Dan moet je het ventiel wat losdraaien.quote:
Eet een pleisterquote:
door wie ben je mishandeld?quote:
Nee, want dan val ik in slaapquote:
Heb ik net gedaan, maar collega vond het niet zo lekker ruiken...quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je het ventiel wat losdraaien.
daar zit een luchtje aanquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
door wie ben je mishandeld?
[..]
Nee, want dan val ik in slaap
[..]
Heb ik net gedaan, maar collega vond het niet zo lekker ruiken...
quote:
wel thuis... is het alweer zo laatquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwolk
[ afbeelding ]
Mompelt iets over luxe paardjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
wel thuis... is het alweer zo laat
ow jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
door wie ben je mishandeld?
[..]
Nee, want dan val ik in slaap
[..]
Heb ik net gedaan, maar collega vond het niet zo lekker ruiken...
Geef me toch maar het origineel. Al vond ik de Nederlandse versie van These are the Days of our Lives in het theater prachtig. Maar toch niet zo mooi als Freddie het deed of Roger in het Gelredome.quote:
Hmm.. ik ken de nederlandse versie niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geef me toch maar het origineel. Al vond ik de Nederlandse versie van These are the Days of our Lives in het theater prachtig. Maar toch niet zo mooi als Freddie het deed of Roger in het Gelredome.
Maar prima musical hoor, heb me enorm vermaakt toen die keer dat ik er heen ben geweest. De Nederlandse versie dan.
quote:
4x Big Bang op veronica, nieuwe afleveringen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:41 schreef Pheno het volgende:
Komt er vanavond nog wat fatsoenlijks op tv?
Glee toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:41 schreef Pheno het volgende:
quote:
Als je een dvd in de speler stopt wel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:41 schreef Pheno het volgende:
Voetbalquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:41 schreef Pheno het volgende:
Is dat te volgen als je dat nog nooit gezien hebt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
4x Big Bang op veronica, nieuwe afleveringen!
Muck bloed het echt nog zo erg?
Ik heb geen dvd-speler. Wel twee PlayStation 3'squote:
als je het nog nooit gezien hebt is het voor groot deel te volgen en moet je gauw de dvd's kopenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat te volgen als je dat nog nooit gezien hebt?
Voordat ik iets koop op dvd moet het wel heul goed zijn! Ghibliquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
als je het nog nooit gezien hebt is het voor groot deel te volgen en moet je gauw de dvd's kopen
't Is moeilijk bescheiden te blijvenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:47 schreef Pheno het volgende:
Verdammt mal, moet vandaag nog een review typen van mezelf en ik kom niet op woorden, zinnen of überhaupt wat. Schiet dus niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |