GIRLPOWER!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:56 schreef versabommie het volgende:
Tis gewoon alle vrouwen min Sharron tegen de mannen![]()
sorry, maar ik zie haar niet anders doen dan de weken hiervoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, ze is ook gewoon heel slim. Sociaal is het een huilie, maar ze heeft dingen sneller door dan je denkt.
En ze heeft natuurlijk ook de domme Mo moeten spelen he
Dan toch wel een Back-Stekerquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Alex, zoek geen excuses en geef gewoon toe dat je Joanna genomineerd hebt omdat je Geer in z'n kont kruipt.
Je bent gewoon een
[ afbeelding ]
Glad is ie zeker, nooit te beroerd om zich te scheren in tegenstelling tot luie Maik of smoezel Alexquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:56 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
weer een keer eensch... Jammer dat gladde Gerard op 1 staat bij je
Je denkt dat ze die tests laten zien?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:56 schreef rico80 het volgende:
[..]
Heb jij m gezien? Ik kreeg toch echt alleen een spelshow "wie heeft de langste" te zien :/
Oei!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dinges (kom ff niet op de naam, iemand die die filmpjes maakt) neemt de streams op als ik het goed heb. Die kan het dus gewoon aan het tijdstip nazoeken.
Sociaal of dingen snel doorhebben?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
sorry, maar ik zie haar niet anders doen dan de weken hiervoor
Ik luister express maar ff niet naar haarquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
JOANNE WIL GEEN MEDELIJDEN ,NOU BREEKT MIJN KLOMP !!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
sorry, maar ik zie haar niet anders doen dan de weken hiervoor
Hadden ze het denk ik zon 2 weken geleden over gehad om te proberen zo lang mogelijk Flip, Maik en Alex en hun zelf in het spel te houden..quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef Urb het volgende:
Joan zegt nu iets in de trant van "Mo, Lau en IK hadden iets bedacht waardoor we met z'n allen het gezellig zouden houden de komende weken"![]()
Heeft iemand dit preciezer opgevangen?![]()
![]()
![]()
Hoi Flow3r, ik scheer mezelf ook niet altijdquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Glad is ie zeker, nooit te beroerd om zich te scheren in tegenstelling tot luie Maik of smoezel Alex
Nee vergeten niet, maar kon niet op de naam komenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:58 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Oei!
Ben je Flashbox vergeten?
*OUCH!*
Alex vroeg: is er een afspraak gemaakt over dat de vrouwen de mannen gaan nomineren..? Daarop zei Joanne dat er een afspraak is gemaakt maar niet die..quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Heb je letterlijk wat ze zei? want er is een topic voor die quotes nml, en die meuk word naar SST gemailed.
dan moet ze eerlijk zijn en nu haar 24 uur aanvragen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
JOANNE WIL GEEN MEDELIJDEN ,NOU BREEKT MIJN KLOMP !!![]()
![]()
![]()
![]()
gladjanusquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:59 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Hoi Flow3r, ik scheer mezelf ook niet altijd
Ja hoor ik vind Gerard top,quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:59 schreef scooby-doo het volgende:
De sfeer wordt hier steeds negatiever.
Op elke deelenemer wordt steeds meer gescholden...
Valt me gewoon op.
Zijn er nog wel favorieten??
Vroeger kon je op Aruba en Curacao heel makkelijk je rijbewijs halen, gewoon over een zandweggetje rijden en je mocht autorijden. Zal me niets verbazen als ze die IQ-test ook daar gedaan heeft toen ze daar woonde.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je denkt dat ze die tests laten zien?
Zo heeft iedereen toch ook een psychologische test af moeten leggen. Wat nog wel zou kunnen is dat het een slechte IQ test was, maar ik kan me dat niet voorstellen. Dat komt toch uit.
Iedereen heeft testen moeten afleggen voor het progamma...en wat zat erin?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:56 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je doelt op van die kubusjes en wieltjes hoe ze draaien op papier?
ze heeft idd nog steeds goed door hoe mensen te manipulerenquote:
Jij bent het lesbische equivalent van iemand die ook zo enthousiast was in 40-45 #godwindinsdagquote:
Jij doet je naam wel eer aan, wilde je wat zeggen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:59 schreef ikke79 het volgende:
ikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikikik
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:59 schreef scooby-doo het volgende:
Valt me gewoon op.
quote:
Ik kan nergens vinden wat haar missie is...quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:56 schreef Mylene het volgende:
Ik hoop zo dat Laura haar missie mislukt is en dat Alex meteen genomineerd staat.
Het wordt sinds BB5 inderdaad per reallifesoap steeds platter..quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:59 schreef scooby-doo het volgende:
Valt me gewoon op.
Nederland 3 Real Madrid - Tottinghamquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:54 schreef Ireth het volgende:
Welke streams zijn intressanter? De dames in de slaapkamer of Jankbek en Faalex?
ze moet kriebelen en knuffelen met Karim en Alex links laten liggenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:01 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Ik kan nergens vinden wat haar missie is...
Kun je ff kort vertellen....ty
Meh, er zijn ook wel van die opdrachten en dingen waaruit blijkt dat ze wel koppie koppie is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:00 schreef rico80 het volgende:
[..]
Vroeger kon je op Aruba en Curacao heel makkelijk je rijbewijs halen, gewoon over een zandweggetje rijden en je mocht autorijden. Zal me niets verbazen als ze die IQ-test ook daar gedaan heeft toen ze daar woonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |