quote:
Als je een dvd in de speler stopt wel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:41 schreef Pheno het volgende:
Komt er vanavond nog wat fatsoenlijks op tv?
Voetbalquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:41 schreef Pheno het volgende:
Komt er vanavond nog wat fatsoenlijks op tv?
Is dat te volgen als je dat nog nooit gezien hebt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
4x Big Bang op veronica, nieuwe afleveringen!
Muck bloed het echt nog zo erg?
Ik heb geen dvd-speler. Wel twee PlayStation 3'squote:
als je het nog nooit gezien hebt is het voor groot deel te volgen en moet je gauw de dvd's kopenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat te volgen als je dat nog nooit gezien hebt?
Voordat ik iets koop op dvd moet het wel heul goed zijn! Ghibliquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
als je het nog nooit gezien hebt is het voor groot deel te volgen en moet je gauw de dvd's kopen
't Is moeilijk bescheiden te blijvenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:47 schreef Pheno het volgende:
Verdammt mal, moet vandaag nog een review typen van mezelf en ik kom niet op woorden, zinnen of überhaupt wat. Schiet dus niet op
Ik vond deze ook zo goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hmm.. ik ken de nederlandse versie niet.
Maar de engelse was geweldig
Die is inderdaad ook superquote:
Nee, niet van mezelf, maar ik vind dat het vandaag af moetquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
't Is moeilijk bescheiden te blijven
Wanneer je zo goed bent als ik
Zo stoer, zo charmant en zo aardig
Dat zie je in één ogenblik
Ik denk als ik kijk in de spiegel
Daar staat een geweldige vent
't Is moeilijk bescheiden te blijven
Voor een kerel met zoveel talent
Ow sorry verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, niet van mezelf, maar ik vind dat het vandaag af moet
ach ja, soms wissel ik weleens van paardquote:
Nee jij niet meneer stofwolkquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach ja, soms wissel ik weleens van paard
Paquote:
Nee, het is mijn naam.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:54 schreef JJH het volgende:
[..]
MPG.
Is het een afkorting, staat het voor Miles per Gallon?
Dat deden en doen wel meer mensen. Maar het is gewoon, heel saai, mijn naam. Of, nouja, voorletters dus.quote:
Komt op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat deden en doen wel meer mensen. Maar het is gewoon, heel saai, mijn naam. Of, nouja, voorletters dus.
JJH idem?
kut moet ik ook nog doenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:47 schreef Pheno het volgende:
Verdammt mal, moet vandaag nog een review typen van mezelf en ik kom niet op woorden, zinnen of überhaupt wat. Schiet dus niet op
Succes! Ik heb al 400 woorden, maar ze schieten nu even tekortquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kut moet ik ook nog doen
Nou ja voor de solli
Het is voor 8 april he.... Of mag ik 8 april nog insturenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Succes! Ik heb al 400 woorden, maar ze schieten nu even tekortLastig spel om te beschrijven hoe het werkt. Tenminste, duidelijk beschrijven, ik kan wel alle termen op een hoop donderen, maar dan snapt geen hond het
Tot en met.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is voor 8 april he.... Of mag ik 8 april nog insturen
Die op de foto staat, is niet de vrouw om wie het gaat hequote:Op dinsdag 5 april 2011 15:56 schreef Panda72 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)_League__.html?p=5,1
Vrouw? Ik dacht dat het een vent was
bedenk maar gewoon dat je het spel aan mij moet uitleggenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Succes! Ik heb al 400 woorden, maar ze schieten nu even tekortLastig spel om te beschrijven hoe het werkt. Tenminste, duidelijk beschrijven, ik kan wel alle termen op een hoop donderen, maar dan snapt geen hond het
Die met die vulling ertussen? Ja die zijn wel goed te etenquote:
dan doe je het VOOR 8 april en dan niet 7 april....quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is voor 8 april he.... Of mag ik 8 april nog insturen
Maar toch lijkt ze op een ventquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die op de foto staat, is niet de vrouw om wie het gaat he
die zijn echt smerigquote:
"en toen voelde hij aan mijn borsten"...quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
bedenk maar gewoon dat je het spel aan mij moet uitleggendan komt het vanzelf wel
Ik heb tomaat/basilicum.quote:
nee sorry.. ik snap em nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
"en toen voelde hij aan mijn borsten"...
Ik vind ze ook niet lekker geef mij maar een wasa cracker met gewone kaasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |