Waarom niet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
MM, tweede poging wel geslaagd. Nu nog zien of ik ze ook nog krijg....
Maar hij is niet tussen 12 en 18 gekomenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:00 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm ik wilde net gaan klagen dat er EINDELIJK een wasmachinemonteur langs zou komen tussen 12:00 en 18:00 maar dat 'ie er nog niet was..belt 'ie net dat 'ie onderweg is
Strijken...quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:02 schreef iamredleader het volgende:
En dan nu naar huis, vanavond nog wat leuks op tv? Heb een dozijn overhemden die gestreken moeten worden
dinsdag en donderdagavond tussen 18:00 en 20:00quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tot hoe laat is het gemeentehuis bij jou dan open?
Of je moet een andere vraag stellen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:47 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil een nieuwe zus. Die wel leuk reageert als ik iets vraag
Dat lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik snap het eerlijk gezegd niet. Partner van je zus niet vragen? Lijkt mij redelijk onvoorstelbaar.
En dat dus ook. Dat we nog niet zo lang een relatie hebben zou niet mogen uitmaken voor haar, dat moet uitmaken voor mij.quote:En dan maakt het niet uit of je hem 2 weken of 25 jaar kent.
Dat was ik wel van plan maar daar moeten we dan wel even tijd voor hebbenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:55 schreef Diaan73 het volgende:
Etc. Is het een ides om voor 10 juni in order geval even met mr. Etcie bij je zus op bezoek te gaan? Al vind ik het wel een beetje kort de bocht van haar hoor.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:58 schreef wyccie het volgende:
Etcie, je hebt nog 2 maanden. Kan hij nog mooi meedoen met je familiepaasbrunch en dauwtrapsessie. Heeft je zus hem ook goed leren kennen. Klaar.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe traditie dus.
Kom op, (paas)eieren eten!
Ik heb momenteel nog geen idee waar ik ben met pasenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe traditie dus.
Kom op, (paas)eieren eten!
Mijn moeder strijkt ze ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Diaan, doe ff normaal met je spijkerbroeken strijken...
Meer dan spul uit de wasdroger halen en opvouwen, doen we hier niet of nauwelijks...
Mijn moeder deed het vroeger ook hoor. Ik heb het pas een paar keer gedaan en het ziet er toch iets beter uit maar ik ga er geen gewoonte van makenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Diaan, doe ff normaal met je spijkerbroeken strijken...
Meer dan spul uit de wasdroger halen en opvouwen, doen we hier niet of nauwelijks...
De vervolging en de hele heisa eromheen. En als 'ie veroordeeld wordt voor drugsgebruik, dan gaat 'ie zijn Orde inleveren omdat 'ie zichzelf het dan niet meer waard vindt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waarom?
Bedoel je dat hij dat als drukmiddel gebruikt of de vervolging door justitie?
En dan dat gedoe met die haren waar sporen van cocaïne in waren gevonden. Dat had 10 milligram moeten zijn voor een betrouwbare test, er was 0,3 milligram voorhanden, maar toch is het onderzocht...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De vervolging en de hele heisa eromheen. En als 'ie veroordeeld wordt voor drugsgebruik, dan gaat 'ie zijn Orde inleveren omdat 'ie zichzelf het dan niet meer waard vindt.
En dat is natuurlijk van de zotte want dit is geen gratis voetbalplaatje dat je bij de AH krijgt.
Het ding is gewoon keihard verdiend.
Ja, het NFI heeft geweigerd omdat er dus te weinig materiaal was.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En dan dat gedoe met die haren waar sporen van cocaïne in waren gevonden. Dat had 10 milligram moeten zijn voor een betrouwbare test, er was 0,3 milligram voorhanden, maar toch is het onderzocht...
Desondanks is het onderzoek wel verricht. Maar inderdaad, zoals de rechter ook al heeft gezegd, het zijn wel erg veel toevalligheden waar hij zich op beroeptquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, het NFI heeft geweigerd omdat er dus te weinig materiaal was.
Nu moet ik wel bekennen dat ik zijn verweer wel een beetje suf vind
"Ik denk dat er iemand die mij de Orde niet gunt, cocaine in mijn drinken heeft gedaan"
Er zouden ook meerdere bedreigingen zijn geweest.
Kraaienpoot achter zijn wiel de volgende keer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh, net maar een briefje tussen de ruitenwissers van een auto gestopt, nadat die voor de zoveelste keer dubbel geparkeerd stond, waardoor ik niet kon parkeren. Met de mededeling dat het handiger is om in 1 vak te parkeren, dan kan een ander ook nog parkeren
haar wiel waarschijnlijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kraaienpoot achter zijn wiel de volgende keer.
dat is idd best een toffe grapquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zag trouwens een fantastische grap bij DWDD vandaag.
Vaak hangt er achter een balie een monitor van een beveiligingscamera waarop de klant zichzelf kan zien.
Vervolgens neem je 1 persoon die zichzelf verkleed als IJzeren Hein met een zeis...en een ander gewoon als boertje met iets dat op een zeis lijkt.
Die laatste gaat vervolgens achter het slachtoffer staan. Die IJzeren Hein wordt gewoon ingefilmd en op de monitor uitgezonden.
Die klant ziet dan zichzelf op de monitor met De Dood achter zich. Als 'ie zich omdraait, dan staat daar een gewoon boertje
die was leuk inderdaad.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zag trouwens een fantastische grap bij DWDD vandaag.
Vaak hangt er achter een balie een monitor van een beveiligingscamera waarop de klant zichzelf kan zien.
Vervolgens neem je 1 persoon die zichzelf verkleed als IJzeren Hein met een zeis...en een ander gewoon als boertje met iets dat op een zeis lijkt.
Die laatste gaat vervolgens achter het slachtoffer staan. Die IJzeren Hein wordt gewoon ingefilmd en op de monitor uitgezonden.
Die klant ziet dan zichzelf op de monitor met De Dood achter zich. Als 'ie zich omdraait, dan staat daar een gewoon boertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |