Dit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:50 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij heb je 'Barcelona' verkeerd gespeld.
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:51 schreef Piebe het volgende:
Zij die een walkover verwachten, kunnen idd nog wel eens bedrogen uitkomen.
nou wat denk jij beste Jordi? Heb jij nog een goede voorspelling?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nu kunnen we hier morgen gezellig over tjetten.
Geen idee man, waarschijnlijk gaat Barcelona gewoon door naar de finale alleen Piebe zegt dat het morgen nog wel eens lastig kan gaan worden. Dus ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nou wat denk jij beste Jordi? Heb jij nog een goede voorspelling?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Sport 1 gaat dezelfde wedstrijden als NL 3 uitzenden las ik in de tv gids. Wordt streampjes zoeken.
'Helaas'... kom op zegquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt helaas niet uitgezonden op NL 3. Chelsea - Manchester United is daar de aanbieding.
Sport 1 gaat dezelfde wedstrijden als NL 3 uitzenden las ik in de tv gids. Wordt streampjes zoeken.
Barça - Sjachtar 20:45 Woensdag 6 April
Speculeer er op los over de uitslag! Ik denk dat het nog wel eens
pittig kan worden.
Die speelt bij Kiev, of mis ik een grap?quote:
Brazilanen? Waar komen die vandaan?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:24 schreef Masterboy het volgende:
Over 25 min aftrap bij Barcelona-Shakhtar. Afellay op de bank, Messi in de basis. 4 Brazilanen in basis bij Shakhtar.
Uit Brazilië natuurlijkquote:
Goddomme wat een bijdehandsiequote:Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Brazilianen daar vandaan komen.
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Brazilianen daar vandaan komen.
Logisch, hij kan duidelijk het niveau nog niet aan.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:33 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Deze wedstrijd gaat echt ergens om, dus: nee, hij begint op de bank.
Volgens de Sport1 commentator is Pedro wel fit, maar niet in de selectie opgenomen.quote:
Nergens.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Iedereen kan gratis Sport 1 kijken nu. Maar ongelofelijk.... zenden ze het niet uit op Sport 1 maar Sport 1 zender 2. GRRRRRR! Weet iemand waar het wel op tv is?
Nowaiquote:Op woensdag 6 april 2011 20:47 schreef FireFox1 het volgende:
Toch maar switchen naar Man Utd - Chelsea?
Er zit hier 6 mensen in mijn huis. Ik ben de enige die Barcelona wilt kijkenquote:
Zeg maar dat wolfrolf zegt dat ze hun bek moeten houden.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er zit hier 6 mensen in mijn huis. Ik ben de enige die Barcelona wilt kijken
Waarom willen die anderen niet de best voetballende ploeg vs de best presterende ploeg uit de CL van 10/11 kijken?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je kan hier http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/ Manu-Chelski zien en tegelijk op je TV Barca kijkenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom iedereen hier op het forum over zit te zeiken; "Barcelona wint toch wel" cq. "het is niet spannend genoeg"quote:Op woensdag 6 april 2011 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom willen die anderen niet de best voetballende ploeg vs de best presterende ploeg uit de CL van 10/11 kijken?
Nou pfoe, Shaktar zet aardig druk andersquote:Op woensdag 6 april 2011 20:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom iedereen hier op het forum over zit te zeiken; "Barcelona wint toch wel" cq. "het is niet spannend genoeg"
Hebben ook een heel behoorlijk elftal zeg.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou pfoe, Shaktar zet aardig druk anders
Dat is te zien ja.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom iedereen hier op het forum over zit te zeiken; "Barcelona wint toch wel" cq. "het is niet spannend genoeg"
Het gaat redelijk gelijk opquote:Op woensdag 6 april 2011 21:11 schreef Ascendancy het volgende:
Nu pas aan het kijken.\
Overheerst barca erg?
Jij moet voor de NOS gaan werkenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:20 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat een bazenvoorzet. Sjaktar was echt aan het slapen. Echt droog hoe die verdediger heel lui z'n arm in de lucht stak appelerend voor buitenspel
Het is nu wel gespeeld denk ik.
Iniesta heeft om dat doelpunt te vieren zijn meisje helemaal scheelgeneuqt wat denk jij danquote:Op woensdag 6 april 2011 21:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Jij denkt veel teveel door wolfrolf.
En hij zal vast geen lelijk wijf neuken denk ikquote:Op woensdag 6 april 2011 21:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Iniesta heeft om dat doelpunt te vieren zijn meisje helemaal scheelgeneuqt wat denk jij dan
Schaf Sport 1 aan, pauperquote:Op woensdag 6 april 2011 21:44 schreef rcco het volgende:
Heeft iemand een goede live stream van Barca-Shakhtar?
Geen stotterende streams met poker pop-ups in beeld (!) alstublieft.
Mevrouw Iniesta, oordeel zelfquote:Op woensdag 6 april 2011 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En hij zal vast geen lelijk wijf neuken denk ik
Hoe hard is Barca nu aan het falen eigenlijk ??quote:Op woensdag 6 april 2011 18:08 schreef Kikopuz het volgende:
Barca gaat sowieso falen vandaagIk wil alleen zien HOE!
Betalen voor Sport 1quote:
Anytimequote:Op woensdag 6 april 2011 21:53 schreef rcco het volgende:
[..]
Betalen voor Sport 1![]()
Ik ben nog bezig met mijn mediaroom waarvoor nog een nieuwe satelliet ontvanger moet worden aangeschaft. Daarom heb ik nu even een live stream nodig.
Die heb ik inmiddels gevonden trouwens. Bedankt voor je hulp.
Idd, 4x Barcelona - Real Madrid in 2 weken tijd o.i.d.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:56 schreef TLC het volgende:
Nou wedstrijd beslist met 3 tegen 0 he, dat wordt Barca vs Real![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |