Vergeet het geluid niet he!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Naar de regie? De regie brengen alleen maar in beeld wat door de productie wordt opgedragen, daar verdienen ze geen credits voor
Die durft hier ook niet meer te verschijnenquote:
Ik ga ervan uit dat we dan jo nog beter leren kennen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:10 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
DAT zou mooi zijn, de andere kant van het verhaal!![]()
![]()
![]()
PB`tje je mag bij mij komen uithuilen hoor als ze jankend de villa vertrekt..ik troost je wel en geef je een schouder om ff flink te janken maar daarna weer door te gaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zijn Gerard en Jo als enige twee genomineerd?
Tja, dan is het jammer voor Gerard, die moet dan maar weg..
Team Jo
ja, beetje water op je stream gooien en je hebt een SLquote:
Alex kan smsen?quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:13 schreef beequeen het volgende:
Nu hoopt Jo weer dat ze mag drukken. Depressie plotseling over?
dat KON ze toch helemaal niet aan op het moment ??quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:13 schreef Krambo het volgende:
En nu is ze wel weer met het spel bezig![]()
Ik snap er geen f*ck meer van
Nee gewoon..wat Gerard zei...1 groot toneelstukquote:
Je gaat me niet vertellen dat je fan bent van d'r héquote:
Doe's cap?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:14 schreef MaryChey het volgende:
Haaaaaa
Guido antwoordde op stef...dat hij hem graag wil ontmoeten
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:14 schreef Wolkje21 het volgende:
[..]
Nee gewoon..wat Gerard zei...1 groot toneelstuk
Nee, dat niet..quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:14 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je fan bent van d'r hé
Dat meen je niet! Heb andere stream aan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:13 schreef beequeen het volgende:
Nu hoopt Jo weer dat ze mag drukken. Depressie plotseling over?
Ik ben zo klaar met dat wijf.![]()
Ik zei het al eerder, maar toen werd het afgedaan als 'Nou dat is ook wel overdreven'.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:12 schreef iBenny het volgende:
Het is nu wel bekend dat Joanna zal winnen. Voorgetrokken en korte lijntjes... zegt genoeg, niet?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |