Maar dan nog mis je het inzicht, emotie en gevoel die een ervaring je brengt. Die zijn niet overdraagbaar via een gesprek,quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:57 schreef Sam-x het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ervaring
Ik kan de ervaring hebben omdat ik met mensen hierover gesproken heb, en het zelf gezien heb.
Ik blijf bij mijn standpuntquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:07 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Maar dan nog mis je het inzicht, emotie en gevoel die een ervaring je brengt. Die zijn niet overdraagbaar via een gesprek,
Behalve misschien in de moeder-kind-relatie.
Baas boven baasquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:33 schreef Taartjeh het volgende:
Oh ik heb wel een keer iets best zielig gedaan. We waren denk ik 14. Hebben we alle bloemen uit een vrouw zijn voortuintje geplukt tulpen etc, en ze zat altijd in haar tuintje te werken. De volgende dag keek ze heel zielig naar haar tuintje.
er zijn wannabe's en er zijn de echte echte. Ik reken mij niet tot de laatste, maar ik heb ook geen zelfmoordwensquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:26 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een groot deel op FOK! misdadiger is. Daarom zal ik het wat breder stellen.
Heb jij ooit wat uitgehaald, en ben je hier ook voor in aanraking geweest met de politie en een taakstraf oid voor gehad?
Vertel?quote:Op woensdag 6 april 2011 07:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
19 dagen in voorarrest - huis van bewaring, uiteindelijk geseponeerd wegens te weinig bewijs
Ondertussen doet meneer het in z'n broekje omdat ie anders weer met de stok krijgt van de bewaker.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:59 schreef ursusdebeer het volgende:
pi noordsingel pi de schie pi pbc pi arnhem zuid pi ter apel
enkele malen L A A
en zeker meerder malen meervoudige kamer
en voor de wangsters hier
if you cant do the time dont do the crime
durf te wedden dat velen van jullie hier echte huilers gaan worden
of cel zitters
Ganda no. No ste kakiquote:Op donderdag 7 april 2011 13:59 schreef ursusdebeer het volgende:
enkele malen L A A
of cel zitters
Laten we het even netjes houden hierquote:
Wat was de schade?quote:Op maandag 11 april 2011 12:29 schreef Nietmijneigennaam het volgende:
Puber springt op politieauto
was even zoeken, maar thats me allright
Acht uur maar wtfquote:Op woensdag 6 april 2011 07:30 schreef Ausputzert het volgende:
Ik heb ooit een rode PTT-bus opgeblazen toen ik 16 was oid was en heb daar een taakstraf van maar liefst 8 uur voor gekregen.
Alleen de ruitenwisser bleek maar afgebroken, ik heb nooit staan springen. Ben er met een taakstraf van afgekomen.quote:
Mishandeling met zwaar letsel tot gevolg, getuigen werden niet betrouwbaar geacht en dus was er niks te bewijzen. Duurde uiteindelijk ook 3 jaar voordat het allemaal achter de rug wasquote:
Maar je had 't wél gedaan..?quote:Op maandag 11 april 2011 16:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mishandeling met zwaar letsel tot gevolg, getuigen werden niet betrouwbaar geacht en dus was er niks te bewijzen. Duurde uiteindelijk ook 3 jaar voordat het allemaal achter de rug was
Je was wel schuldig?quote:Op maandag 11 april 2011 16:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mishandeling met zwaar letsel tot gevolg, getuigen werden niet betrouwbaar geacht en dus was er niks te bewijzen. Duurde uiteindelijk ook 3 jaar voordat het allemaal achter de rug was
Dat gaat ie hier zeggen zekerquote:
Het is nu een beetje laat ja, maar ik vraag me af of je je weleens goed kut hebt gevoeld over je daad.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:51 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ze weet toch niet dat ik het was, was s'nachts.
Dan heb je geluk gehadquote:Op dinsdag 12 april 2011 04:22 schreef epicbeardman het volgende:
Keer aangehouden door undercover popo, voor aanzetten tot ruzie en belediging.. Werd geboeid en dat voelt toch wel erg slecht., Iedereen die dat ooit eens heeft mee gemaakt weet vast wel waar ik over praat.
merkte ook dat ik vrij lenig ben met handboeien, kon zowat in elke broekzak
In de politie wagen onderweg naar het bureau zag ik met me aangeschoten kop gewoon een zakje coke bij me voeten liggentoen ik het meldde zeiden ze niks terug.. Maar ook niks over gehoord verder..
Mocht wel dat vieze magnetron voedsel eten.. Gelukkig liep het af met een susser, naar huis en verder niks
Auto was zeker van je pa? Wat is er met de jeep aan de hand?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Baas boven baas
[ afbeelding ]
Dat stond 2 dagen gelden nog in de tuin bij mensen.
Ik weet niet wat erger is, het jatten van bloemen.. of het feit dat we dat deden vanuit een audi a4 en we 21 en 17 zijn__!
Misdaad loont, het ziet er leuk uit en het ruikt er nu lekker..
Kun je daar ook een bekeuring voor krijgen?quote:Op donderdag 14 april 2011 02:27 schreef Dubbr het volgende:
Heb een keer een nacht in de cel gezeten wegens dronken deelnemen aan het verkeer.. Op de fiets
Was op m'n bek gegaan voor een politiewagen, vol op mn gezicht. Half bebloed ook enzo
Uiteindelijk een schikking gehad en een boete betaald van 85E.
Je kan volgens mij zelfs je rijbewijs kwijtraken.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:43 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Kun je daar ook een bekeuring voor krijgen?
Stoer doen omdat je vast hebt gezeten ... ik ken er genoeg en dat zijn geen lieverdjes maar die hoor je nooit opnoemen waar ze hebben gezeten alsof het vakantieplaatsen zijn "waar je moet zijn geweest" .quote:Op donderdag 7 april 2011 13:59 schreef ursusdebeer het volgende:
enkele malen L A A
of cel zitters
Alsof die homo echt ooit vast heeft gezeten, behalve met zn dikke reet in de toiletpotquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:55 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Stoer doen omdat je vast hebt gezeten ... ik ken er genoeg en dat zijn geen lieverdjes maar die hoor je nooit opnoemen waar ze hebben gezeten alsof het vakantieplaatsen zijn "waar je moet zijn geweest" .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |