Enige wat naar behoren werkt zijn die veamer reclames.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:00 schreef beequeen het volgende:
Die filmpjes op de SST site van de nominaties werken niet.
Dat filmpje gaat hem heul heul heul lang achtervolgenquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:52 schreef sjampoeh het volgende:
http://www.secretstory.nl/videos/107/Videoportret+Alex![]()
filmpje van faalex
Ben hem al aan het knippen, zat toevallig mee te luisteren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff Noteren voor Flashbox 05-04 11:52 uur stream 3 Flip in de KvdW
Als je het maar positief brengt toch? Dus niet dat ie een loser is maar dat ie.....ja hoe moet ik dat nu positief beschrijven......?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Je mag dus nog wel zeggen dat zijn hoofd net zo mooi glimt als zijn schoudertjes ?
Ja dus maar streamers zijn dom volgens net 5quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:00 schreef knagsje het volgende:
allemaal gescript dus hahahahaha zoals eerder gemeld dus
is dat door een mod gezegd dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:02 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Als je het maar positief brengt toch? Dus niet dat ie een loser is maar dat ie.....ja hoe moet ik dat nu positief beschrijven......?
Je bent een toffe!quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:02 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ben hem al aan het knippen, zat toevallig mee te luisteren.
Nou het niveau wat ik vaak op twitter tegen kom is inderdaad niet al te hoogquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:03 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja dus maar streamers zijn dom volgens net 5
Dij zijn nog niet geactiveerd, en bij Alex, Sharon, Gerard en Karim staat er niks dus die zijn genomineerd. Maybe.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:00 schreef beequeen het volgende:
Waar?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:00 schreef beequeen het volgende:
Ik beaam ditquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:04 schreef MargrietV het volgende:
Sharon heeft veel mooiere ogen dan Flip!
Die staan bij alle bewoners behalve bij Faalex, Geer, Flip en Sharon.quote:
ik denk dat deze los is van de techniek, want het geluid was weer okquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:04 schreef Blackprinces het volgende:
sl wat een faalhazen zijn het daar zeg
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die staan bij alle bewoners behalve bij Faalex, Geer, Flip en Sharon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |