Er zit hier 6 mensen in mijn huis. Ik ben de enige die Barcelona wilt kijkenquote:
Zeg maar dat wolfrolf zegt dat ze hun bek moeten houden.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er zit hier 6 mensen in mijn huis. Ik ben de enige die Barcelona wilt kijken
Waarom willen die anderen niet de best voetballende ploeg vs de best presterende ploeg uit de CL van 10/11 kijken?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je kan hier http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/ Manu-Chelski zien en tegelijk op je TV Barca kijkenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom iedereen hier op het forum over zit te zeiken; "Barcelona wint toch wel" cq. "het is niet spannend genoeg"quote:Op woensdag 6 april 2011 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom willen die anderen niet de best voetballende ploeg vs de best presterende ploeg uit de CL van 10/11 kijken?
Nou pfoe, Shaktar zet aardig druk andersquote:Op woensdag 6 april 2011 20:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom iedereen hier op het forum over zit te zeiken; "Barcelona wint toch wel" cq. "het is niet spannend genoeg"
Hebben ook een heel behoorlijk elftal zeg.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou pfoe, Shaktar zet aardig druk anders
Dat is te zien ja.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom iedereen hier op het forum over zit te zeiken; "Barcelona wint toch wel" cq. "het is niet spannend genoeg"
Het gaat redelijk gelijk opquote:Op woensdag 6 april 2011 21:11 schreef Ascendancy het volgende:
Nu pas aan het kijken.\
Overheerst barca erg?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |