een overtreding is wat anders dan een misdaadquote:Op maandag 27 december 2010 23:15 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb een veroordeling van de rechter omdat ik ooit m'n ID niet heb getoond op verzoek van een agent. Daarmee ben ik een veroordeelde crimineel.
quote:Op maandag 27 december 2010 23:13 schreef Microtubuli het volgende:
Ik heb wel ooit strafwerk moeten schrijven, telt dat ook?
Heb het even teruggezocht, ies voor mijn tijd...quote:Op maandag 27 december 2010 23:29 schreef Bluurgh het volgende:
Yildiz die zijn sporttas neerzette op het station gevuld met ballonnen!
Dit soort reacties had ik kunnen verwachten...quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:24 schreef Crystalmethharddrugs het volgende:
ik heb een heel klein strafblad. Ik heb 4 mensen geliquideerd.
cocaine gesmokeld.
mensen afgeperst.
en zware martelingen waaronder het afhakken van vingers van mensen.
Dat is alles verder ben ik blanco.
Ja, dat krijg je. Maar we hebben eerder een topic als deze gehad en die liep wel prima eigenlijk. Best aardige verhalen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dit soort reacties had ik kunnen verwachten...
mensen gaat het toch niet gelovenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:55 schreef Ragboer het volgende:
Is het topique alweer dood?
Niemand met (echte) spannende verhalen? Geen scriptkiddies of andere zware thugs?
Ingebroken bij oom Dagobert niet mee en die gevangenis in Duckstad schijnt een lachertje te zijn...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:29 schreef Zware_jongen het volgende:
Ik heb vroeger wel eens wat problemen opgelost met als gevolg dat ik voor een langere tijd uit logeren ben geweest.
hahahaah samequote:Op maandag 27 december 2010 23:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben een keer opgepakt omdat ik eind november vuurwerk afstak. Maarja toen was ik 13.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |