over dit feit op handen is bij Joan!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef beequeen het volgende:
Lol, Jo was er van overtuigd dat Geer en Karom genomineerd waren. De Stem heeft je verkeerd geïnformeerd.
Ja ze komt er echt nu pas achter dat haar hondje genomineerd is..quote:
Er is nog hoopquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef beequeen het volgende:
Lol, Jo was er van overtuigd dat Geer en Karim genomineerd waren. De Stem heeft je verkeerd geïnformeerd.
Dat is niet Jo's stiel. Als je dat denkt heb je SST niet echt gevolgd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:08 schreef rico80 het volgende:
Oh jee Jo heeft nu door dat iedereen behalve zij en Mo Flip genomineerd heeft. Nou die weet nu dat Flip een zinkend schip is, zal me niets verbazen als ze m nu als een baksteen laat vallen
Dat die anderen dat niet door hebben hequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja ze komt er echt nu pas achter dat haar hondje genomineerd is..![]()
Dat kind denkt echt alleen maar aan d'r zelf he?
Oeps...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Kijk de beelden nog eens na?
Hij ging de discussie uit de weg, en Jojanka ging hem achterna waarbij ze door bleef zagen tot Gerard zei dat hij het idee kreeg dat zij acteerde.....
Jojanka haalde hem het bloed onder zijn nagels uit, maar Gerard is fout, begrijp ik?
Huh, je bent genomineerd?quote:
Dit doet de stem als bezigheids therapie voor Joan,want nu gaat ze ten strijde omdat haar flipje onterecht in de nominatie zit!(dus ze blijft,om voor hem te zorgen!).quote:
Ik kijk het 24/7 inclusief SLsquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is niet Jo's stiel. Als je dat denkt heb je SST niet echt gevolgd.
maar ze wordt toch voorgetrokken?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:12 schreef Chuckster het volgende:
Volgens mij denkt ze ook: "Hè? Dat hebben de Stem en ik toch niet afgesproken?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |