Nee joh, ze hebben toch afgesproken dat er wat afstand wordt genomen??quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:05 schreef syllys het volgende:
Die trut vindt de afwas belangrijker dan Alex. Als die onnozele hals nu zijn ogen niet open gaan.....
quote:
Geiten for sure. Zelfs dat weet de redaktie te verneuken.quote:
Zoals Mo Maik-melker in het Huis der Geheimen is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
"Geiten. Het zijn absoluut geiten, geen schapen"
Schaap
Hebben ze dat werkelijk afgesproken?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee joh, ze hebben toch afgesproken dat er wat afstand wordt genomen??
Jammer dat ze Maik niet even laten zien die een pizza eet. Een etende Maik, dat ziet er altijd zo ...tja.. esthetisch en fris en rustgevend uit!quote:
Méééééééééhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Omdat het kanquote:
ja ineensquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
Signaalverlies op Kwaliteit's UPC-pakket
Gister had je nog Ziggo,...toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
jij ook al?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:08 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
LOL ( is mijn ziggo zo traag , hoor het 10 sec nadat het hier staat ??)
Ah, ik was niet de enige dus.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:08 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
LOL ( is mijn ziggo zo traag , hoor het 10 sec nadat het hier staat ??)
omdat het een slappe lul is!!quote:
nergens last vanquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
Een roddel verspreiden en die gene over wie het gaat moet naar hem toe komen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:09 schreef beequeen het volgende:
Wat was nou de misssie van Geer? Ik snap er niks van.
Roddel verspreidenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:09 schreef beequeen het volgende:
Wat was nou de misssie van Geer? Ik snap er niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |