quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:10 schreef Flashbox het volgende:
Welke achterlijke grafmongool heeft er zitten klagen bij YouTube. Zullen het dan toch die limbo's (ouders) zijn van die Rondvliegende neukdoos.
[ afbeelding ]
Geweldig hè, hoe geweldig hij zichzelf vindt.quote:
De nieuwe vorm van stream/soundlock.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:11 schreef iBenny het volgende:
Technische problemen, onze excuses voor het ongemak. http://bit.ly/gIZsIk #sstnl
Flashbox is er mee bezig, ff geduldquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:15 schreef Estherdv het volgende:
wie heeft het gesprek opgenomen metde kvdw
Flashboxquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:15 schreef Estherdv het volgende:
wie heeft het gesprek opgenomen metde kvdw
Is nu lastig op youtube te plaatsen, denk ik..... Volgt er meteen een melding voor copyrightquote:
Google heeft youtube overgenomen, dus ik denk dat dat hetzelfde probleem gaat gevenquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:17 schreef Stability het volgende:
google zelf heeft toch ook een video afdeling?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:16 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is nu lastig op youtube te plaatsen, denk ik..... Volget er meteen een melding voor copyrighted material
Z-share nog een optie?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:18 schreef Flashbox het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zelf nog wel een server staan hoor met 10GB opslag. Maar die gebruik ik liever niet.
oh ok. dat wist ik niet.... jammer hoor ! maar ...de filmpjes mogen wel op fok blijvenquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Google heeft youtube overgenomen, dus ik denk dat dat hetzelfde probleem gaat geven
Loop dat risico maar niet, Flash.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:18 schreef Flashbox het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zelf nog wel een server staan hoor met 10GB opslag. Maar die gebruik ik liever niet.
Gooi je het toch op Dumpertquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:10 schreef Flashbox het volgende:
Welke achterlijke grafmongool heeft er zitten klagen bij YouTube. Zullen het dan toch die limbo's (ouders) zijn van die Rondvliegende neukdoos.
[ afbeelding ]
Wij vinden hem toch ook geweldig??quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geweldig hè, hoe geweldig hij zichzelf vindt.
Uhhh foutje ik bedoel dus 10 TB. Maar inderdaad die gebruik ik liever nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:19 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Loop dat risico maar niet, Flash.....
Heb je mijn laatste post gelezen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:20 schreef Flashbox het volgende:
Uhhh foutje ik bedoel dus 10 TB. Maar inderdaad die gebruik ik liever niet
Bedankt voor al je moeite die je doet en filmpjes flashquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:20 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Uhhh foutje ik bedoel dus 10 TB. Maar inderdaad die gebruik ik liever niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |