18" Voice Interactive Dalek: Currently unavailablequote:
Als ik poets wil ik plek hebben dus dan moet alles uit de weg/van de vloer. En zo werkt Truus ook het beste.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:53 schreef lezzer het volgende:
Voor de robotbezitters...
Hebben jullie je huis nou eigenlijk robotproof ingericht?
ik merk dat ik elke keer wel loop te sjouwen met spullen en flink nadenk over hoe ik de boel kan inrichten zonder dat ik dat moet doen.
Of laten jullie keukenstoelen enzo gewoon staan?
Er is een nieuw hoogpolig tapijt wat door onze poes als kattenbak is gebruikt. Die hangt nog even te drogen in de garage, maar krijg de pislucht er moeilijk uit. Ik denk dat Bumblebee er tegenaan zal rijden en er niet op komt, maar we zullen zien. Vanochtend weer even een uurtje losgelaten beneden en nu zat er al een stuk minder in het bakje. Logisch ook. De katten vinden het een stuk minder eng dan de normale stofzuiger, minder herrie, kleiner en voorspelbare snelheid. Ik overweg op zo'n kattenspeeltje erop te zettenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:03 schreef Aventura het volgende:
Heb je ook tapijt liggen Nigelator?
Wel leuk, je live-verslag
Kan je ook meten hoorquote:Op zondag 3 juli 2011 16:33 schreef athlonkmf het volgende:
accu van 500 is dood... even eentje besteld via ebay. Ben benieuwd of het een beetje lukt.
Ik heb nog een 400 waar ook een ebay accu in zit, maar di e kan niet meer opladen. Geen zin om 40 euro uit te geven om te testen of het de lader is die kapot is, of accu.
Misschien heb je het al gedaan maar ik wilde even de tip geven; kattenpies altijd schoonmaken met een enzymatisch middel, bv Biotex groen. Ik hoor ook wel eens goede verhalen over het HG middel "alle nare luchtjes weg" en verder zijn er ook nog speciale antikattepieslucht middelen op internet/bij sommige dierenwinkels verkrijgbaar van het merk Ecodor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:49 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Er is een nieuw hoogpolig tapijt wat door onze poes als kattenbak is gebruikt. Die hangt nog even te drogen in de garage, maar krijg de pislucht er moeilijk uit.
Nou. welke waardes zijn dan correct?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Kan je ook meten hoor
En meten is weten
Voltage meter nemen eop gelijkstroom zetten =dc en dan adapterplug metenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |