Te weinig voor een goede test.quote:
wat een enorme faalactie idd.quote:
Officieren/bevelhebbers verdienen geen hoofdletter. Of bedoel je iets anders?quote:
Ach, ze komen maar iets meer dan 90% tekort voor een goede test.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, ze komen maar iets meer dan 90% tekort voor een goede test.
Heerlijk, die facepalmquote:
Dat dus. Het OM en vooral die OvJ muts Wijnbelt hebben een grote can of whoop-ass gekregenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:40 schreef Cobra4 het volgende:
Ik durf wel een voorspelling te doen. Vrijspraak voor Kroon.
Erg passend bij de huidige gang van zaken in de rechtzaak.quote:
Je bent zo gefrustreerd dat je spontaan typo's maakt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Erg passend bij de huidige gang van zaken in de rechtzaak.
De term Groene Tafel wil ik niet eens gebruiken. Want het serieuse van een militaire rrchtzaak is totaal niet asnwezig.
Nee, het gaat tijd worden dat ik ga slapen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je bent zo gefrustreerd dat je spontaan typo's maakt?
een echte kapiteinquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Officieren/bevelhebbers verdienen geen hoofdletter. Of bedoel je iets anders?
Nee. Op dat gebied klopt de tt.quote:
Jah dat hoorde ik dus ook, goeie maat van mij zit daar, echt klote....quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:04 schreef Thaboel het volgende:
Neef @ de west moest als langer blijven daar. Nu is waarschijnlijk morgen/overmorgen z'n vlucht gecanceld. Ze kunnen niet eens voor 1pel een vlucht naar huis regelen :S
quote:Wat NFI heeft gevonden aan cocaïne in haren is minuscuul zegt De Wolff. Gaat om 4 miljardste deel van een gram coke. #MarcoKroon
Maar wat is nu erger? Je maat die daar vast zit of jouw verlof wat niet door kan gaan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah dat hoorde ik dus ook, goeie maat van mij zit daar, echt klote....
Enne... m'n verlof voor vrijdag is afgekeurdGrrrr !
Slaap zacht!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, het gaat tijd worden dat ik ga slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |