Die hoef ik niet af te zetten fout is fout maar Gerard is te slim voor dit spel die laat zich niet in de maling nemen die zegt wat hij denkt en dat doet hij goed.quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:37 schreef DjinN het volgende:
ik heb hier geen SL hoor....of bedoelen jullie dat alle 4 de camera's alleen op het zwembad gericht zijn en er geen geluid te horen is ?
AFVOEREN wil ik best hoogst persoonlijk sleep ik haar aan haar haren zo de villa uitquote:
ik zie geen cap voor wat? die video van vanmiddag doe je op nu toch?quote:
Dat is de nieuwe SL jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:37 schreef DjinN het volgende:
ik heb hier geen SL hoor....of bedoelen jullie dat alle 4 de camera's alleen op het zwembad gericht zijn en er geen geluid te horen is ?
Hee! Nee, ik kom net binnen; was toenstraks niet op gereageerd vlgns mij... Of ik was kort daarna weg.. Maareh, waar kan ik ze vinden?quote:
jepquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:37 schreef DjinN het volgende:
Dan had je wel een hele goeie beuatysalon gehad!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
AFVOEREN wil ik best hoogst persoonlijk sleep ik haar aan haar haren zo de villa uitwat een tyfuskind is dat zeg had de mijne moeten wezen
Herhaling van de handboeien-ruzie. En ze tuinen er weer in.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:27 schreef cindy11 het volgende:
Wat ik trouwens van Joan vandaag heb gezien,is een sterk staaltje hoe manipuleer ik een heel huis!
Mevrouw is gewoon een hetze begonnen tegen Gerard![]()
Ze doet alsof ze van poppenstront is,en niet tegen die gemene meneer opkan.
Wat een jankbak zeg.....
Wat stelt die rot tsunami nou voor??quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:36 schreef DjinN het volgende:
"Ikke ikke ikke ikke. En als het niet in mijn straatje past ga ik janken en stampvoeten en roepen dat ik naar huis wil! Want boehoehoeeeeeee ik heb zoooooooooooveel meegemaakt dus ik verdien alle aandacht! Dat Sharon een tsunami overleefd heeft interesseer ik me geen hol voor want nee IK ben alleen zielig! En als ik maar zielig blijf doen overleef ik de nominatieronde weer want dan stemt er toch niemand op mij!"
Bah misselijk kutwijf dat ze is
ah okay, dan is het me duidelijkquote:
Echt niet de mooiste man dat is en blijft Gerardquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:34 schreef Sonera het volgende:
Zonde.. de mooiste man in het huis blijkt een gecastreerd schoothondje te zijn...
zag je Jo in de keuken wenken dat Flip naar buiten moest komen sjezus gaat tie dadelijk nog blaffen!
Ja Nos, mamajo's en Jo;s wil iswet. Ze hebben Hummie aan hun zijde. Wat een bende zeg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:35 schreef Nostalgist het volgende:
Wat is dit voor een achterlijk zooitje TVmakers ???
Weer een SL ? Waarom dan ? Omdat Joanna klaagt ??
ZOALS IK VANMIDDAG AL ZEI:quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:38 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Hee! Nee, ik kom net binnen; was toenstraks niet op gereageerd vlgns mij... Of ik was kort daarna weg.. Maareh, waar kan ik ze vinden?
Juist daarom moet ze nog ff blijven. Anders wordt het helemaal saaiquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:38 schreef Chuckster het volgende:
Veel Joanna fans hier in de COS, merk het al
als je antwoord naast het woord invoeren op de smilie klikkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:38 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Hee! Nee, ik kom net binnen; was toenstraks niet op gereageerd vlgns mij... Of ik was kort daarna weg.. Maareh, waar kan ik ze vinden?
Ja, als er niemand wat van zegt ben ik bang dat ik straks ook haar fanclub op moet richten hier!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:38 schreef Chuckster het volgende:
Nee joh, die Flugelmeisjes zitten allemaal op twitter en de officieele SST site.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:38 schreef Chuckster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |