auto-follow aanzetten is niet slimquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:42 schreef DjinN het volgende:
[..]
sommigen hebben auto-follow aan staan he
Mja ik was ook bezig maar had geen inspiratie, maar gefeliquote:
Typischquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:44 schreef Day het volgende:
Gerard vraagt aan Flip waarom Jo niet gewoon toegeeft dat zij op Maik wil stemmen, omdat iedereen het al weet. Flip doet of zijn neus bloed.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:46 schreef Reksie1981 het volgende:
Ownt, ik kan met Alex communiceren:
[ afbeelding ]
Nou vast welquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:41 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik heb Alex toegevoegd op mijn Facebook, hopelijk add hij mij !
Was te verwachten, toch?quote:
halloquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:45 schreef sjampoeh het volgende:
wat een kutprogrammaaaaaaaaaaaaaaa waarom is het geluid zo kut, ik hoor alleen flip en omdat geer naast hem zit hoor ik hem ook.
hebben die anderen geen zender om ofzo ?
ik heb me net door de cossen geworsteld, snap er niet zoveel van, maar niet veel gebeurd dus![]()
hallo trouwens
Cool, ik wil wel een bekende nederlander als vriendquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:46 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou vast welHij heeft altijd een vakantieadresje nodig.
ik zou zeggen: have funquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:46 schreef Reksie1981 het volgende:
Ownt, ik kan met Alex communiceren:
[ afbeelding ]
Enkel een hoop kabaal omdat iedereen wil drukken, en dat niet mag omdat "IKKE IKKE" nu MOET drukken...... En het blijft doorkabbelen...... Kamer is nog steeds gesloten, dus geen aanleiding voor de drukte.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:45 schreef sjampoeh het volgende:
wat een kutprogrammaaaaaaaaaaaaaaa waarom is het geluid zo kut, ik hoor alleen flip en omdat geer naast hem zit hoor ik hem ook.
hebben die anderen geen zender om ofzo ?
ik heb me net door de cossen geworsteld, snap er niet zoveel van, maar niet veel gebeurd dus![]()
hallo trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |