Zelfs op hem begin in uitgekeken te raken....quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:37 schreef mazaru het volgende:
Omdat er toch niets gebeurt nu, een ouwetje:![]()
[ afbeelding ]
omg echt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:41 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik heb Alex toegevoegd op mijn Facebook, hopelijk add hij mij !
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:41 schreef Reksie1981 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Ik had Fenneke en Gerard toegevoegd op Twitter. En die volgden gelijk terugquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:41 schreef Reksie1981 het volgende:
* DjinN wil ook!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:41 schreef Reksie1981 het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:41 schreef DjinN het volgende:
Jo naar de KvdWZou ze op haar nummer gezet worden door de stem?
Die mag als eerste drukken van de Chef-regie (mamajo).....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am not a complete idiot, some parts are still missing
sommigen hebben auto-follow aan staan hequote:Op dinsdag 5 april 2011 11:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had Fenneke en Gerard toegevoegd op Twitter. En die volgden gelijk terug
Oh vandaar, ik word soms gefollowed en dan denk ik HEH!?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:42 schreef DjinN het volgende:
[..]
sommigen hebben auto-follow aan staan he
Zo moeilijk is het ook weer niet, maar Goed gedaanquote:
auto-follow aanzetten is niet slimquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:42 schreef DjinN het volgende:
[..]
sommigen hebben auto-follow aan staan he
Mja ik was ook bezig maar had geen inspiratie, maar gefeliquote:
Typischquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:44 schreef Day het volgende:
Gerard vraagt aan Flip waarom Jo niet gewoon toegeeft dat zij op Maik wil stemmen, omdat iedereen het al weet. Flip doet of zijn neus bloed.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:46 schreef Reksie1981 het volgende:
Ownt, ik kan met Alex communiceren:
[ afbeelding ]
Nou vast welquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:41 schreef Reksie1981 het volgende:
Was te verwachten, toch?quote:
halloquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:45 schreef sjampoeh het volgende:
wat een kutprogrammaaaaaaaaaaaaaaa waarom is het geluid zo kut, ik hoor alleen flip en omdat geer naast hem zit hoor ik hem ook.
hebben die anderen geen zender om ofzo ?
ik heb me net door de cossen geworsteld, snap er niet zoveel van, maar niet veel gebeurd dus![]()
hallo trouwens
Cool, ik wil wel een bekende nederlander als vriendquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:46 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou vast welHij heeft altijd een vakantieadresje nodig.
ik zou zeggen: have funquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:46 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
Enkel een hoop kabaal omdat iedereen wil drukken, en dat niet mag omdat "IKKE IKKE" nu MOET drukken...... En het blijft doorkabbelen...... Kamer is nog steeds gesloten, dus geen aanleiding voor de drukte.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:45 schreef sjampoeh het volgende:
wat een kutprogrammaaaaaaaaaaaaaaa waarom is het geluid zo kut, ik hoor alleen flip en omdat geer naast hem zit hoor ik hem ook.
ik heb me net door de cossen geworsteld, snap er niet zoveel van, maar niet veel gebeurd dus![]()
hallo trouwens
Haha het is dat ik mijn facebook erg prive hou, anders had ik hem ook wel toegevoegdquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:47 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Cool, ik wil wel een bekende nederlander als vriend
Intressante theorie, misschien vergezocht maar we zullen zien.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:47 schreef CrazyDutchNL het volgende:
Waarom staan sinds gisteravond de nominatiefilmpjes (alleen nog niet actieff), op de SS-site. Te vinden via deelnemers.
Missen de filmpjes van:
Alex
Sharon
Philip
Gerard
Mijn theorie, dit zijn de genomineerde. Alex doordat Laura een keuze tussen hem en haar moest maken ivm de missie die mislukt is.
Hopenlijk aan Alex zijn haar?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:48 schreef MargrietV het volgende:
Laura haalt haar neus leegt en veegt haar handen af,
Filmpjes van Karim en Mo missen ook nog, ik denk dat ze nog aan het typen zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:47 schreef CrazyDutchNL het volgende:
Waarom staan sinds gisteravond de nominatiefilmpjes (alleen nog niet actieff), op de SS-site. Te vinden via deelnemers.
Missen de filmpjes van:
Alex
Sharon
Philip
Gerard
Mijn theorie, dit zijn de genomineerde. Alex doordat Laura een keuze tussen hem en haar moest maken ivm de missie die mislukt is.
Goed gevonden! Zal wel weer een foutje zijn. Ik ga ze even kijken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:47 schreef CrazyDutchNL het volgende:
Missen de filmpjes van:
Alex
Sharon
Philip
Gerard
Er staat een heel stuk over beschreven in de streamverslagenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:49 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand of de 'flirt met Karim' missie van Laura nog steeds is of is die al mislukt verklaard?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:46 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
Karim en Mo staan er ook al op. 21:50 en 00:05 toegevoegt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:49 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Filmpjes van Karim en Mo missen ook nog, ik denk dat ze nog aan het typen zijn
Hoi en nieuw truukje van de regie kloten met het geluid sl.s gingen teveel opvallenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:45 schreef sjampoeh het volgende:
hallo trouwens
Is nog bezig.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:49 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand of de 'flirt met Karim' missie van Laura nog steeds is of is die al mislukt verklaard?
Verrekquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:47 schreef CrazyDutchNL het volgende:
Missen de filmpjes van:
Alex
Sharon
Philip
Gerard
Gefeliciteerd met je vriendschap met Alexquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:47 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Cool, ik wil wel een bekende nederlander als vriend
Ja dat was wel awesome idd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:53 schreef henkvandetillaart het volgende:
Philip geowned door de stem
Flip: Er hangt hier een putlucht.
Stem: Misschien moet je een keer douchen !
Jonguh! Alex is toch ook prive?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:48 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Haha het is dat ik mijn facebook erg prive hou, anders had ik hem ook wel toegevoegd
Ssssstquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:55 schreef Day het volgende:
gesprek tussen de stem en flip!![]()
Misschien moeten we niks zeggen
het boekje>>>>>> het script !quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ssssst
Alles gaat volgens het boekje volgens F
Jij denkt dat ze er anders niet achter komen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:55 schreef Urb het volgende:
Wat ik niet snap he, mensen die deze info meteen op twitter #sstnl knallen, zo vraag je erom dat het gefixed word.
Edit: Voila, idiots.
Heej Faalex is chill jah. Er mag hier blijkbaar niet meer gebashed worden op Alexquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:49 schreef sjampoeh het volgende:
faalex heeft weer zo shizzle een stokkie in z'n bek
Ja dus nu al het geluid weg fuckquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:53 schreef Green1 het volgende:
Oh nee... de kamer van de waarheid is te horenDenk dat er nu paniek uitbreekt daarzo...
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heej Faalex is chill jah. Er mag hier blijkbaar niet meer gebashed worden op Alex. Dus kan iemand me ff een UI doorgeven met ons aller Alexje?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heej Faalex is chill jah. Er mag hier blijkbaar niet meer gebashed worden op Alex. Dus kan iemand me ff een UI doorgeven met ons aller Alexje?
heel sstnl twitter stond er mee volquote:
Ohja vast wel, maar dit is vragen om SL natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze er anders niet achter komen?
Ben het met je eens. Ja, echt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:56 schreef Flashbox het volgende:
Echt wat een stelletje Amateurs zijn dit zeg, Dit zijn echt de kneuzen van de RLS's
Wat een kneuzen...quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:57 schreef Vultarian het volgende:
[..]
heel sstnl twitter stond er mee vol
goeiemorgen btw
Je mag dus nog wel zeggen dat zijn hoofd net zo mooi glimt als zijn schoudertjes ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
nee stond niet doorgelinkt in het huis alleen naar de streamquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:58 schreef Reksie1981 het volgende:
De vraag is, konden zijn medebewoners het horen?
Waar haal je die onzin vandaan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:00 schreef knagsje het volgende:
allemaal gescript dus hahahahaha zoals eerder gemeld dus
huh? mogen we alex niet meer bashen? waarom niet ????quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Je mag dus nog wel zeggen dat zijn hoofd net zo mooi glimt als zijn schoudertjes ?
Correctie het is Genialex!quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:00 schreef Stability het volgende:
[..]
huh? mogen we alex niet meer bashen? waarom niet ????
Nee, die waren allemaal bezig met het aaien, kriebelen, borstelen en likken van Joannequote:Op url=http://forum.fok.nl/topic/1633034/1/200#95063948]dinsdag 5 april 2011 11:58[/url] schreef Reksie1981 het volgende:
De vraag is, konden zijn medebewoners het horen?
Enige wat naar behoren werkt zijn die veamer reclames.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:00 schreef beequeen het volgende:
Die filmpjes op de SST site van de nominaties werken niet.
Dat filmpje gaat hem heul heul heul lang achtervolgenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:52 schreef sjampoeh het volgende:
http://www.secretstory.nl/videos/107/Videoportret+Alex![]()
filmpje van faalex
Ben hem al aan het knippen, zat toevallig mee te luisteren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff Noteren voor Flashbox 05-04 11:52 uur stream 3 Flip in de KvdW
Als je het maar positief brengt toch? Dus niet dat ie een loser is maar dat ie.....ja hoe moet ik dat nu positief beschrijven......?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Je mag dus nog wel zeggen dat zijn hoofd net zo mooi glimt als zijn schoudertjes ?
Ja dus maar streamers zijn dom volgens net 5quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:00 schreef knagsje het volgende:
allemaal gescript dus hahahahaha zoals eerder gemeld dus
is dat door een mod gezegd dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:02 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Als je het maar positief brengt toch? Dus niet dat ie een loser is maar dat ie.....ja hoe moet ik dat nu positief beschrijven......?
Je bent een toffe!quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:02 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ben hem al aan het knippen, zat toevallig mee te luisteren.
Nou het niveau wat ik vaak op twitter tegen kom is inderdaad niet al te hoogquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:03 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja dus maar streamers zijn dom volgens net 5
Dij zijn nog niet geactiveerd, en bij Alex, Sharon, Gerard en Karim staat er niks dus die zijn genomineerd. Maybe.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:00 schreef beequeen het volgende:
Waar?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:00 schreef beequeen het volgende:
Ik beaam ditquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:04 schreef MargrietV het volgende:
Sharon heeft veel mooiere ogen dan Flip!
Die staan bij alle bewoners behalve bij Faalex, Geer, Flip en Sharon.quote:
ik denk dat deze los is van de techniek, want het geluid was weer okquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:04 schreef Blackprinces het volgende:
sl wat een faalhazen zijn het daar zeg
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die staan bij alle bewoners behalve bij Faalex, Geer, Flip en Sharon.
mogen zeker niet weten wat voor potten creme en mascara Jo weer op boodschappenlijst wil zetten.quote:
Niks werkt daar momenteelquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:00 schreef beequeen het volgende:
ieder mens heeft zijn eigen waarheid. Laat 10 mensen hetzelfde gebeuren meemaken en ieder heeft zijn eigen versie.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:06 schreef Blackprinces het volgende:
niks geen week van de waarheid
week van de stream en soundlocks
Ik heb het niet van begin af aan gevolgd, maar wil best geloven dat het vanaf de eerste uitzending omlaag is gegaan.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:07 schreef Roguee het volgende:
Ongelovelijke faal weer dit. En zo glijden we langzaam naar het einde, zonder dat sst ooit echt van de grond is gekomen.
IIn de vorige COS staat het filmpje van Mo, met dank aan Flashbox.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:08 schreef Urb het volgende:
http://www.secretstory.nl/videos/1291/04042011+Joanna+nomineert
http://www.secretstory.nl/videos/1292/04042011+Karim+nomineert
http://www.secretstory.nl/videos/1298/04042011+Laura+nomineert
http://www.secretstory.nl/videos/1299/04042011+Maik+nomineert
Etc. maar ze werken dus nog niet, Die van Mo werkte gisteravond perongeluk wel al maar is verwijderd, echte Alex-timing weer.
Dan dubbele faal, want dan hebben ze de verkeerde screens opgezet....quote:
CENSUURquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:10 schreef Flashbox het volgende:
Welke achterlijke grafmongool heeft er zitten klagen bij YouTube. Zullen het dan toch die limbo's (ouders) zijn van die Rondvliegende neukdoos.
[ afbeelding ]
Het is ook rap achteruit aan het hollen met die victoriaanse pokkesitequote:Op dinsdag 5 april 2011 12:10 schreef Flashbox het volgende:
Welke achterlijke grafmongool heeft er zitten klagen bij YouTube. Zullen het dan toch die limbo's (ouders) zijn van die Rondvliegende neukdoos.
[ afbeelding ]
Ik zeg die faalhazen van NEP5......quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:10 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
aan de leugendetector, we trappen niet in lege excusesquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:11 schreef iBenny het volgende:
Technische problemen, onze excuses voor het ongemak. http://bit.ly/gIZsIk #sstnl
Ja in portugal heeft een zwerfhond over een kabeltje geplast wat hij opgegraven had hondje heeft het overleefd de verbinding met sst nietquote:
WTF!quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:10 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
1300 is verwijderdquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:08 schreef Urb het volgende:
http://www.secretstory.nl/videos/1291/04042011+Joanna+nomineert
http://www.secretstory.nl/videos/1292/04042011+Karim+nomineert
http://www.secretstory.nl/videos/1298/04042011+Laura+nomineert
http://www.secretstory.nl/videos/1299/04042011+Maik+nomineert
Etc. maar ze werken dus nog niet, Die van Mo werkte gisteravond perongeluk wel al maar is verwijderd, echte Alex-timing weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |