een overtreding is wat anders dan een misdaadquote:Op maandag 27 december 2010 23:15 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb een veroordeling van de rechter omdat ik ooit m'n ID niet heb getoond op verzoek van een agent. Daarmee ben ik een veroordeelde crimineel.
quote:Op maandag 27 december 2010 23:13 schreef Microtubuli het volgende:
Ik heb wel ooit strafwerk moeten schrijven, telt dat ook?
Heb het even teruggezocht, ies voor mijn tijd...quote:Op maandag 27 december 2010 23:29 schreef Bluurgh het volgende:
Yildiz die zijn sporttas neerzette op het station gevuld met ballonnen!
Dit soort reacties had ik kunnen verwachten...quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:24 schreef Crystalmethharddrugs het volgende:
ik heb een heel klein strafblad. Ik heb 4 mensen geliquideerd.
cocaine gesmokeld.
mensen afgeperst.
en zware martelingen waaronder het afhakken van vingers van mensen.
Dat is alles verder ben ik blanco.
Ja, dat krijg je. Maar we hebben eerder een topic als deze gehad en die liep wel prima eigenlijk. Best aardige verhalen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dit soort reacties had ik kunnen verwachten...
mensen gaat het toch niet gelovenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:55 schreef Ragboer het volgende:
Is het topique alweer dood?
Niemand met (echte) spannende verhalen? Geen scriptkiddies of andere zware thugs?
Ingebroken bij oom Dagobert niet mee en die gevangenis in Duckstad schijnt een lachertje te zijn...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:29 schreef Zware_jongen het volgende:
Ik heb vroeger wel eens wat problemen opgelost met als gevolg dat ik voor een langere tijd uit logeren ben geweest.
hahahaah samequote:Op maandag 27 december 2010 23:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben een keer opgepakt omdat ik eind november vuurwerk afstak. Maarja toen was ik 13.
Flauwquote:Op maandag 24 januari 2011 15:28 schreef Golden_Pauper het volgende:
ja, maar wat ik hier op een forum niet ga vertellen natuurlijk
Je VOG is niet voor niks afgewezen...quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:00 schreef LastPapaRoach het volgende:
Ik heb eens een meisje geslagen - niet voor veroordeeld, nog steeds trots op mijn actie vuile kuthoer
Fiets gestolen, opgepakt
Iemand met de dood bedreigd,m zaak loopt nog
(Nog) geen strafblad, maar mijn VOG is 3 keer afgewezen
En terechtquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:00 schreef LastPapaRoach het volgende:
Ik heb eens een meisje geslagen - niet voor veroordeeld, nog steeds trots op mijn actie vuile kuthoer
Fiets gestolen, opgepakt
Iemand met de dood bedreigd,m zaak loopt nog
(Nog) geen strafblad, maar mijn VOG is 3 keer afgewezen
Koffie halen voor de meester en dan inktpatronen er in legenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:29 schreef Sokz het volgende:
Laxeermiddel in drinken van leraar (of meester) in groep 8 onder het mom van 'Dan is die ziek en hebben wij vrij' . Wel politie op school geweest maar geen strafblad o.i.d. (was ook 12 ofzo)
voor 1 april hetzelfde geprobeerd, maar iemand moest het verpesten door: "moet How Are You Doing geen koffie gaan halen?" te roepenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Koffie halen voor de meester en dan inktpatronen er in legen
http://webwereld.nl/nieuw(...)entagon-hacker-.html ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:34 schreef Monopoly het volgende:
Mijn broer is ooit eens veroordeeld voor hacken.
Hij had een bedrijf in de USA gehackt die overheidsgebouwen renoveerde.
Een bedrjif had de beveiliging zo lek als een mandje, en hij heeft blauwdrukken van het pentagon gezien ( ik ook ).
Uiteindelijk gevonden, en 120 uur taakstraf. Was uiteindelijk ook deels uitlokking van de Amerikaanse autoriteiten.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
http://webwereld.nl/nieuw(...)entagon-hacker-.html ?
quote:Op zondag 13 maart 2011 12:23 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Ja, helaas sta ik wel genoteerd in het justitieel systeem. Twee keer zelfs..
Zo'n vier jaar geleden met de bromfiets rond de 50 km/h fietsers aan het inhalen, vervolgens slaat er ineens eentje linksaf die ik vol in de flank aanrijd. Mevrouw een tijd in het ziekenhuis gelegen, ik had zelf gelukkig niks.
Daar heb ik toen anderhalf jaar later voor voor moeten komen (roekeloos rijgedrag) en een taakstraf van maar liefst 40 uur voor gehad.
Heb circa twee jaar geleden samen met twee vrienden nog een nachtje in de cel door gebracht. We waren op het idee gekomen een straatnaambord weg te halen voor een jarige vriend. Helaas waren wij zo onfortuinlijk om tijdens het losschroeven van het bordje gezien te worden door de politie. Dat leverde ons een boete van ¤150,- per persoon op, inclusief een vermelding in het justitieel systeem. Het viel trouwens onder de noemer 'diefstal in vereniging'. Bijbehorend nieuwsbericht!
Ja, omdat de intentie er was. Poging tot diefstal zou het eigenlijk geweest moeten zijn. Ach, hier even het hele verhaal:quote:Op zondag 13 maart 2011 12:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Whahahaha.. ondanks dat je het terug aan het hangen was, alsnog de boete
Stappen we in dat busje, zit inderdaad die ene vriend daar al in. Met handboeien omquote:Agent: 'Heren, wat voeren jullie hier uit?'
Wij: 'We zijn aan het wachten op een vriend meneer.'
Agent: 'Ik zou graag jullie legitimatiebewijzen willen.'
Wij overhandigen onze identiteitsbewijzen, geflankeerd door de vraag: 'Kunt u zich ook legitimeren?'
De agenten, lichtelijk geirriteerd antwoorden vervolgens dat daar geen reden toe was en dat zij zich dus niet zouden legitimeren.
Vervolgens hebben ze gegevens van mij en mijn vriend staan noteren, dit duurde een paar minuten. Toen kwam nogmaals de vraag wat wij daar deden. Er zit daar een McDonalds in de buurt dus het eerst wat ik dacht, zei ik ook: 'We wachten op een vriend om zometeen met zijn 3en naar de McDonalds te gaan'. Stom, stom, stom. Het was al 02.00 uur en de McDonalds daar sluit al om middernacht. Het verloop is grappig als buitenstaander:
Agent: 'Weet je zeker dat je op je vriend aan het wachten bent?'
Wij: 'Ja we staan op een vriend te wachten, eerlijk waar!'
Agent: 'Dan denk ik dat ik weet waar jullie vriend is.'
Wij, heel schijnheilig: 'Waar dan meneer?'
Agent: 'Die zit bij ons achterin het busje!' ()!
Agent: 'En jullie twee gaan nu ook mee om het een en ander uit te leggen op het bureau.'
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:19 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ja, omdat de intentie er was. Poging tot diefstal zou het eigenlijk geweest moeten zijn. Ach, hier even het hele verhaal:
-knip-
Hoe heette dat topic ook alweer? Ben daar ooit een keer op de helft gestopt met lezen, jammer jammer.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je. Maar we hebben eerder een topic als deze gehad en die liep wel prima eigenlijk. Best aardige verhalen.
Ik kan me niet voorstellen dat een groot deel op FOK! misdadiger is. Daarom zal ik het wat breder stellen.quote:Een misdaad in Nederland is een ernstig vergrijp wat over het algemeen zwaar bestraft wordt. Mensen die een misdaad begaan worden misdadigers genoemd. Een algemener woord dat in juridische kringen meer gebruikt wordt voor zowel misdaad als een vergrijp is een delict.
Dat is toch geen ernstig misdaad?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:29 schreef BrandX het volgende:
Ik heb een keer toen ik 12 was een reep gestolen uit de buurtsuper
ik faalde vreselijk want ik werd betrapt, en ik mocht kiezen, politie of mijn ouders. Ik koos maar voor dat laatste
Nee, maar het gaat hier ook om ''kattekwaad'', heb ik ook in de OP gezetquote:
quote:
Je moet toch wat om aan kauwgum te komenquote:
Begon met kleine woordenwisseling. Vechten, beetje uit de hand gelopen. Iemand belt politie, ik word gearresteerd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:31 schreef Sam-x het volgende:
Nogal korte antwoorden... wil iemand er wat meer over vertellen?
Iedereen was dronken en het leek een goed idee.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:31 schreef Sam-x het volgende:
Nogal korte antwoorden... wil iemand er wat meer over vertellen?
maar je hebt toch wel gewonnen he ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:33 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Begon met kleine woordenwisseling. Vechten, beetje uit de hand gelopen. Iemand belt politie, ik word gearresteerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:33 schreef Taartjeh het volgende:
Oh ik heb wel een keer iets best zielig gedaan. We waren denk ik 14. Hebben we alle bloemen uit een vrouw zijn voortuintje geplukt tulpen etc, en ze zat altijd in haar tuintje te werken. De volgende dag keek ze heel zielig naar haar tuintje.
Ja, die andere gozer was bewusteloos. Daarom werd ik alleen gearresteerdquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:34 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
maar je hebt toch wel gewonnen he ?
Vrezelijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:33 schreef Taartjeh het volgende:
Oh ik heb wel een keer iets best zielig gedaan. We waren denk ik 14. Hebben we alle bloemen uit een vrouw zijn voortuintje geplukt tulpen etc, en ze zat altijd in haar tuintje te werken. De volgende dag keek ze heel zielig naar haar tuintje.
Dat is echt kutquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:33 schreef Taartjeh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |