JO! slome......quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef henkvandetillaart het volgende:
Mijn held is de aanstichter van alle drama rondom mo vandaag!
Wat een strateeg is het
Oh begrijp me niet verkeerd, ik doorzie dat spelletje ook, maar vind het met name leuk omdat, als het de rest straks ook eindelijk duidelijk wordt, het kei-hard backfired op haar, mocht ze donderdag niet naar huis gaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:11 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik heb geen overduidelijke favoriet, maar doorzie de spelletjes van Jojanka wel...
Je heb vast niet meegekregen dat hij al 2 uur met het eten bezig is he? Terwijl Joanna met d'r vreetbuien als een ware rat de koelkast leegvreet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:14 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ligt Gerat alweer te pitten. Lijkt wel het slaaphuis daar.
Zo anders ik wel, heksje.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is menselijk hoor. ik wind me niet meer op maar dat het weer oneerlijk gaat nee daar kan ik slecht tegen en heb een bloedjehekel aan die beppie gekregen speelt ook mee
Vol verwachting klopt mijn hartquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:16 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Oh begrijp me niet verkeerd, ik doorzie dat spelletje ook, maar vind het met name leuk omdat, als het de rest straks ook eindelijk duidelijk wordt, het kei-hard backfired op haar, mocht ze donderdag niet naar huis gaan
En nu ben ook ik ervan overtuigd dat je enkel hier zit om te kutten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:16 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Iedereen behalve gerat is nu mijn favoriet. Maar dat kan altijd nog veranderen. Gespannen wacht ik de verder ontwikkelen in het Secreetstory huis af.
De nominaties die integraal worden geshowt....quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:17 schreef iBenny het volgende:
Tijdens de daily show heeft De Stem een verrassing, waar niet iedere bewoner even blij mee zal zijn. Kijk om 19:30 uur op Net5 #sstnl
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:17 schreef iBenny het volgende:
Tijdens de daily show heeft De Stem een verrassing, waar niet iedere bewoner even blij mee zal zijn. Kijk om 19:30 uur op Net5 #sstnl
Ik vraag me af hoeveel familie van Jo hoeveel Net5-medewerkers hebben pleziertquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik vraag me af hoeveel familie van Jo en hoeveel Net5-medewerkers op die video op Sst.nl hebben gereageerd
de nominatie filmpjes...quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:17 schreef iBenny het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:17 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
De nominaties die integraal worden geshowt....
hahahahaaquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:17 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zo anders ik wel, heksje.
Ik moet soms gewoon ff de streams uitzetten, zit hier thuis hardop te vloeken.
Net of ik èèn of andere demente ben, mijn buren zullen de laatste paar weken wel denken dat ik gek ben geworden.
hmmm herkenbaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:17 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zo anders ik wel, heksje.
Ik moet soms gewoon ff de streams uitzetten, zit hier thuis hardop te vloeken.
Net of ik èèn of andere demente ben, mijn buren zullen de laatste paar weken wel denken dat ik gek ben geworden.
Verrek bestond dat woord eerst niet dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:00 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
He he wat valt me dat nu tegen, de humor er niet van kunnen inzien. Gerat de rattenbaas het R.A.T. woord heeft hij notabene zelf geintroduceerd.
Ben jij een no-lifer, NowLiver of beide?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:17 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ben wel benieuwd welke ratte streken gerat nog meer gaat uithalen. Een verassende wending zou zijn als hij vrienden wordt met Joanna, als hij haar maar niet dan weer dumpt.
negeer m toch johquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En nu ben ook ik ervan overtuigd dat je enkel hier zit om te kutten.
Gast, serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |