Waarom niet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
MM, tweede poging wel geslaagd. Nu nog zien of ik ze ook nog krijg....
Maar hij is niet tussen 12 en 18 gekomenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:00 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm ik wilde net gaan klagen dat er EINDELIJK een wasmachinemonteur langs zou komen tussen 12:00 en 18:00 maar dat 'ie er nog niet was..belt 'ie net dat 'ie onderweg is
Strijken...quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:02 schreef iamredleader het volgende:
En dan nu naar huis, vanavond nog wat leuks op tv? Heb een dozijn overhemden die gestreken moeten worden
dinsdag en donderdagavond tussen 18:00 en 20:00quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tot hoe laat is het gemeentehuis bij jou dan open?
Of je moet een andere vraag stellen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:47 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil een nieuwe zus. Die wel leuk reageert als ik iets vraag
Dat lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik snap het eerlijk gezegd niet. Partner van je zus niet vragen? Lijkt mij redelijk onvoorstelbaar.
En dat dus ook. Dat we nog niet zo lang een relatie hebben zou niet mogen uitmaken voor haar, dat moet uitmaken voor mij.quote:En dan maakt het niet uit of je hem 2 weken of 25 jaar kent.
Dat was ik wel van plan maar daar moeten we dan wel even tijd voor hebbenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:55 schreef Diaan73 het volgende:
Etc. Is het een ides om voor 10 juni in order geval even met mr. Etcie bij je zus op bezoek te gaan? Al vind ik het wel een beetje kort de bocht van haar hoor.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:58 schreef wyccie het volgende:
Etcie, je hebt nog 2 maanden. Kan hij nog mooi meedoen met je familiepaasbrunch en dauwtrapsessie. Heeft je zus hem ook goed leren kennen. Klaar.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe traditie dus.
Kom op, (paas)eieren eten!
Ik heb momenteel nog geen idee waar ik ben met pasenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe traditie dus.
Kom op, (paas)eieren eten!
Mijn moeder strijkt ze ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Diaan, doe ff normaal met je spijkerbroeken strijken...
Meer dan spul uit de wasdroger halen en opvouwen, doen we hier niet of nauwelijks...
Mijn moeder deed het vroeger ook hoor. Ik heb het pas een paar keer gedaan en het ziet er toch iets beter uit maar ik ga er geen gewoonte van makenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Diaan, doe ff normaal met je spijkerbroeken strijken...
Meer dan spul uit de wasdroger halen en opvouwen, doen we hier niet of nauwelijks...
De vervolging en de hele heisa eromheen. En als 'ie veroordeeld wordt voor drugsgebruik, dan gaat 'ie zijn Orde inleveren omdat 'ie zichzelf het dan niet meer waard vindt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waarom?
Bedoel je dat hij dat als drukmiddel gebruikt of de vervolging door justitie?
En dan dat gedoe met die haren waar sporen van cocaïne in waren gevonden. Dat had 10 milligram moeten zijn voor een betrouwbare test, er was 0,3 milligram voorhanden, maar toch is het onderzocht...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De vervolging en de hele heisa eromheen. En als 'ie veroordeeld wordt voor drugsgebruik, dan gaat 'ie zijn Orde inleveren omdat 'ie zichzelf het dan niet meer waard vindt.
En dat is natuurlijk van de zotte want dit is geen gratis voetbalplaatje dat je bij de AH krijgt.
Het ding is gewoon keihard verdiend.
Ja, het NFI heeft geweigerd omdat er dus te weinig materiaal was.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En dan dat gedoe met die haren waar sporen van cocaïne in waren gevonden. Dat had 10 milligram moeten zijn voor een betrouwbare test, er was 0,3 milligram voorhanden, maar toch is het onderzocht...
Desondanks is het onderzoek wel verricht. Maar inderdaad, zoals de rechter ook al heeft gezegd, het zijn wel erg veel toevalligheden waar hij zich op beroeptquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, het NFI heeft geweigerd omdat er dus te weinig materiaal was.
Nu moet ik wel bekennen dat ik zijn verweer wel een beetje suf vind
"Ik denk dat er iemand die mij de Orde niet gunt, cocaine in mijn drinken heeft gedaan"
Er zouden ook meerdere bedreigingen zijn geweest.
Kraaienpoot achter zijn wiel de volgende keer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh, net maar een briefje tussen de ruitenwissers van een auto gestopt, nadat die voor de zoveelste keer dubbel geparkeerd stond, waardoor ik niet kon parkeren. Met de mededeling dat het handiger is om in 1 vak te parkeren, dan kan een ander ook nog parkeren
haar wiel waarschijnlijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kraaienpoot achter zijn wiel de volgende keer.
dat is idd best een toffe grapquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zag trouwens een fantastische grap bij DWDD vandaag.
Vaak hangt er achter een balie een monitor van een beveiligingscamera waarop de klant zichzelf kan zien.
Vervolgens neem je 1 persoon die zichzelf verkleed als IJzeren Hein met een zeis...en een ander gewoon als boertje met iets dat op een zeis lijkt.
Die laatste gaat vervolgens achter het slachtoffer staan. Die IJzeren Hein wordt gewoon ingefilmd en op de monitor uitgezonden.
Die klant ziet dan zichzelf op de monitor met De Dood achter zich. Als 'ie zich omdraait, dan staat daar een gewoon boertje
die was leuk inderdaad.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
Vaak hangt er achter een balie een monitor van een beveiligingscamera waarop de klant zichzelf kan zien.
Vervolgens neem je 1 persoon die zichzelf verkleed als IJzeren Hein met een zeis...en een ander gewoon als boertje met iets dat op een zeis lijkt.
Die laatste gaat vervolgens achter het slachtoffer staan. Die IJzeren Hein wordt gewoon ingefilmd en op de monitor uitgezonden.
Die klant ziet dan zichzelf op de monitor met De Dood achter zich. Als 'ie zich omdraait, dan staat daar een gewoon boertje
Een Djeez-"artikel"quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dit klinkt als onder het tapijt vegen....
Raketkoppen in Gelders riool gevonden
ik snap m nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik in eerste instantie ook niet. Las over: Die IJzeren Hein wordt gewoon ingefilmd en op de monitor uitgezonden. heenquote:
ja snap m nog steeds nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik in eerste instantie ook niet. Las over: Die IJzeren Hein wordt gewoon ingefilmd en op de monitor uitgezonden. heen
Die IJzeren Hein staat als het ware 'voor' de echte opnames, waardoor hij altijd in beeld is. En als iemand dan naar die tv kijkt, heeft diegene een 'wtf' moment, schrikt, kijkt achterom en ziet een boertje staan - met zeis.quote:
Dat lijkt verdacht veel op de Karperton in Alkmaar...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
deze? (ja weet ik, gisteren ook al gepost)
Het is toch veel makkelijker geen rekening met anderen te houden![]()
[ afbeelding ]
waarom ziet ie dat boertje niet op de monitor? En hoe film je die ijzeren hein in?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die IJzeren Hein staat als het ware 'voor' de echte opnames, waardoor hij altijd in beeld is. En als iemand dan naar die tv kijkt, heeft diegene een 'wtf' moment, schrikt, kijkt achterom en ziet een boertje staan - met zeis.
En beter kan ik het niet uitleggen
hij heet ook asoparkeerderalkmaar.jpgquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat lijkt verdacht veel op de Karperton in Alkmaar...
Omdat die kleiner is dan IJzeren Hein en daardoor wegvalt voor de cameraquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
waarom ziet ie dat boertje niet op de monitor?
ik vermoed met een green screen oid. De live-opnames vallen erachter.quote:En hoe film je die ijzeren hein in?
Heb ik nietquote:filmpje?
Ik zag het jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hij heet ook asoparkeerderalkmaar.jpg
ik parkeer ook gewoon altijd aan de andere kant van het waterquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Die garage is echt mooi, superkrappe bochten naar boven en beneden toe. Echt allemaal krassen in de muren van auto's die daar langs zijn geschuurd
. En de parkeerplekken zijn inderdaad ook vrij krap. Ze lopen ook allemaal schuin af trouwens, kwam daar ook een keer een auto tegen die midden op de rijbaan stond, was vergeten zijn handrem aan te trekken of hem in de versnelling te zetten
.
Omdat het een trucage is?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
waarom ziet ie dat boertje niet op de monitor?
Met een tweede camera.quote:En hoe film je die ijzeren hein in?
www.dwdd.nl > Video > De Wereld Draait Doorquote:filmpje?
quote:Op woensdag 6 april 2011 07:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gedood__.html?p=19,2
Cobra, was de vriezer leeg?
Ik ga meestal op de fiets, parkeer ik gewoon midden in het centrumquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik parkeer ook gewoon altijd aan de andere kant van het water
Ja, sowieso al een vroege vogel, maar dit is best heftigquote:Op woensdag 6 april 2011 08:12 schreef Diaan73 het volgende:
Red, Jair om half 6 wakker..Dat is echt vroeg. Hij is sws een vroege vogel of niet??
Ben ik met je eens. Bij ons komen er ook mensen die Sven niet kent of die ik niet ken. Zelfs aanhang die we beide nog niet kennen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik snap het eerlijk gezegd niet. Partner van je zus niet vragen? Lijkt mij redelijk onvoorstelbaar.
En dan maakt het niet uit of je hem 2 weken of 25 jaar kent.
Toen ik de eerste keer ging trouwen, hadden we een echte Twenste bruiloft. Meer dan 400 mensen.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Bij ons komen er ook mensen die Sven niet kent of die ik niet ken. Zelfs aanhang die we beide nog niet kennen.Blij dat we niet zo moeilijk zijn.
Jeeeemig wat veel.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Toen ik de eerste keer ging trouwen, hadden we een echte Twenste bruiloft. Meer dan 400 mensen.Echt niet dat ik die allemaal kende hoor. Maar idd eigenlijk moet je niet te moeilijk doen. Helemaal niet als het je zus betreft.
Is de SC ook aanhang?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Bij ons komen er ook mensen die Sven niet kent of die ik niet ken. Zelfs aanhang die we beide nog niet kennen.Blij dat we niet zo moeilijk zijn.
Grote familie, vrienden, mensen uit de straat, jongens van voetbal, meiden van volleybal, werk van beide kanten, mn ex ging toen net over van de ene naar de andere afdeling. Dus beide afdelingen uitgenodigd.. en dan nog de partners erbij. En bijna iedereen is gekomen. Dat is ook wel verwonderlijk. Er moesten stoelen in de zaal bijkomen. Normaal rekenen ze dat ong. 10% niet komt, maar dat was bij ons dus niet zo. Overdag hadden we alleen al iets van 50 mensen.quote:
Dat vind ik een goede insteek!!quote:Wij hebben mensen uitgenodigd die niet zo ver weg van ons staan, zeg maar. Alleen soms zit daar dan aanhang bij. Een van mijn vrienden is bijvoorbeeld net terug uit het buitenland en woont nu samen met een meisje die hij daar heeft leren kennen. Ik vind het heel belangrijk en fijn als hij er bij is en zij is belangrijk voor hem, nou prima. Hoop dat we ze in de toekomst ook nog vaak samen zullen zien. Ga er echt niet moeilijk over doen en vind het juist wel leuk om haar te ontmoeten (nu hebben we een paar weken voor de bruiloft al samen afgesproken, dus dan zien we haar ook, maargoed).
Dan zouden jullie aanhang van Nem zijn.quote:
Ik heb vaker Nem gezien dan jou, wat dat betreft klopt het welquote:Op woensdag 6 april 2011 10:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan zouden jullie aanhang van Nem zijn.![]()
als dat nodig is, dan zijn we dat met z'n allenquote:Op woensdag 6 april 2011 10:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
En nu?quote:
Bij het instappen wel, bij het uitstappen niet. De bus is dan zo vol dat 'ie dat toch niet hoort...quote:Op woensdag 6 april 2011 09:55 schreef Yurithemaster het volgende:
in de bus hangen sinds gister blauwe hoesjes over dehoofdsteunen met daarop o.a. Super dat je de chauffeur gedag zegt.
Doen jullie dat altijd, Ik wel bij het instappen maar bij het uitstappen niet altijd. Als ik in de Qliner zit dan stap ik meestal voorin uit en dan doe ik het wel altijd maar bij de 'gewone' bus stap ik achter uit en dan hangt het meestal van de cheuffeur af, als ik hem ken dan doe ik het meestal wel.
Ik ook, ik ook...quote:Op woensdag 6 april 2011 10:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb vaker Nem gezien dan jou, wat dat betreft klopt het wel
Laat dan maar. Het was de nieuwste Nozzman.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Man steekt zichzelf in brand op de Dam
It wasn't me...
Bullshit. Gaat om een poging tot aandacht trekken.quote:Volgens een woordvoerder van de politie gaat het om een poging tot zelfdoding.
Dat past niet in mijn rugzak johquote:Op woensdag 6 april 2011 10:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Binnen 3 minuten ben je wel dood hoor. Of anders op z'n minst ten dode opgeschrevenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Bullshit. Gaat om een poging tot aandacht trekken.
Als je echt zelfmoord wilt plegen zoek je wel
-een effectievere methode dan langzaam affakkelen
-een locatie op waar niet 24/7 genoeg mensen in de buurt zijn om binnen 3 minuten in te grijpen
Even doorspoelen naar 4:20.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Binnen 3 minuten ben je wel dood hoor. Of anders op z'n minst ten dode opgeschreven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er toch niet al te best uit.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
Op die 2e foto staan ze hem nog in elkaar te slaan ook, stelletje hufters...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er toch niet al te best uit.![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:26 schreef MadMaster het volgende:
Op die 2e foto staan ze hem nog in elkaar te slaan ook, stelletje hufters...
Daar heeft 'ie alleen een broek aan.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Even doorspoelen naar 4:20.
Hij moet wel aardig wat brandstof meegenomen hebben om het sowieso 3 minuten brandend te houden.
Ja, anders leert 'ie het nooit dat het gevaarlijk is om met vuur te spelenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had nylon kleding niet de eigenschap makkelijk en hevig te branden en aan je huid te plakken waardoor je het moeilijk uit kan trekken als het brandt ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er toch niet al te best uit.
Dat zou dan wel een slechte keuze zijn - het is te snel opgebrand om dodelijk te zijn maar net genoeg om verkoold tussen je huid te blijven plakken.Daar zit ook wat benzine bij lijkt mequote:Op woensdag 6 april 2011 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, WG, een hele duidelijke video hier:
http://www.zie.nl/video/a(...)-de-Dam/m1gz2iqfhofm
misschien wou hij hier ook een revolutie ontketenen.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Man steekt zichzelf in brand op de Dam
It wasn't me...
mensen slaan het vuur uit met hun jas maar kan je gewoon beter niet je jas er helemaal overheen gooien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er toch niet al te best uit.
En dan zelf zonder jas naar huis moeten en verkouden worden?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mensen slaan het vuur uit met hun jas maar kan je gewoon beter niet je jas er helemaal overheen gooien?
Ja, maar paniek.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien wou hij hier ook een revolutie ontketenen.
[..]
mensen slaan het vuur uit met hun jas maar kan je gewoon beter niet je jas er helemaal overheen gooien?
Wat weten wij nu van branden af hier?quote:
Wasda?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
http://dewerelddraaitdoor(...)26fe3bc4aa767e9f10ee
@3:45min
Kijk, en gij zult wetenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, en gij zult weten
Trouwens, die Fransen zijn van hun padje:
http://webwereld.nl/nieuw(...)-burgers-weten-.html
Dan heb je wellicht een kleine verrassing als je thuiskomtquote:Op woensdag 6 april 2011 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Als ik het kon bekijken, dan zou ik het niet vragen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ik zou speciaal Franse accounts maken met wachtwoorden als 'merde666' en 'connard10iablo'.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, en gij zult weten
Trouwens, die Fransen zijn van hun padje:
http://webwereld.nl/nieuw(...)-burgers-weten-.html
Dat zou ik minder erg vinden want daar kun je online niets mee.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou speciaal Franse accounts maken met wachtwoorden als 'merde666' en 'connard10iablo'.
Wat een brutaliteit. Nog heel even en Parijs gaat ook nog pincodes vragen.
Deze man had geen IQ van een poffertje. Hij wist precies dat hij aandacht wilde bereiken met zijn problemen.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:16 schreef MadMaster het volgende:
En als je al het IQ van een poffertje hebt, dan denk je vast ook dat je meteen dood bent als je jezelf in de fik zet...
Je kent mij persoonlijkquote:Op woensdag 6 april 2011 10:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik voor uitstap, dan zeg ik gedag. Als ik achter uitstap kijk ik even naar voren en als hij in z'n spiegel kijkt steek ik even een hand opquote:Op woensdag 6 april 2011 09:55 schreef Yurithemaster het volgende:
in de bus hangen sinds gister blauwe hoesjes over dehoofdsteunen met daarop o.a. Super dat je de chauffeur gedag zegt.
Doen jullie dat altijd, Ik wel bij het instappen maar bij het uitstappen niet altijd. Als ik in de Qliner zit dan stap ik meestal voorin uit en dan doe ik het wel altijd maar bij de 'gewone' bus stap ik achter uit en dan hangt het meestal van de cheuffeur af, als ik hem ken dan doe ik het meestal wel.
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan heb je wellicht een kleine verrassing als je thuiskomtDie heb ik gisteren avond in de herhaling bij DWDD gezien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nu zijn z'n problemen verholpen?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Deze man had geen IQ van een poffertje. Hij wist precies dat hij aandacht wilde bereiken met zijn problemen.
Als die man zijn wonden niet overleeft, zijn zijn problemen opgelost.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu zijn z'n problemen verholpen?
Of toch niet?
Jij mag het zeggen, ik weet het antwoord echter al...
Sure...quote:Op woensdag 6 april 2011 16:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als die man zijn wonden niet overleeft, zijn zijn problemen opgelost.
Mag je bij jullie nog voor uitstappen?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:41 schreef Etcetera het volgende:
Als ik voor uitstap, dan zeg ik gedag. Als ik achter uitstap kijk ik even naar voren en als hij in z'n spiegel kijkt steek ik even een hand op![]()
Ik stap eigenlijk alleen voor uit als ik naar Groningen reis en bij het station (= eindpunt) uitstap en voorin de bus zitquote:Op woensdag 6 april 2011 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag je bij jullie nog voor uitstappen?
Dat is hier verboden...
Ah, verzachtende omstandigheden dus...quote:Op woensdag 6 april 2011 16:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik stap eigenlijk alleen voor uit als ik naar Groningen reis en bij het station (= eindpunt) uitstap en voorin de bus zit
Leuk!quote:Op woensdag 6 april 2011 16:59 schreef iamredleader het volgende:
Morgenochtend 2 huisjes bekijken![]()
heb al met onze adviseur gesproken en de "polsstok" geactualiseerd, dan weet ik ook wat haalbaar is
In het Verenigd Koninkrijk is dat doodnormaal. De plaatselijke vervoerders willen elke frauduleuze klacht van een zwartrijder vermijden...quote:Op woensdag 6 april 2011 16:33 schreef Etcetera het volgende:
Voor uitstappen als er een groep mensen naar binnen wil lijkt me ook best wel onlogisch
Die mag je me uitleggen...quote:Op woensdag 6 april 2011 17:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In het Verenigd Koninkrijk is dat doodnormaal. De plaatselijke vervoerders willen elke frauduleuze klacht van een zwartrijder vermijden...
Eind mei.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wanneer wil je dan in je nieuwe hutje gaan zitten?
Ja, maar het moet wel te doen zijn. Eind mei komt de keuken en in april kunnen we het boven helemaal in orde maken. Maandag komt er al direct een man voor de leidingen en dergelijke.quote:
En dan maar hopen dat de keuken in één keer goed gaat...quote:Op woensdag 6 april 2011 17:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, maar het moet wel te doen zijn. Eind mei komt de keuken en in april kunnen we het boven helemaal in orde maken. Maandag komt er al direct een man voor de leidingen en dergelijke.
Ach, ik maak me meer zorgen om de badkamer. Ik laat het mooi op me af komen en dan zie ik het over 2 maanden wel. De keuken ga ik me, behalve wat schilder- en sloopwerk, echt niet mee bemoeien.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat de keuken in éen keer goed gaat...![]()
De rest heb je zelf redelijk in de hand.
Wel ja, gewoon even af en toe wat roepen en commanderen, zodat er toch nog iets van jezelf in zit en dan simpelweg wonen...quote:Op woensdag 6 april 2011 17:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ach, ik maak me meer zorgen om de badkamer. Ik laat het mooi op me af komen en dan zie ik het over 2 maanden wel. De keuken ga ik me, behalve wat schilder- en sloopwerk, echt niet mee bemoeien.
Ik denk dat ik 'm deels weet. In Engeland is iedereen beleefd genoeg om te wachten tot men is uitgestapt voor ze instappenquote:
Dan ontgaat dat frauduleuze zwartrijd-verhaal me nog steeds...quote:Op woensdag 6 april 2011 17:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 'm deels weet. In Engeland is iedereen beleefd genoeg om te wachten tot men is uitgestapt voor ze instappen
Ja, Google mappen...quote:@Soemp: doe 's nieuw adres pm'en
10 juni trouwen.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel ja, gewoon even af en toe wat roepen en commanderen, zodat er toch nog iets van jezelf in zit en dan simpelweg wonen...
Wanneer ga je vervolgens trouwen, vlak daarna dan toch?
Mij ookquote:Op woensdag 6 april 2011 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ontgaat dat frauduleuze zwartrijd-verhaal me nog steeds...
In het Verenigd Koninkrijk worden OV-bussen met slechts één deur afgeleverd (oude bussen verloren hun tweede deur), omdat de vervoerders het zat zijn om schijnprocedures te voorkomen.quote:
Kijk, weer wat geleerd.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In het Verenigd Koninkrijk worden OV-bussen met slechts één deur afgeleverd (oude bussen verloren hun tweede deur), omdat de vervoerders het zat zijn om schijnprocedures te voorkomen.
Het was vroeger de sport om als zwartrijder een rechtszaak aan te spannen als ze (naar eigen zeggen) klem kwamen te zitten tussen de uitstapdeuren.
En? Hoe lang heb je nog?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:02 schreef Etcetera het volgende:
http://www.sterfdatum.nl/
NIET je echte naam invullen, je bent dan mooi te googelen! Ik heb alleen m'n voornaam ingevuld
Sterkte!!quote:Op woensdag 6 april 2011 18:01 schreef LadyBlack het volgende:
Moeder + haar vriend op bezoek gehad, gisteren lekker uit eten geweest, maar er is iets niet helemaal lekker gevallen; ben al de hele dag misselijk en duizelig![]()
Dus vriendje doet zo boodschappen en ik ben net lekker op de bank gecrasht
En hoe oud word je?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:02 schreef Etcetera het volgende:
http://www.sterfdatum.nl/
NIET je echte naam invullen, je bent dan mooi te googelen! Ik heb alleen m'n voornaam ingevuld
quote:Hoe lesbisch ben jij?
Ben ik homo?
Wanneer gaan we scheiden?
Wat is jouw ongeluksgetal?
Wat wordt mijn rampjaar?
Wat moet ik doen?
Waaraan ga je dood?
Ben jij op mij?
Gaat mijn partner vreemd?
Mijn verwachte levensduur?
Fijn om zo'n vriendje te hebben. Laat hem maar lekker voor je zorgen vanavond.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:01 schreef LadyBlack het volgende:
Moeder + haar vriend op bezoek gehad, gisteren lekker uit eten geweest, maar er is iets niet helemaal lekker gevallen; ben al de hele dag misselijk en duizelig![]()
Dus vriendje doet zo boodschappen en ik ben net lekker op de bank gecrasht
Tot 12 oktober 2060quote:
Hoe kan jij nou korter leven dan ik?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben linkshandig, schijnt dat die korter leven
Hield van bloemen...quote:op de leeftijd van 79 jaar
woensdag 13 maart 1983 vrijdag 25 augustus 2062
hield van bloemen
Lekker!quote:Op woensdag 6 april 2011 18:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga even een bodempje leggen voor de whisky proeverij...
Je krijgt een advertentie te zien... En daarin staat onderaan een datum.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:41 schreef Cobra4 het volgende:
Ik krijg geen datum te zien. Ben ik dan al dood?
Jazeker, heel specifieke strook Amstelveen waar we willen wonenquote:Op woensdag 6 april 2011 17:35 schreef MadMaster het volgende:
IARL, zit je nog steeds binnen je zone qua huisjes kijken?
Dat klopt wel.quote:Zoals ik me geen zorgen gemaakt heb over mijn geboorte, maakte ik zich evenmin zorgen over mijn sterven.
Ook oplichters.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, weer wat geleerd.
Maar deden alleen zwartrijders dat dan, een rechtzaak aanspannen?
Ik was al van plan je te waarschuwen mbt de tijd.quote:
Dankquote:Op woensdag 6 april 2011 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
Ik was al van plan je te waarschuwen mbt de tijd.
Weltrusten.
't Doet niks met die 44% van me.quote:
quote:
Deze dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Nembrionic op 06-04-2011 23:16:17 ]- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Volgens mij gaat dat even snel omdat die dingen dan op de achtergrond gewoon geladen worden?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:07 schreef Cobra4 het volgende:
Kun je die niet in een spoiler plaatsen? Dan gaat het laden van de pagina wat sneller.
Ja. En die laatste regel kan voor mij de doodsteek zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
uhhh,
auw?
http://www.telegraaf.nl/b(...)efensie__.html?p=7,1
Bij mij, denk ik, alleen als ik de spoiler aanklik.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat even snel omdat die dingen dan op de achtergrond gewoon geladen worden?
Correct.quote:
Lijkt me apart maar heb het even gedaanquote:Op woensdag 6 april 2011 23:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij mij, denk ik, alleen als ik de spoiler aanklik.
Insert flauwe grap.quote:AMSTERDAM - Hans Klok loopt rond met het plan zijn vriend ten huwelijk te vragen. Dat heeft de illusionist laten weten aan SBS Shownieuws. Wanneer Klok op zijn knieën gaat, weet de goochelaar nog niet.
Daarnaast ook idioot om wel al aan de landelijke media te laten weten dat je het wil gaan vragen, 'ooit'.quote:
Nee, niet nodig.quote:
Puur voor de publiciteit natuurlijk. We hebben al een tijd niks van hem vernomen.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Daarnaast ook idioot om wel al aan de landelijke media te laten weten dat je het wil gaan vragen, 'ooit'.
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:01 schreef Cobra4 het volgende:
Oh fuck. Portugal vraagt 80 miljard euro steun van de EU.
Wat ik me dan afvraag: iedereen ziet al jaren die bezuinigingen aankomen.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
uhhh,
auw? bezuinigingen defensie?
http://www.telegraaf.nl/b(...)efensie__.html?p=7,1
Ik heb het al eens eerder gevraagd, maar is het niet een idee om met een soort tegenbezuiniging te komen? Ik heb uit je posts hier het idee dat er bezuinigd wordt zonder enige kennis van zaken en ik heb het idee dat met alles wat de afgelopen jaren van defensie gevraagd is iedere bezuiniging te zwaar is, maar misschien is er een betere (of minder erge) manier om dit te doen..quote:Op woensdag 6 april 2011 23:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct.
Vrijdag weten we het zeker. Als Hillen dan tenminste wel de brief vrij geeft.
Uit de communicatie tussen de Defensie top en Den Haag van afgelopen dagen blijkt weer dat men niet naar experts wil luisteren. Er is geen enkele inspraak mogelijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik heb het al eens eerder gevraagd, maar is het niet een idee om met een soort tegenbezuiniging te komen? Ik heb uit je posts hier het idee dat er bezuinigd wordt zonder enige kennis van zaken en ik heb het idee dat met alles wat de afgelopen jaren van defensie gevraagd is iedere bezuiniging te zwaar is, maar misschien is er een betere (of minder erge) manier om dit te doen..
Hmja, erg vervelend. Zou het überhaupt mogelijk zijn hetzelfde bedrag op een andere manier bij elkaar te rapen? En ik besef dat dit is alsof je de kalkoen vraagt hoe hij geslacht moet worden, maar toch..quote:Op woensdag 6 april 2011 23:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Uit de communicatie tussen de Defensie top en Den Haag van afgelopen dagen blijkt weer dat men niet naar experts wil luisteren. Er is geen enkele inspraak mogelijk.
De politiek moet met cijfers goochelen en advies van mensen met kennis is niet gewenst.
Van Uhm had graag inspraak gehad over hoe en wat. Maar helaas....
Ik denk dat het wel mogelijk zal zijn. Maar dan moet er wel de garantie komen dat NL de komende 2 tot 4 jaar niet meer op missie gaat. Dan kan Defensie het materiaal op orde brengen en de doelstelling van het kabinet implementeren. En het kabinet moet eens stoppen met het verhalen van de extra uitzendkosten op Defensie zelf.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hmja, erg vervelend. Zou het überhaupt mogelijk zijn hetzelfde bedrag op een andere manier bij elkaar te rapen? En ik besef dat dit is alsof je de kalkoen vraagt hoe hij geslacht moet worden, maar toch..
Heb je ook een idee op welke manier dat kan?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mogelijk zal zijn.
De samenwerking met GB (Mariniers), Duitsland (Landmacht), de Scandinavische landen (Luchtmacht) en Belgie (Marine) uitbreiden.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:46 schreef De_Hertog het volgende:
Snap ik ja..
[..]
Heb je ook een idee op welke manier dat kan?
Een beetje een opmaat naar een Europese Defensie dus?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De samenwerking met GB (Mariniers), Duitsland (Landmacht), de Scandinavische landen (Luchtmacht) en Belgie (Marine) uitbreiden.
Met die landen meer samenwerken kan veel geld schelen.
Nee, dat gaat niks worden. Er zijn landen die hun capaciteiten nooit willen delen of gedeeltelijk afstoten. Frankrijk bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Een beetje een opmaat naar een Europese Defensie dus?
Frankrijk is wat mij betreft sowieso een flink struikelblok qua Europa, maar dat is weer een ander verhaal..quote:Op donderdag 7 april 2011 00:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niks worden. Er zijn landen die hun capaciteiten nooit willen delen of gedeeltelijk afstoten. Frankrijk bijvoorbeeld.
Daarom zou de samenwerking die ik beschreef ook beter werken. NL werkt nu al op die gebieden samen. Uitbreiding zal dus wel werken.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Frankrijk is wat mij betreft sowieso een flink struikelblok qua Europa, maar dat is weer een ander verhaal..
Klinkt zeker redelijk, maar zou daar ook zoveel besparing te halen zijn?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarom zou de samenwerking die ik beschreef ook beter werken. NL werkt nu al op die gebieden samen. Uitbreiding zal dus wel werken.
Kijk bv naar de samenwerking van Belgie en Nederland op het gebied van de Marine. Er is afgesproken dat NL en Belgie ten tijde van oorlog onder 1 commando opereren. Namenlijk onder bevel van de marine staf van Nederland. Het is dus maar een kleine staf om dit ook in vredes tijd te doen. Met een flinke besparing op staf niveau als gevolg.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Klinkt zeker redelijk, maar zou daar ook zoveel besparing te halen zijn?
Twee keer de helftquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 05:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hij heeft het nu toch wel definitief uitgemaakt.
Klote.quote:Op donderdag 7 april 2011 05:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jojoquote:
Hij?quote:Op donderdag 7 april 2011 05:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja, die heeft hij nog, nee er zijn bij mijn weten geen concrete plannen mee. Hoezo?quote:Op donderdag 7 april 2011 01:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@IARL Heeft je broertje de 5-serie nog? En heeft hij daar verder nog plannen mee?
Is Tim z'n auto overleden?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, die heeft hij nog, nee er zijn bij mijn weten geen concrete plannen mee. Hoezo?
Misschien was hij de voorste in de file, met een opgeblazen motor?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij stond er gisterenavond nog mee in een file, dus ik neem aan van niet...
Misschien ga ik deze zomer een tour door Europa doen en daarvoor zouden we dan een auto nodig hebben. Misschien dat die BMW t.z.t. een leuke optie is. Hij is dus niet ter vervanging van het gele gevaar, die heeft me gisteren prima thuis gebracht. Al werd het wel even spannend toen ie niet direct weer wilde starten in de filequote:Op donderdag 7 april 2011 08:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, die heeft hij nog, nee er zijn bij mijn weten geen concrete plannen mee. Hoezo?
Dom, maar toch triest...quote:Man die zichzelf in brand stak overleden
07.4.2011 - 12:01
AMSTERDAM (ANP) - De man die zich woensdagmiddag op de Dam in Amsterdam in brand heeft gestoken, is donderdagochtend aan zijn verwondingen overleden. Dat maakte de politie bekend.
De man was 36 jaar oud en kwam uit Iran. Hij was als asielzoeker uitgeprocedeerd.
Hi...hi...quote:
Volgens deze site tussen de 11,90 en 12,40, exclusief statiegeld en eventuele aanbiedingen. Die site geeft ook aan dat Heineken in de aanbieding is bij Agrimarkt voor 8,99 en bij Mitra voor 9,99quote:Op donderdag 7 april 2011 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hi...hi...
Maar geen idee wat het echt kost?
Overigens: http://www.nu.nl/algemeen(...)-van-1000-meter.html
Dankquote:Op donderdag 7 april 2011 13:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens deze site tussen de 11,90 en 12,40, exclusief statiegeld en eventuele aanbiedingen. Die site geeft ook aan dat Heineken in de aanbieding is bij Agrimarkt voor 8,99 en bij Mitra voor 9,99
De site vraagt bezoekers of ze oud genoeg zijn om te drinken. De check heeft er geen enkel probleem mee dat ik een geboortedatum in 1754 aangeefquote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef MadMaster het volgende:
Over drank geleuterd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Remember? 100 Jaar oude whisky gevonden onder het ijs op Antartica?
[ afbeelding ]
Nu te koop: De replica van deze whisky!
http://www.whyteandmackay(...)whisky-revealed.aspx
Waarom zouden ze ook als ze ook een 100 jaar oude whisky boven water ijs weten te krijgen...quote:Op donderdag 7 april 2011 13:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De site vraagt bezoekers of ze oud genoeg zijn om te drinken. De check heeft er geen enkel probleem mee dat ik een geboortedatum in 1754 aangeef
Gewoon een maximumleeftijd programmeren. Ik ga er (nu) van uit dat niemand 120 wordt...quote:Op donderdag 7 april 2011 13:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De site vraagt bezoekers of ze oud genoeg zijn om te drinken. De check heeft er geen enkel probleem mee dat ik een geboortedatum in 1754 aangeef
Who cares, is gewoon een simpele dropdwon-list die iets te er doorgevoerd is.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gewoon een maximumleeftijd programmeren. Ik ga er (nu) van uit dat niemand 120 wordt...
Te koop!? Via die site? Top.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef MadMaster het volgende:
Over drank geleuterd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een hype of heb je informatie dat het ook echt te drinken is?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef MadMaster het volgende:
Over drank geleuterd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, niet via die site, wel hier: http://www.singlemaltsdir(...)d-highland-malt.htmlquote:
Men is zo slim geweest om een Malt Maniac (een lid van een zeer select en alom gerespecteerd wereldwijd gezelschap whiskyliefhebbers) te laten proeven vannhet origineel en de replica en die is lyrisch.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een hype of heb je informatie dat het ook echt te drinken is?
Ik ga hem eerst proberen te proeven en dan beslis ik.quote:
Wat leuk!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:42 schreef iamredleader het volgende:
Huis #1 was leuk maar niet wat we zoeken. Huis #2 heb ik om 18 een tweede bezichtiging met tinu en broer D, en ik heb helemaal vlinders in m'n buik
Spannend!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:42 schreef iamredleader het volgende:
Huis #1 was leuk maar niet wat we zoeken. Huis #2 heb ik om 18 een tweede bezichtiging met tinu en broer D, en ik heb helemaal vlinders in m'n buik
Ik ben nog met mezelf in overleg of ik ook een bakkie zal zetten..... heb vanochtend de helft laten staan want het smaakte toch niet helemaal denderendquote:Op donderdag 7 april 2011 14:58 schreef Cobra4 het volgende:
Net begonnen met werken. Tijd voor een bakkie pleur dus.
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:02 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik heb nieuwe shampoo en shower gel.
En op de fles van de shampoo staat: Shampoo daily on wet hair while singing.![]()
Ik word altijd vrolijk van die onzin.
Yes to Carrots.quote:
Binnen het gebied?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:42 schreef iamredleader het volgende:
Ik mag van mezelf nog niets bestellen bij Lushquote:Op donderdag 7 april 2011 15:11 schreef LadyBlack het volgende:
Lang leve de marketing
Ik blijf die van Lush ook erg leuk vinden, die beschrijvingen op de site zijn zo grappig dat ik ze alleen al daarom allemaal zou willen proberen
Waar heb je het gekochtquote:Op donderdag 7 april 2011 15:12 schreef Soempie het volgende:
Nouja, het is ook een stuk goedkoper dan de spullen uit de supermarkt en het ruikt erg lekker.
En het is niet op dieren getest zie ik!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:12 schreef Soempie het volgende:
Nouja, het is ook een stuk goedkoper dan de spullen uit de supermarkt en het ruikt erg lekker.
Je krijgt er dan ook verschrikkelijke vlekken van...quote:Op donderdag 7 april 2011 15:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En het is niet op dieren getest zie ik!
Mijn moeder kreeg dat laatst welquote:Op donderdag 7 april 2011 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je krijgt er dan ook verschrikkelijke vlekken van...
Allergische reacties kan je altijd krijgen, ook als het op dieren getest is...quote:Op donderdag 7 april 2011 15:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn moeder kreeg dat laatst welvan Thermen (dat is een merk van Kruidvat toch?)
Leek wel of ze waterpokken of een of andere gruwelijke eczeemuitbraak had
Top.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |