Doc's JVK. Enige mod is een nieuw batterij-icoontje, verder standaard.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:26 schreef Kandijfijn het volgende:
Welke rom draai je nu dan? Je hebt het vast ergens gezegd maar ik ben lui
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:09 schreef Disorder het volgende:
Er loopt een witte lijn over mijn scherm. Van boven naar onder. Als ik het scherm kantel blijft ie op dezelfde plek. Lijkt dus op een hardware probleem. Ja, resets enzo al geprobeerd.
Ik heb m nog geen maand. Is dit op te lossen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
Brightness Level downloaden, widget op je homescreen. Bij mij staat ie bijna altijd op minimaal. Alleen als er zon is moet ik m op 25% zettenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:22 schreef Pino112 het volgende:
Mn batterij is echt vertiefd, in een bijna anderhalf uur 25 procent weg met 3G, en helderheid op auto.
.
In de kluisquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:44 schreef Kandijfijn het volgende:
Hem koppig een tijd op 100% proberen te houden doet bij mij meestal wonderen. In het weekend ofzo zoveel mogelijk aan lader houden.
Ook voordeel dat op mijn werk hji vaak in de kluis ligt, dan gaat die niet snel leeg![]()
Dan heb je wel een niet allerdaagse baan neem ik aan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:50 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Waar moet ik hem anders leggen? je mag hem niet bij je dragen
Ik ben gewoon leidinggevende in restoquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan heb je wel een niet allerdaagse baan neem ik aan?
Bootloop!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:31 schreef RiKe het volgende:
Fijn, nu doet hij het dus helemaal niet meer.
Trilt af en toe bij het opstarten and that's about it...
En hoe kom je daar dan weer vanaf?quote:
Gewoon opnieuw flashen van een stockrom,..quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:34 schreef RiKe het volgende:
[..]
En hoe kom je daar dan weer vanaf?
Die nieuwste van doc's was ook kut, darky's is kut...
Bootloop krijg je soms gewoon omdat het flashen wat instabiel is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:36 schreef RiKe het volgende:
En dan moet hij weer normaal werken?
Die JS5 die je voorstelde is hier de oorzaak van geweest met bijbehorende pit 803
Ik weet niet eens of het is AAN gezet, dat heb ik zelf in ieder geval niet gedaan!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:38 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Bootloop krijg je soms gewoon omdat het flashen wat instabiel is.
Had je je eventuele Lagfix al uitgezet, voordat je ging flashen? Dat kan namelijk de oorzaak zijn.
Toen ik er mee begon heb ik het hele thread door gelezen, daarna ben ik misschien wat te gemakzuchtig geworden, dat geef ik toe.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:46 schreef Kandijfijn het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar je flashed dus zelf iets zonder exact te weten wat het met je telefoon doet en zeer waarschijnlijk ook zonder het volledige thread te hebben doorgelezen.
Zeer waarschijnlijk zat er een Voodoo-kernel in Darkys. Die zet je geheugen om van RFS na Ext4 om sneller te worden. Zonder waarschuwing e.d.
Je systeem is nog steeds in Ext4 wss. en stock Samsung kernel kan dat niet lezen.
2 mogelijkheden:
-Nogmaals een stock-versie proberen te flashen zoals JPU
-Darkys resuraction flashen en dan voodoo uitzetten via Clockwork menu, daarna na stock flashen.
Ik ga die stappen even volgen en post het resultaat hier.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:55 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik ga zo naar de kroeg dus kan je niet direct verder helpen.
http://www.theandroidsoul(...)tion-galaxy-s-i9000/
Deze redt je meestal wel.
Ps. ook factory reset gedaan in dat recovery menu?
Op de telefoon opslag bedoel je dan neem ik aan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:59 schreef Kandijfijn het volgende:
Als dat lukt, een mapje maken @ je interne SD-kaart met Voodoo met daarin een mapje wat disable lagfix heet maken.
Je had nog geen factory reset gedaanquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:59 schreef RiKe het volgende:
Holy hell, na de factory reset lijkt hij het weer te doen!
Thanks Kandijfijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |