Ik had wel eerder geflashed, niet eerder aan problem solving gedaanquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:00 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je had nog geen factory reset gedaan![]()
![]()
Is niet meer van toepassing? En je interne SD is verkut? Via instellingen gewoon formateren werkt die weer zeer waarschijnlijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:00 schreef RiKe het volgende:
[..]
Op de telefoon opslag bedoel je dan neem ik aan?
Want Darky's heeft m'n sd kaart verkloot....
Wel even dan een backupje maken zover mogelijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:01 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Is niet meer van toepassing? En je interne SD is verkut? Via instellingen gewoon formateren werkt die weer zeer waarschijnlijk
Had je ze niet gesynced? Beetje jammer, dat is best wel baas.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:14 schreef RiKe het volgende:
Goed, de telefoon doet het weer, alleen ben ik nu 95% van de nummers kwijt.
Voortaan alle nummers maar opslaan op het google account.
En ach, het is even een grote schoonmaak van de lijst
Ik wilde ze wel synchen, maar na een uur zoeken naar hoe dat in hemelsnaam ging had ik het maar opgegeven..quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Had je ze niet gesynced? Beetje jammer, dat is best wel baas.
Na bijv opnieuw flashen is het een kwestie van je aanmelden met je Google-account en BAM! je contacten staan er weer in.
Instellingen -> Accounts & Synchronisatie -> tikken op je Gmail-account -> vinkje zetten bij Contacten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:19 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik wilde ze wel synchen, maar na een uur zoeken naar hoe dat in hemelsnaam ging had ik het maar opgegeven..
Daar had ik gekeken en daar stond bij mij de optie echt nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Instellingen -> Accounts & Synchronisatie -> tikken op je Gmail-account -> vinkje zetten bij Contacten.
Als Windows nou gewoon een goed OS was geweest, dan had ik nooit een fix of service pack hoeven te downloaden. Oh.. toch wel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:50 schreef RiKe het volgende:
[..]
Alleen denk ik dan weer bij mezelf, als Samsung daadwerkelijk een toestel had afgeleverd wat zo snel had geweest als ze beweren, hadden dan zoveel mensen nog gaan flashen?
Ik in ieder geval niet.
Windows is heel iets anders, dat is een faal opzich!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
Als Windows nou gewoon een goed OS was geweest, dan had ik nooit een fix of service pack hoeven te downloaden. Oh.. toch wel.
Gebruik je de gewone Samsunglauncher?quote:Op zondag 10 april 2011 00:15 schreef RiKe het volgende:
Nu wil Kies mijn telefoon alleen weer niet herkennen....en daar staan mijn contacten in grmbl
Hmm, ben je wel dom dat je dan de 10 RC3 gaat installeren, vanwege het feit dat de officiele ROM van Samsung zelf niet ter beschikking is gekomen voor development-users zoals Darky en die andere kowhedsquote:Op zondag 10 april 2011 00:07 schreef RiKe het volgende:
[..]
Hell no, Darky's heeft dit juist veroorzaakt!
Ja de gewone Samsung launcher, het is een clean install van JPU zoals Kandijfijn voorstelde en verder niets bijzonders.quote:Op zondag 10 april 2011 00:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gebruik je de gewone Samsunglauncher?
En welke ROM heb je nu geïnstalleerd?
Kan je ze vanuit kies niet exporteren naar een bestandje welke je in je telefoon importeert?
Ja dat heb ik dus nooit geweten voordat ik ging installeren, dus daar kon ik onmogelijk rekening mee houdenquote:Op zondag 10 april 2011 00:19 schreef Climaxnl het volgende:
[..]
Hmm, ben je wel dom dat je dan de 10 RC3 gaat installeren, vanwege het feit dat de officiele ROM van Samsung zelf niet ter beschikking is gekomen voor development-users zoals Darky en die andere kowheds
Eat this.quote:Op zondag 10 april 2011 00:21 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ja de gewone Samsung launcher, het is een clean install van JPU zoals Kandijfijn voorstelde en verder niets bijzonders.
Het is nu Froyo.XXJPU 2.2.1
Je kan ze helaas niet vanuit Kies exporteren naar een ander formaat, hij geeft nergens die optie zonder dat er een telefoon herkend wordt.
[..]
Ja dat heb ik dus nooit geweten voordat ik ging installeren, dus daar kon ik onmogelijk rekening mee houden
Haquote:Op zondag 10 april 2011 00:24 schreef Climaxnl het volgende:
[..]
Eat this.
Darky 9.5 met Dark Core 1.1 is FTW, 1337, LEET, YOUTUBE, FB, HYVES, UBER FTWéd
Alleen een beetje jammer dat met 9.5 mijn hele wifi het niet deedquote:Op zondag 10 april 2011 00:24 schreef Climaxnl het volgende:
[..]
Eat this.
Darky 9.5 met Dark Core 1.1 is FTW, 1337, LEET, YOUTUBE, FB, HYVES, UBER FTWéd
Nee dat wist ik niet.quote:Op zondag 10 april 2011 00:53 schreef rumiii het volgende:
Ik heb internet liever altijd aan, sinds kort ben ik erachter gekomen hoe je HSDPA ( schrijf ik het goed? ) afsluit maar wel internet behoud, netwerkmodus op gsm instellen, scheelt een hoop accu!
Maar dit wisten jullie zeker?
Jaquote:Op zondag 10 april 2011 00:53 schreef rumiii het volgende:
Ik heb internet liever altijd aan, sinds kort ben ik erachter gekomen hoe je HSDPA ( schrijf ik het goed? ) afsluit maar wel internet behoud, netwerkmodus op gsm instellen, scheelt een hoop accu!
Maar dit wisten jullie zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |