Zou tof zijn, Mo is dan de sigaar denk ik omdat ze Gerard en Karim heeft genomineerd, maar we gaan het zien, nog 10 minutenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:17 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
De nominaties die integraal worden geshowt....
Wie jij? Ikke niet absoluut niet. Leidt me aub niet zo van de streams af, ik wil lekker cossen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En nu ben ook ik ervan overtuigd dat je enkel hier zit om te kutten.
Gast, serieus
Nominatie openbaar gemaakt?? Lets hope!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:17 schreef iBenny het volgende:
Tijdens de daily show heeft De Stem een verrassing, waar niet iedere bewoner even blij mee zal zijn. Kijk om 19:30 uur op Net5 #sstnl
Laat ik dit nu steeds lezen als GENIALE EX ( Dennisquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:17 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Niet Jo natuurlijk, Maar GENIALEX !
Dat eerste sowieso... maar zal dat alles zijn?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:20 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nominatie openbaar gemaakt?? Lets hope!!
Of leugendetector kan ook heel leuk zijn...
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:20 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Laat ik dit nu steeds lezen als GENIALE EX ( Dennis)
Jij bent lelijk door de mand gevallen vandaagquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:17 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ben wel benieuwd welke ratte streken gerat nog meer gaat uithalen. Een verassende wending zou zijn als hij vrienden wordt met Joanna, als hij haar maar niet dan weer dumpt.
Kinderachtig. Ik verlaag me even tot je niveau en meld hierbij je post.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:20 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Wie jij? Ikke niet absoluut niet. Leidt me aub niet zo van de streams af, ik wil lekker cossen.
niet lelijk genoeg om zich niet op tv te kijk te zettenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:21 schreef Je_Psychiater het volgende:
Sharon vindt zichzelf weer eens lelijk.
Hij is al uren met het eten bezig gekkie, misschien handiger als je ook echt de streams kijkt voordat je er commentaar op kan hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:21 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ah gerat is eindelijk wakker. Goedenavond gerat.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:21 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ah gerat is eindelijk wakker. Goedenavond gerat.
ik schreef in de vorige cos ook al, negeer m nou maar gewoonquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kinderachtig. Ik verlaag me even tot je niveau en meld hierbij je post.
Waarom is deze cloon van J.lo nog niet geband?
Hopelijk niet wat actie in het huis!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat eerste sowieso... maar zal dat alles zijn?
Hoe kunnen beelden in dat huis nu uitlekken heks? Moedwil oke maar uitlekken no wayquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:21 schreef Toverheks het volgende:
21.30 staat er op net5 bovenin de balk......
Beelden nominatie`s uitgelekt aan de bewoners van SST.
heb ik gisteren al gepost
BAM!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:22 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij is al uren met het eten bezig gekkie, misschien handiger als je ook echt de streams kijkt voordat je er commentaar op kan hebben.
laat hem nou lekker, hij doet waar we al dagen om vragen, hij past zich aan en geeft commentaar op de bewoners.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vind t vooral bizar dat iemand een account kan hebben van 2 jaar oud en nog steeds de moeite voor een degelijke UI nog niet genomen heeft.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
idd kijken of hij het dan nog leuk vind.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik schreef in de vorige cos ook al, negeer m nou maar gewoon![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:23 schreef chufi het volgende:
Ik heb toch geen zin op te lopen !!
[ afbeelding ]
Jammer dat Flip er weer bij komt luistervinken, geweldig ook hoe Karim ze constant als "de 4 of jullie/hun" bestempeld.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:21 schreef rico80 het volgende:
Karim legt even haarfijn uit wat Mo al bekokstooft heeft... Gerard snapt t nu ook, Mo valt zo zwaar door de mand. Nu de nominaties nog even open en afserveren dat jankende duracell konijn.
Geloof me, schat,als je de streams gezien had, was je niet zo mild over Jo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:23 schreef flugeltje het volgende:
Heb weer heel wat gemist vandaag zie ik...
Jo had gewoon eerlijk moeten zeggen dat ze niet durfde drukken ivm Monique, dan was er niets aan de hand geweest. Ze kan de Dennis-kaart nu te pas en te onpas spelen, ze zal echt wel heel verdrietig zijn, maar ze gebruikt het nu als excuus op momenten dat het eigenlijk geen issue voor haar is.
Ondanks dat ik het met 'm eensch ben over het gedrag van Joanna denk ik dat het niet zo slim van Gerard was om de betreffende opmerking te maken. Ik hoop niet dat dit als een boomerang bij hem terugkomt.
Mo krijgt zo wel steeds meer haar zin trouwens, het stoken werkt...
Nou altijd... sinds ze dr ma gesproken heeft ja die zei dat Sharon zo'n toppertje is ( maw ga daar maar lekker tegenaan zuigen net als naar Karimquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:24 schreef NenaLois het volgende:
Jo is altijd zo aan t slijmen bij Shar over haar uiterlijk
DAT !!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef Flow3r het volgende:
Gerard slaapt zelden overdag en als ie dan eens een keertje op zijn bed ligt komt de Stem er meteen tussen en roept; Opstaan.Terwijl Laura zowat álle dagen op dat nest ligt.
Als Gerard een missie verkloot ( boeien ) dan is de sanctie dat ie genomineerd staat, laura doet niet eens haar best voor een missie en verkloot het al binnen 1 minuut terwijl Gerard het tenminste nog probeert, maar geen nominatie voor Laura hoor.
dat dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef Flow3r het volgende:
Gerard slaapt zelden overdag en als ie dan eens een keertje op zijn bed ligt komt de Stem er meteen tussen en roept; Opstaan.Terwijl Laura zowat álle dagen op dat nest ligt.
Als Gerard een missie verkloot ( boeien ) dan is de sanctie dat ie genomineerd staat, laura doet niet eens haar best voor een missie en verkloot het al binnen 1 minuut terwijl Gerard het tenminste nog probeert, maar geen nominatie voor Laura hoor.
http://www.spixtv.nl/live.phpquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef Je_Psychiater het volgende:
Nog 5 minuutjes dan uitzending kijken. Kijken waar al die streamlocks goed voor waren.
Aftelluh!11quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:26 schreef iBenny het volgende:
Tijdens de daily show heeft De Stem een verrassing, waar niet iedere bewoner even blij mee zal zijn. Kijk om 19:30 uur op Net5 #sstnl
Daarnaast worden vanavond natuurlijk de nominaties bekend gemaakt. Wie maakt er kans op een enkeltje Nederland? #sstnl
Dus 2 dingen
Kut redactie; Kut Net5.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef Flow3r het volgende:
goed werk, Kwaliteitquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:26 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl/live.php
de stream staat klaar
Inderdaad, normaal zit hij ertussen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:26 schreef Je_Psychiater het volgende:
Joanna d'r microfoon zit goed, een wonder.
Same here, ciao!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mooi ik ga naar me tv, latersssss
mood-swingsquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:27 schreef Flow3r het volgende:
Waar heeft Mo last van? ( behalve die ransdoos van dr )
klopt, Mo voelde meer voor hem dan hij voor haar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:28 schreef Chanel5 het volgende:
Toen hij met Mo de koffer indook wist hij nog niet of hij kon kiezen tussen wat thuis zat en Mo.
Een een SL als het net spannend wordt... Ik verlang naar de tijden van TBO...quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:28 schreef Chanel5 het volgende:
Toen hij met Mo de koffer indook wist hij nog niet of hij kon kiezen tussen wat thuis zat en Mo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |