Vergeet het geluid niet he!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Naar de regie? De regie brengen alleen maar in beeld wat door de productie wordt opgedragen, daar verdienen ze geen credits voor
Die durft hier ook niet meer te verschijnenquote:
Ik ga ervan uit dat we dan jo nog beter leren kennen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:10 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
DAT zou mooi zijn, de andere kant van het verhaal!![]()
![]()
![]()
PB`tje je mag bij mij komen uithuilen hoor als ze jankend de villa vertrekt..ik troost je wel en geef je een schouder om ff flink te janken maar daarna weer door te gaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zijn Gerard en Jo als enige twee genomineerd?
Tja, dan is het jammer voor Gerard, die moet dan maar weg..
Team Jo
ja, beetje water op je stream gooien en je hebt een SLquote:
Alex kan smsen?quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:13 schreef beequeen het volgende:
Nu hoopt Jo weer dat ze mag drukken. Depressie plotseling over?
dat KON ze toch helemaal niet aan op het moment ??quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:13 schreef Krambo het volgende:
En nu is ze wel weer met het spel bezig![]()
Ik snap er geen f*ck meer van
Nee gewoon..wat Gerard zei...1 groot toneelstukquote:
Je gaat me niet vertellen dat je fan bent van d'r héquote:
Doe's cap?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:14 schreef MaryChey het volgende:
Haaaaaa
Guido antwoordde op stef...dat hij hem graag wil ontmoeten
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:14 schreef Wolkje21 het volgende:
[..]
Nee gewoon..wat Gerard zei...1 groot toneelstuk
Nee, dat niet..quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:14 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je fan bent van d'r hé
Dat meen je niet! Heb andere stream aan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:13 schreef beequeen het volgende:
Nu hoopt Jo weer dat ze mag drukken. Depressie plotseling over?
Ik ben zo klaar met dat wijf.![]()
Ik zei het al eerder, maar toen werd het afgedaan als 'Nou dat is ook wel overdreven'.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:12 schreef iBenny het volgende:
Het is nu wel bekend dat Joanna zal winnen. Voorgetrokken en korte lijntjes... zegt genoeg, niet?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerard heeft zich behoorlijk misdragen tegen Joanne. Een exit voor hem donderdag lijkt mij dan wel gepast.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:09 schreef delfse het volgende:
Ik hoop dat Gerard zijn vrouw nog online komt dan ben ik benieuwd wat zij er van vindt dat haar man Gerard zo neer gezet wordt op de sst site als de boeman.
geen meelij met die sexueel gefrustreerde theezak he...quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
PB`tje je mag bij mij komen uithuilen hoor als ze jankend de villa vertrekt..ik troost je wel en geef je een schouder om ff flink te janken maar daarna weer door te gaan
Ik vertrouw op Flashbox, komt goed.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:16 schreef bollokus het volgende:
@flashbox, komt het filmpje waarjoanna spreekt ook? tijd om de sstnl twatter te spammen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:16 schreef resi_70 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank jeI am not a complete idiot, some parts are still missing
Hummie kan wel een faceliftje gebruikenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:16 schreef beroet het volgende:
Hummie is waarschijnlijk klant bij de mamao van Jojanker ( ik wil dan niet weten hoe ze er eerst uitzag) en vroeg waarschijnlijk of ze haar dochter mocht (mis)bruiken voor een "leuk"programma.
Welke bril heb jij op als je naar SST kijkt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gerard heeft zich behoorlijk misdragen tegen Joanne. Een exit voor hem donderdag lijkt mij dan wel gepast.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:16 schreef beroet het volgende:
Hummie is waarschijnlijk klant bij de mamao van Jojanker ( ik wil dan niet weten hoe ze er eerst uitzag) en vroeg waarschijnlijk of ze haar dochter mocht (mis)bruiken voor een "leuk"programma.
Die is toch allang geradenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:17 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar ging over Lau haar geheim?
EEN faceliftJEquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:17 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Hummie kan wel een faceliftje gebruiken
Stel je niet aan, Geer heeft haar gewoon door.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Gerard heeft zich behoorlijk misdragen tegen Joanne. Een exit voor hem donderdag lijkt mij dan wel gepast.
1. Joannaquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:16 schreef iBenny het volgende:
1. Gerard
2. Philip
3. Sharon
4. Laura
5. Karim
hahaha .... je blijft leukquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misdragen? Echt niet, Joanna gedroeg zich heel slecht, maar ga je lekker verder aan haar op,,,len, want je wordt al jaren niet meer serieus genomen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee Hummie laat niks aan zich zelf doen...misschien geld onder tafel schuivenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:16 schreef beroet het volgende:
Ik mis wat, wie is Henry?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
1. Joanna
2. Laura
3. Stef
4. Henry
5 t/m 99. Niemand
100. De rest.
U is ziek, mevrouwquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
1. Joanna
2. Laura
3. Stef
4. Henry
5 t/m 99. Niemand
100. De rest.
quote:
Als Hummie klant is dan is dat hele slechte reclame voor de kliniek van mama van Jo die niet van haar dochter houdt anders zou ze zeggen je komt maar naar huis als je wil. Maar nee van mama moet ze daar blijven voor de hoofdprijs fijne mamaquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:16 schreef beroet het volgende:
FF gekeken voor je en perfect weerquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:19 schreef Kwaliteit het volgende:
werkt www.spixtv.nl/live.php bij jullie?
vanavond 19:30 live
Vreselijk, een horizontale roze lantaarnpaal met rouchjes.quote:
Ja bah he, alle mannen zijn ook hetzelfde. Hoe durft hij haar de waarheid te zeggen in plaats van naar haar pijpen te dansen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
die ging nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
kennen jullie die mop van die vrouw die naar huis ging ?
Ik ben niet zo van de mannen, dus serieus, ik word de laatste jaren inderdaad niet meer genomenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:19 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Misdragen? Echt niet, Joanna gedroeg zich heel slecht, maar ga je lekker verder aan haar op,,,len, want je wordt al jaren niet meer serieus genomen.
ze ging nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
kennen jullie die mop van die vrouw die naar huis ging ?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreselijk, een horizontale roze lantaarnpaal met rouchjes.
Ja.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:19 schreef Kwaliteit het volgende:
Kan niet zeggen dat dat me verbaastquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de mannen, dus serieus, ik word de laatste jaren inderdaad niet meer genomen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:22 schreef MargrietV het volgende:
zit Laura nou met haar vibrator te spelen
Best leuke streams, alleen jammer dat het gescript is. Hoe kan ze dit nu weten? En dat in de WvdW.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:23 schreef Krambo het volgende:
Nu weer Mo die boos is op Maik? Gaat lekker vandaag
ik zat hetzelfde te denkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:22 schreef MargrietV het volgende:
Henry, de mooiste man van het huis. Helaas komt hij maar één, hooguit twee keer per week in beeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Nee.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Beppie spoort al niet maar die Keetje T heeft ze allemaal onderweg verloren die hersencellen.ook zo een misselijk wijfquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:23 schreef Krambo het volgende:
Nu weer Mo die boos is op Maik? Gaat lekker vandaag
Het zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:22 schreef MargrietV het volgende:
tzou ook een deofles kunnen zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:24 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:19 schreef ZaZoe het volgende:
Jo in de playboy,Kan niet wachten op dat interview
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:24 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net5 manipuleert de stemmen. Ze hebben immers geen notarisquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:24 schreef Lauzer het volgende:
Jo was veilig tijdens de nominaties, Jo mag bellen, Jo mag praten over wat er in de kamer gebeurd, etc. Kunnen we niet bij de eerst volgende nominaties waar Jo bij zit massaal op de andere gaan stemmen? Ultieme proef of ze er in blijft, en dus wordt voorgetrokken
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:24 schreef meneertje1972 het volgende:
VROUWEN...!
Ik heb het een beetje gehad met dat negatieve gedoe van de vrouwen in dat huis. Nu snap ik dat het niet altijd positief kan zijn hoor maar ik vind de vrouwen vies tegenvallen in het huis (op Sharon na) het is roddel en achterklap en huilie huilie nu weer Monique die boos is op Maik lijkt het.
Ik ben zelf vrouw,maar geef je groot gelijk.....schaam me er bijna voor dat ik zelf een vrouw benquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:24 schreef meneertje1972 het volgende:
VROUWEN...!
Ik heb het een beetje gehad met dat negatieve gedoe van de vrouwen in dat huis. Nu snap ik dat het niet altijd positief kan zijn hoor maar ik vind de vrouwen vies tegenvallen in het huis (op Sharon na) het is roddel en achterklap en huilie huilie nu weer Monique die boos is op Maik lijkt het.
LOLzzzz maar dat wouden we gewoon ff zienquote:
Ja bepaalt de regie als ze iets wil vertellen dat niemand mag horen vraagt ze de stem om een stream lock. (net gebeurd rond 18:15)quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Net5 manipuleert de stemmen. Ze hebben immers geen notaris
Sharon hoort ook bij de kliek van de vrouwen die mag naar huis.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:24 schreef meneertje1972 het volgende:
VROUWEN...!
dan is te hopen dat haar baas dit niet ziet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:24 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als de lampen maar niet te heet zijn, dan smelten de siliconen en de botox.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:19 schreef ZaZoe het volgende:
Jo in de playboy,Kan niet wachten op dat interview
NÓG een gebod gebroken; Niet direct iets aan de stem vragen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:26 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja bepaalt de regie als ze iets wil vertellen dat niemand mag horen vraagt ze de stem om een stream lock. (net gebeurd rond 18:15)
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Henry, de mooiste man van het huis. Helaas komt hij maar één, hooguit twee keer per week in beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat had ik kunnen weten
![]()
stom van me![]()
![]()
zit/zat net een muziekje op en nu iets met een JIM schermquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:19 schreef Kwaliteit het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:27 schreef chufi het volgende:
Kom op Geer!! Je kunt het!! Nu vragen : Ik dacht dat je al thuis zat bij je moeder?
Gatverdamme, ik zie nu al de advertenties op tv voor mequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:26 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
LOLzzzz maar dat wouden we gewoon ff zien
Ik wilde toch een positieve vrouw noemen anders is het helemaal zo sneu. Niet dat de mannen nou zo leuk zijn maar speel het spel en loop niet overal over te zeiken en te roddelen. Dat geblablabla is nog het ergste. Zeker Monique is zeer irritant en ik hoop zo dat ze genomineerd is plies plies plies...quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:26 schreef delfse het volgende:
[..]
Sharon hoort ook bij de kliek van de vrouwen die mag naar huis.
Sharon is de enige die nog spoort van de vrouwen,helaas weet ze alleen niet volledig hoe het zit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:26 schreef delfse het volgende:
[..]
Sharon hoort ook bij de kliek van de vrouwen die mag naar huis.
Doe het dan goed;quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:28 schreef DjinN het volgende:
[..]
Gatverdamme, ik zie nu al de advertenties op tv voor me
"Haiii...ik ben Lijzige L-L-L-Lauraaahhh....wil jij zien hoe ik actie onderneem met mijn deofles ?? Sms dan "Lantaarnpaal" naar 4545 en misschien laat je mij gillen van plezier!"
Dat mag en is zelfs verantwoord en lief op die leeftijdquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:28 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
ff binnen pretje, mijn huppeldepup kind komt binnen wandelen in haar nieuwe jurkje, net zo een soort dom ding als die laura draagt alleen in het zwart,.leuk he mam zegt ze hahaha ik zeg mooi hoor staat je goed...............
euhhh Ik bedank toch maarquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:28 schreef DjinN het volgende:
[..]
"Haiii...ik ben Lijzige L-L-L-Lauraaahhh....wil jij zien hoe ik actie onderneem met mijn deofles ?? Sms dan "Lantaarnpaal" naar 4545 en misschien laat je mij gillen van plezier!"
geer wordt bejegend van vuil spel naar Jo toe en dat is natuurlijk weer eens niet waarquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:28 schreef Pablolaatje het volgende:
Wie praat me bij over wat er precies is gebeurd tussen Jo en Geer waardoor ze overstuur was?
moet je het filmpje bekijken van vanmiddag als je dat ziet kun je je een eigen beeld vormen over je mannetje...quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:28 schreef Pablolaatje het volgende:
Wie praat me bij over wat er precies is gebeurd tussen Jo en Geer waardoor ze overstuur was?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:28 schreef DjinN het volgende:
[..]
Sharon die laat Gerard vallen dus zei kan ook opzouten,quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:28 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ik wilde toch een positieve vrouw noemen anders is het helemaal zo sneu. Niet dat de mannen nou zo leuk zijn maar speel het spel en loop niet overal over te zeiken en te roddelen. Dat geblablabla is nog het ergste. Zeker Monique is zeer irritant en ik hoop zo dat ze genomineerd is plies plies plies...
Hai Fen, het filmpje van Flashbox is waarscvhijnlijk het makkelijkst om de oorzaak van die drama te kunnen volgen. Ik weet niet in hoeverre het filmpje op de SST site verknipt is?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:28 schreef Pablolaatje het volgende:
je moet filmpje zien Fenneke. Ze hebben er een verkeerd gemanipuleerde op SST site gezet, maar hier hebben we dankzij Flashbox de waarheid. ze manipuleren Gerard op zeer vieze manier.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:28 schreef Pablolaatje het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:28 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hoi Fenneke, kijk dit filmpje even, Geer heeft Jo door.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:28 schreef Pablolaatje het volgende:
Ik denk dat er wel een filmpje in het filmpjestopic staat. En het viel reuze mee hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:28 schreef Pablolaatje het volgende:
Blijkbaar heeft Gerard heel gemeen naar haar gekeken en vuil gelachen en gezegt dat hij haar niet geloofde en ze toneelspeelt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:28 schreef Pablolaatje het volgende:
Gerard weer een bazenactie, waardoor Jojanka de sluizen weer heeft opengezet. Nu word Gerard op de SST site als de gemene man neergezet omdat ze de confrontatie verknipt hebben..... Kijk op de SST site, EN op youtube, dan heb je donderdag een leuk verhaal in de showquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:28 schreef Pablolaatje het volgende:
Hoe vind je Jo dan? Jo'tje lacht Jo'tje huilt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:24 schreef meneertje1972 het volgende:
VROUWEN...!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:31 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft Gerard heel gemeen naar haar gekeken en vuil gelachen en gezegt dat hij haar niet geloofde en ze toneelspeelt.
Dit trekt barbie niet,want ze voelt zich een oude natte theedoek,en kan niet tegen die gemene man op!
Want dit is al de derde keer hoor!
Heus waar,al 3 keer heeft hij het lef gehad om tegen haar in te gaan,is hij helemaal bedonderd nu zij op haar kwetsbaars is.......
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:31 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Gerard weer een bazenactie, waardoor Jojanka de sluizen weer heeft openbgezet. Nu word Gerard op de SST site als de gemene man neergezet omdat ze de confrontatie verknipt hebben..... Kijk op de SST site, EN op youtube, dan heb je donderdag een leuk verhaal in de show
Ennuh.... Goeiemiddag
welja, niks aan de hand behalve een hysterisch reagerende djoonquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel een filmpje in het filmpjestopic staat. En het viel reuze mee hoor.
Ze willen gerard kwijt als hij genomineerd staat . Jo en haar mama hebben goed contact met Hummie en die wil Jo niet kwijt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:28 schreef Pablolaatje het volgende:
smilies al gevonden nena?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:31 schreef NenaLois het volgende:
Waar kan ik dat flashbox filmpje vinden?
Erg he!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:33 schreef froufrou het volgende:
Zagen jullie het knikje dat Joanna Philip gaf? Zo van : nu meekomen !
Echt hč, ik kan het zelf niet beter verwoordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:27 schreef cindy11 het volgende:
Wat ik trouwens van Joan vandaag heb gezien,is een sterk staaltje hoe manipuleer ik een heel huis!
Mevrouw is gewoon een hetze begonnen tegen Gerard![]()
Ze doet alsof ze van poppenstront is,en niet tegen die gemene meneer opkan.
Wat een jankbak zeg.....
Ja, ik ook hoe zij denkt over die totaal van de pot gerukte neppert.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:32 schreef bollokus het volgende:
wowFen krijgt veel verschillende mening.... benieuwd wat haar mening is
Ja ze heeft hem al allerlei dingen geleerd zei ze vande week " Zit, Lig, Kroel, Poot etc"quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:33 schreef froufrou het volgende:
Ben jij soms fam. van Jo. Zoniet ben je blind en doof als je dit goedpraat van die valse bitch.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:32 schreef ZaZoe het volgende:
Geer is zijn eigen ruitjes aan het ingooien, niet slim van de zogenaamde baas
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja ze heeft hem al allerlei dingen geleerd zei ze vande week " Zit, Lig, Kroel, Poot etc"
Of ging dat over haar andere hondje?
Conclusie: ze blijft. Wat iedereen natuurlijk al wist.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:34 schreef chufi het volgende:
Ze heeft geen zin om opgesloten te worden in een hokkie dus ggeen 24 uur voor Jo ....
Haha, zet je Geerbril eens af!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:35 schreef delfse het volgende:
[..]
Ben jij soms fam. van Jo. Zoniet ben je blind en doof als je dit goedpraat van die valse bitch.
Vandaar de SL, 20 sec vertraging met de streams dus de regie heeft vast ingegrepenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:35 schreef Reksie1981 het volgende:
Die Jo ging Flip effe lekker opgeilen door haar hoofd op zijn been te leggen
er gaat een zucht van verlichting door nederlandquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:35 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Conclusie: ze blijft. Wat iedereen natuurlijk al wist.
Afvoeren danquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:35 schreef Toverheks het volgende:
whaaaa wat een tyfuswijf.ze moeten er gewoon rekening er mee houden dat ze wel heel erg zwakjes is
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:33 schreef froufrou het volgende:
Of was dat wellicht een knikje naar de baas omdat ze weer een SL nodig had? Dat kan natuurlijk ook nog...quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:33 schreef knagsje het volgende:
18.31 Jo loopt langs flip in de keuken en knikt heel geniepig naar flip dat ie mee moet naar buiten en hup daar gaat hondje flip weer....
Die hoef ik niet af te zetten fout is fout maar Gerard is te slim voor dit spel die laat zich niet in de maling nemen die zegt wat hij denkt en dat doet hij goed.quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:37 schreef DjinN het volgende:
ik heb hier geen SL hoor....of bedoelen jullie dat alle 4 de camera's alleen op het zwembad gericht zijn en er geen geluid te horen is ?
AFVOEREN wil ik best hoogst persoonlijk sleep ik haar aan haar haren zo de villa uitquote:
ik zie geen cap voor wat? die video van vanmiddag doe je op nu toch?quote:
Dat is de nieuwe SL jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:37 schreef DjinN het volgende:
ik heb hier geen SL hoor....of bedoelen jullie dat alle 4 de camera's alleen op het zwembad gericht zijn en er geen geluid te horen is ?
Hee! Nee, ik kom net binnen; was toenstraks niet op gereageerd vlgns mij... Of ik was kort daarna weg.. Maareh, waar kan ik ze vinden?quote:
jepquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:37 schreef DjinN het volgende:
Dan had je wel een hele goeie beuatysalon gehad!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
AFVOEREN wil ik best hoogst persoonlijk sleep ik haar aan haar haren zo de villa uitwat een tyfuskind is dat zeg had de mijne moeten wezen
Herhaling van de handboeien-ruzie. En ze tuinen er weer in.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:27 schreef cindy11 het volgende:
Wat ik trouwens van Joan vandaag heb gezien,is een sterk staaltje hoe manipuleer ik een heel huis!
Mevrouw is gewoon een hetze begonnen tegen Gerard![]()
Ze doet alsof ze van poppenstront is,en niet tegen die gemene meneer opkan.
Wat een jankbak zeg.....
Wat stelt die rot tsunami nou voor??quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:36 schreef DjinN het volgende:
"Ikke ikke ikke ikke. En als het niet in mijn straatje past ga ik janken en stampvoeten en roepen dat ik naar huis wil! Want boehoehoeeeeeee ik heb zoooooooooooveel meegemaakt dus ik verdien alle aandacht! Dat Sharon een tsunami overleefd heeft interesseer ik me geen hol voor want nee IK ben alleen zielig! En als ik maar zielig blijf doen overleef ik de nominatieronde weer want dan stemt er toch niemand op mij!"
Bah misselijk kutwijf dat ze is
ah okay, dan is het me duidelijkquote:
Echt niet de mooiste man dat is en blijft Gerardquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:34 schreef Sonera het volgende:
Zonde.. de mooiste man in het huis blijkt een gecastreerd schoothondje te zijn...
zag je Jo in de keuken wenken dat Flip naar buiten moest komen sjezus gaat tie dadelijk nog blaffen!
Ja Nos, mamajo's en Jo;s wil iswet. Ze hebben Hummie aan hun zijde. Wat een bende zeg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:35 schreef Nostalgist het volgende:
Wat is dit voor een achterlijk zooitje TVmakers ???
Weer een SL ? Waarom dan ? Omdat Joanna klaagt ??
ZOALS IK VANMIDDAG AL ZEI:quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:38 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Hee! Nee, ik kom net binnen; was toenstraks niet op gereageerd vlgns mij... Of ik was kort daarna weg.. Maareh, waar kan ik ze vinden?
Juist daarom moet ze nog ff blijven. Anders wordt het helemaal saaiquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:38 schreef Chuckster het volgende:
Veel Joanna fans hier in de COS, merk het al
als je antwoord naast het woord invoeren op de smilie klikkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:38 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Hee! Nee, ik kom net binnen; was toenstraks niet op gereageerd vlgns mij... Of ik was kort daarna weg.. Maareh, waar kan ik ze vinden?
Ja, als er niemand wat van zegt ben ik bang dat ik straks ook haar fanclub op moet richten hier!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:38 schreef Chuckster het volgende:
Nee joh, die Flugelmeisjes zitten allemaal op twitter en de officieele SST site.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:38 schreef Chuckster het volgende:
LOLquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
ZOALS IK VANMIDDAG AL ZEI:
Klik eens op de smilie naast "invoeren"......
Datquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:39 schreef bb2 het volgende:
Deze SL gaan over die knopdrukken van Gerard en Alex.
Tis niet te geloven,hoe iedereen haar maar geloofd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:38 schreef Day het volgende:
[..]
Herhaling van de handboeien-ruzie. En ze tuinen er weer in.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:38 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Wat stelt die rot tsunami nou voor??
Veel erger dat plofkop dennis eindelijk zn verstand heeft gekregen en nu een mooie kans ziet om van die zuigende barbie af te komen toch?
Snap je wel hoe groot de deuk in Joan dr ego nu is....vreselijk....veel ergerrrrr dan alle natuurrampen en oorlogen bij elkaar hoor!
Dat ben ik niet met je eens....quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
Die vuile GeRAT is nu toch wel dom bezig.
Nee hoor, is gewoon eerlijk iemand tewoord staan. Hoe je er mee omgaat, en wat die kutregie ermee doet is weer een ander verhaal.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
Yep, samen met een Hyves gebruiker genaamd Gerard, een analfabeet die vaak dmv. capslock zijn mening duidelijk maakt, grappig figuur, moet ik 'm nagevenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee joh, die Flugelmeisjes zitten allemaal op twitter en de officieele SST site.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:36 schreef DjinN het volgende:
"Ikke ikke ikke ikke. En als het niet in mijn straatje past ga ik janken en stampvoeten en roepen dat ik naar huis wil! Want boehoehoeeeeeee ik heb zoooooooooooveel meegemaakt dus ik verdien alle aandacht! Dat Sharon een tsunami overleefd heeft interesseer ik me geen hol voor want nee IK ben alleen zielig! En als ik maar zielig blijf doen overleef ik de nominatieronde weer want dan stemt er toch niemand op mij!"
Bah misselijk kutwijf dat ze is
Jij zwemt toch standaard de andere richting op dus ik ga er voor het gemak maar van uit dat je net als de rest denkt en gewoon lekker recalcitrant wilt zijn :p :pquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
Haha die is leukquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
tuurlijk niet, hij kicked op haar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:40 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens....
Mag ik vragen welk filmpje je gezien hebt?
Ik zou daar nog willen toevoegen dat Flip aan Gerard vertelde Maik's geheim te weten, waaruit Gerard hardop concludeerde dat Joanna het dan ook weet. Dus Gerard weet dondersgoed dat er meer achter zit dat Joan haar tactiek ineens veranderde.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:38 schreef CartWOman het volgende:
Pablolaatje, lees deze tekst van onze verstandige Day (van vanmiddag) maar even over de hele toestand, zij slaat wmb de spijker op de kop:
---
Flash, bedankt voor het filmpje! Het bevestigd precies wat ik al dacht.
Ten eerste zit mevrouw daar weer keihard te liegen door d'r relatie als excuus te gebruiken waarom ze na die discussie van vanmorgen niet meer wil drukken. Jo wilde niet meer drukken nadat ze met Mo gesproken heeft. In dat gesprek gaf ze aan dat zij op maik's geheim wilde drukken en flip daarna op haar, zodat hij met een flinke pot de finale in kan gaan, zij weet nl. 200 fakking procent zeker dat hij bij de laatste 3 zit. Mo was daar niet zo blij mee en wilde liever het geld eerlijker verdelen. Toen Flip, Maik en mo haar ervan overtuigd hadden dat zowel alex als gerard het geheim van maik niet zouden raden, zag zij van het eerst drukken af. Daarom en alleen om die reden deed ze dus niet niet meer moeilijk over het drukken.
Gerard had dit allang door, confronteerde zelfs flip ermee, die natuurlijk deed alsof zijn neus bloedde. Gerard werd dus terecht pissed net, dat hele 'doe maar alex, want ik ben i.v.m. mijn verbroken relatie, toch niet met het spel bezig'-gezeik. Dat was dus gewoon een zware GST-acteeractie van Jo.
Hij wenst idd geen antwoord op een normale vraag te geven.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:41 schreef MargrietV het volgende:
[..]
tuurlijk niet, hij kicked op haar.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:40 schreef Sonera het volgende:
kunnen ze die bloempot niet even bijverven... als we er heel de dag tegen aan moeten kijken
Alex heeft haar ook genomineerd dacht ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:41 schreef delfse het volgende:
Als je met 2 stemmen genomineerd kan worden zit ze op de st oel. Gerard en Karim hebben haar genomineerd. Karim weet ik zeker die zei dat tegen Mo vanmiddag.
Maar het gaat om de uitslag van 2 druk's van vandaag.. toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:41 schreef trollie67 het volgende:
Mevrouw bitch flipt en hoppaa,beeld weg,en helas zijn wij dom en nieuwsgierig en kijken massaal om half acht,ik ga boycotten en kijk niet maar lees hier wel mee,zou het escleren heb je nog alltijd programma gemist
Ook al krijgt ze alle stemmen gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:41 schreef delfse het volgende:
Als je met 2 stemmen genomineerd kan worden zit ze op de st oel. Gerard en Karim hebben haar genomineerd. Karim weet ik zeker die zei dat tegen Mo vanmiddag.
Ik hoop dat onze chille master haar ook genomineerd heeft tegen de wil van zijn bitch in!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:41 schreef delfse het volgende:
Of uitslag nominatie.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:40 schreef Sonera het volgende:
kunnen ze die bloempot niet even bijverven... als we er heel de dag tegen aan moeten kijken
Explain.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:41 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerat is is zeker ook door zijn rattestreken rijk geworden
Flashbox filmpje vertelt het hele verhaal.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:28 schreef Pablolaatje het volgende:
Ja en allebei fout Alex op Chirurg iets voor maik en Gerard voor ooroperatie Maik.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:42 schreef iBenny het volgende:
Hadden Gerard en Alex nou allebei gedrukt vandaag?
Ja hoor als jij dat zegt zal het wel. Jaloezie is een hele slechte karakter eigenschapquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:41 schreef Je_Psychiater het volgende:
Uitslag nominatie is toch pas tijdens de liveshow? Dat hoop ik althans, lijkt me sterk dat ze binnen nu en 3 kwartier dat nog in de uitzending kunnen editenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:42 schreef bb2 het volgende:
[..]
Of uitslag nominatie.
Overigens vind ik dit dus wel irritante SLs.
quote:
Het klopt wel wat ie zegt. Door eerlijk zaken doen en mensen gewoon zeggen waar t op staat is ie rijk geworden.. Eerlijkheid loontquote:
Dat zou ik 'n giller vinden..... ( maar ik ben bang dat hij toch doet wat vrouwlief wil )quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:42 schreef Krambo het volgende:
[..]
Alex heeft haar ook genomineerd dacht ik
uitslag nominatie of waarvoor Gerard en Alex hebben gedruktquote:
Jojanka trok haar mond open....quote:
ja op Maikquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:42 schreef iBenny het volgende:
Hadden Gerard en Alex nou allebei gedrukt vandaag?
Denk dat Gerard rijk is geworden omdat hij weet wat werken is,een goed denkend hoofd op zn schouders heeft....en niet trapt in jankende meisjes die de boel manipulerenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:41 schreef Je_Psychiater het volgende:
Hoop dat als Jo naar huis gaat Guido terug komt, eindelijk weer wat leven in de brouwerij.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:43 schreef ZaZoe het volgende:
Als Guido nu nog in het huis had gezeten dan riep ie nu: GeeeeeeeeRAT
Is dan toch geen rattestreek?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:43 schreef rico80 het volgende:
[..]
[..]
Het klopt wel wat ie zegt. Door eerlijk zaken doen en mensen gewoon zeggen waar t op staat is ie rijk geworden.. Eerlijkheid loont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |