quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:00 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ja alex gaat de beelden zien
Ze weet precies hoe ze zich zo dom mogelijk moet voordoen, dus ik twijfel er geen moment aan dat ze hoogbegaafd is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:58 schreef Blue Thunder het volgende:
Wij twijfelen hier niet aan toch? dat mo hoogbegaafd is?
Maar die kraaiestem is ongewijzigdquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Toen was ze best leuk.. fris en gedouched!
jah, hoe gaat het met je smoel?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef markna het volgende:
[..]
ik ook maar ben er aan geholpen gister hahaha
iddquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:01 schreef annanasje het volgende:
met zn neplach, hij jankt echt wel van binnen
Daar kan ze net zo weinig aan doen als aan haar IQ. Maar gadver wat een weerzinwekkend geluid komt er uit die bakkes.quote:
hij zit er nog en voel hem ook nog wel maar verder wel goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
jah, hoe gaat het met je smoel?
Nee, heeft het meisje toch nog veroverd! Heeft ie het goed gedaan toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
De ridder neemt het toch goed op. en nee hij jankt niet van binnen.
hij heeft zijn harnas aan, er komt niets binnenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
De ridder neemt het toch goed op. en nee hij jankt niet van binnen.
Dat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:03 schreef Day het volgende:
Ben benieuwd of hij ook laura's deel verteld.
Onzin Laura en hij zijn wel gek op elkaar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef Coos het volgende:
Alex heeft ook een klein plaatje voor zijn kop.
Ik kijk hier natuurlijk ook weer met verbazing naar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef Nostalgist het volgende:
Tweede bommetje ook een faal....
Faal na faal na faal.... Secret Story..
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef Nostalgist het volgende:
Tweede bommetje ook een faal....
Faal na faal na faal.... Secret Story..
Fixedquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Onzin Laura en hij zijn wel gek op elkaar geld.
Lau heeft ook iets aan, met een slot eropquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
hij heeft zijn harnas aan, er komt niets binnen
Nou.... Ze hadden ook wat recenter kunnen laten zien dat Laura Alex vooral praktisch en speltechnisch handig noemt:r En ja, toen hadden ze al wat..quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, heeft het meisje toch nog veroverd! Heeft ie het goed gedaan toch?
Ben ik nou zo domquote:
ze hebben geen schapen in Portugalquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:05 schreef Blue Thunder het volgende:
wat hebben geiten met slaapwandelen te maken???
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
"Geiten. Het zijn absoluut geiten, geen schapen"
Schaap
dan moeten ze een andere clue verzinnenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze hebben geen schapen in Portugal
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
Schaap
Een nieuw geheim: ik ben zo scheel als een bezopen otterquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
Schaap
oe wat kuis van haarquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lau heeft ook iets aan, met een slot erop
Ze leren het wel, duurde alleen 6 weken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuke uitzending weer hoor. Ik zit zowaar geboeid te kijken, net als gister.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |