Thanks je mag hem hebben ... ben bezig met 'n nieuwequote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:53 schreef Ferdo het volgende:
Hij kan al práten! Wat een grote jongen wordt-ie al.
In het huis heel slim! Voor ons een beetje jammer...quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:52 schreef Urb het volgende:
Onee he, Moeder Theresa Laura wil meteen alles weer gaangoedpraten de komende week, zodat het geen zooitje word.
Saaie Laura wil geen teringbende. Kumbaya.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:53 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Thanks je mag hem hebben ... ben bezig met 'n nieuwe
Mo weet wel wat ze uit zoekt, die manipulatie was bij Karim niet gelukt (ook niet bij Gerard maar iedereen noemt die naam al zo vaakquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:52 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een saaiheid bij Maik.... zoutzak..
Versabommie!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:53 schreef versabommie het volgende:
ah een nieuwe.. doe eens:
ALs nu even iedereen die ook zo baalt van al die inmenging van Joanna's moeder en de voortrekkerij de volgende tweets retweet, dan komt er iig iets door:
@secretstorynl Shocking Filmpje over Joanna's connectie's met de "baas" #sstnl pls RT
en
@secretstorynl #sstnl, http://bit.ly/htXVly Jo acteert, het is waar!!!!
Krijgen die breezersletjes op twitter ook wat tegengas en wie weet de waarheid
lol ik zeg net in het andere forum ;quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
zijn rechteroog is dood, zijn linkeroog leeft!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:52 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
de eene is bruin en de andere is blauw? ( dat bruine oog komt er ook verder uit , 1 glazen oog)
maarre , leuk , de stem is in "stook mood "
Nou hè. Mikes gevoelsleven: ---------------------------------------------quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:52 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een saaiheid bij Maik.... zoutzak..
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou hè.. Mikes gevoelsleven: ---------------------------------------------
niet morsen met je bier, dat is zonde!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:54 schreef pullup het volgende:
Er zijn toch geen mensen die bier in trappen mag ik hopen
Idd .....quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:55 schreef sjampoeh het volgende:
doooorspoelen, we willen nominaties en beelden !!!!!!!!!!!!!!!
Dood als zijn ogen...quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou hè. Mikes gevoelsleven: ---------------------------------------------
Dat is ook zo, zo smeu-ig was het nou ook weer nietquote:
Dat noemen ze aandachtgeil.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
ik denk dat Joanna zm gaat plegen... zo heb ik het gevoel
Mo laat zich toch wel dekken,,.... met die smegmakutquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:55 schreef ZaZoe het volgende:
Productie gaat nu proberen de stelletjes uit elkaar te drijven, wel zo eerlijk
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou hè. Mikes gevoelsleven: ---------------------------------------------
Quoted voor hilariteitquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:56 schreef iBenny het volgende:
Flip: "Je kunt toch ook niet knikkeren in het donker "
Blijkbaar niet genoeg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:55 schreef Enyma het volgende:
Mag t nu klaar zijn met dat gejank? Tis nu 3 dagen uit. Lang genoeg dat gejank gezien.
Bier tappen wel. Proostquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:54 schreef pullup het volgende:
Er zijn toch geen mensen die bier in trappen mag ik hopen
Proostquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bier tappen wel. Proost[ afbeelding ]
Haar eigen. Dat zag je vanmiddag ook toen Karim iets normaals zei.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bier tappen wel. Proost[ afbeelding ]
Triootje?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Haar eigen. Dat zag je vanmiddag ook toen Karim iets normaals zei.
Ze heeft Maik en Mo, hoor jongens
dat zei ik vroeger ook altijd, maakte toen ook geen indrukquote:
Welnee joh! Het is immers allemaal getestquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:58 schreef Blue Thunder het volgende:
Wij twijfelen hier niet aan toch? dat mo hoogbegaafd is?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:00 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ja alex gaat de beelden zien
Ze weet precies hoe ze zich zo dom mogelijk moet voordoen, dus ik twijfel er geen moment aan dat ze hoogbegaafd is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:58 schreef Blue Thunder het volgende:
Wij twijfelen hier niet aan toch? dat mo hoogbegaafd is?
Maar die kraaiestem is ongewijzigdquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Toen was ze best leuk.. fris en gedouched!
jah, hoe gaat het met je smoel?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef markna het volgende:
[..]
ik ook maar ben er aan geholpen gister hahaha
iddquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:01 schreef annanasje het volgende:
met zn neplach, hij jankt echt wel van binnen
Daar kan ze net zo weinig aan doen als aan haar IQ. Maar gadver wat een weerzinwekkend geluid komt er uit die bakkes.quote:
hij zit er nog en voel hem ook nog wel maar verder wel goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
jah, hoe gaat het met je smoel?
Nee, heeft het meisje toch nog veroverd! Heeft ie het goed gedaan toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
De ridder neemt het toch goed op. en nee hij jankt niet van binnen.
hij heeft zijn harnas aan, er komt niets binnenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
De ridder neemt het toch goed op. en nee hij jankt niet van binnen.
Dat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:03 schreef Day het volgende:
Ben benieuwd of hij ook laura's deel verteld.
Onzin Laura en hij zijn wel gek op elkaar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef Coos het volgende:
Alex heeft ook een klein plaatje voor zijn kop.
Ik kijk hier natuurlijk ook weer met verbazing naar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef Nostalgist het volgende:
Tweede bommetje ook een faal....
Faal na faal na faal.... Secret Story..
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef Nostalgist het volgende:
Tweede bommetje ook een faal....
Faal na faal na faal.... Secret Story..
Fixedquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Onzin Laura en hij zijn wel gek op elkaar geld.
Lau heeft ook iets aan, met een slot eropquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
hij heeft zijn harnas aan, er komt niets binnen
Nou.... Ze hadden ook wat recenter kunnen laten zien dat Laura Alex vooral praktisch en speltechnisch handig noemt:r En ja, toen hadden ze al wat..quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, heeft het meisje toch nog veroverd! Heeft ie het goed gedaan toch?
Ben ik nou zo domquote:
ze hebben geen schapen in Portugalquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:05 schreef Blue Thunder het volgende:
wat hebben geiten met slaapwandelen te maken???
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
"Geiten. Het zijn absoluut geiten, geen schapen"
Schaap
dan moeten ze een andere clue verzinnenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze hebben geen schapen in Portugal
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
Schaap
Een nieuw geheim: ik ben zo scheel als een bezopen otterquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
Schaap
oe wat kuis van haarquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lau heeft ook iets aan, met een slot erop
Ze leren het wel, duurde alleen 6 weken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuke uitzending weer hoor. Ik zit zowaar geboeid te kijken, net als gister.
Nee joh, ze hebben toch afgesproken dat er wat afstand wordt genomen??quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:05 schreef syllys het volgende:
Die trut vindt de afwas belangrijker dan Alex. Als die onnozele hals nu zijn ogen niet open gaan.....
quote:
Geiten for sure. Zelfs dat weet de redaktie te verneuken.quote:
Zoals Mo Maik-melker in het Huis der Geheimen is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
Schaap
Hebben ze dat werkelijk afgesproken?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee joh, ze hebben toch afgesproken dat er wat afstand wordt genomen??
Jammer dat ze Maik niet even laten zien die een pizza eet. Een etende Maik, dat ziet er altijd zo ...tja.. esthetisch en fris en rustgevend uit!quote:
Méééééééééhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Omdat het kanquote:
ja ineensquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
Signaalverlies op Kwaliteit's UPC-pakket
Gister had je nog Ziggo,...toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
jij ook al?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:08 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
LOL ( is mijn ziggo zo traag , hoor het 10 sec nadat het hier staat ??)
Ah, ik was niet de enige dus.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:08 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
LOL ( is mijn ziggo zo traag , hoor het 10 sec nadat het hier staat ??)
omdat het een slappe lul is!!quote:
nergens last vanquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
Een roddel verspreiden en die gene over wie het gaat moet naar hem toe komen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:09 schreef beequeen het volgende:
Wat was nou de misssie van Geer? Ik snap er niks van.
Roddel verspreidenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:09 schreef beequeen het volgende:
Een roddel verspreiden en binnen het uur reactie krijgen van het onderwerp van de roddel...quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:09 schreef beequeen het volgende:
Ah, ok. Thanx.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:10 schreef iBenny het volgende:
Een roddel verspreiden en die gene over wie het gaat moet naar hem toe komen.
Hopelijk zit ze in ieder geval weer op de schopstoel, hoewel ze toch niet weggestemd zal worden maar nog wat extra stress kan ze er ook nog wel bijhebben.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:11 schreef annanasje het volgende:
wel klasse dat karim & gerard gewoon op joanna stemmen.wat ook logisch is maar voor sommige in het huis niet.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, ok. Thanx.
Nos en Ruudemans ook bedankt.![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:14 schreef sjaakspark het volgende:
Mijn dank voor de persoon die dit mogelijk maakt http://www.spixtv.nl/live.php
geen dankquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:14 schreef sjaakspark het volgende:
Kwaliteit is een topper.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:14 schreef sjaakspark het volgende:
Lekker ding hèquote:
Ja hoor, met tien camera's op je en in full color. Nieuwe kandidaat voor de vlogende RLS (mocht die ooit nog komenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:12 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Die had ik ook gerust voorzien van een koter
binnen aantal weekjes weer top beeld!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:15 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
vet(niet van je tvkaart overigens)
zit jij ons niet te jennen manquote:
Nee, dat is het juist!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:17 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Mis je die ontzettende boterletter dan?
In het Scanman-topic?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |