abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95065445
is er ook een filmpje van vanmorgne aanhet ontbijt tafel? waarin laura en jo ruzie hadden?
pi_95065446
Ik doorzie iedereen!

Ik ben op zoek naar echte liefde!
Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
  dinsdag 5 april 2011 @ 12:42:50 #278
339427 henkvandetillaart
Lekker Lieve Leipe Laura!
pi_95065460
En we zijn weer terug.
Het blijkt dat in deze streamlock Joanna Laura heeft geconfronteerd met het feit dat ze een bekstekker is. Laura ontkent natuurlijk.
Dan komt daar de koene ridder aangelopen die zegt dat ze allemaal even moeten chillen. Het is niet erg als je beloftes niet nakomt, kijk situaties veranderen nu eenmaal.
Dan komt ook moniek erbij. Deze zegt ook dat het haar allemaal tegenvalt dat Laura een Bekstekker is! Laura zegt dat Mo zich er niet mee moet bemoeien. Dat ze alleen het geld van Maik terug wil winnen omdat ze anders voor niets de hele tijd heeft lopen hoeren met Maik en te ketsen voor de cameras.

De hel breekt los. er is een catfight ontstaan tussen Mo, Laura en Jo.
Dan komt sharon er bij, die gaat op iedereen zitten en zegt dat ze moeten kappen. Niemand reageert, omdat ze zonder adem zitten. Sharon zegt zo dan is het nu klaar.
En daar liggen ze allemaal weer op hun bankjes in de zon.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt goed schatje
pi_95065502
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:42 schreef henkvandetillaart het volgende:
En we zijn weer terug.
Het blijkt dat in deze streamlock Joanna Laura heeft geconfronteerd met het feit dat ze een bekstekker is. Laura ontkent natuurlijk.
Dan komt daar de koene ridder aangelopen die zegt dat ze allemaal even moeten chillen. Het is niet erg als je beloftes niet nakomt, kijk situaties veranderen nu eenmaal.
Dan komt ook moniek erbij. Deze zegt ook dat het haar allemaal tegenvalt dat Laura een Bekstekker is! Laura zegt dat Mo zich er niet mee moet bemoeien. Dat ze alleen het geld van Maik terug wil winnen omdat ze anders voor niets de hele tijd heeft lopen hoeren met Maik en te ketsen voor de cameras.

Dan komt sharon er bij, die gaat op iedereen zitten en zegt dat ze moeten kappen. Niemand reageert, omdat ze zonder adem zitten. Sharon zegt zo dan is het nu klaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is goed hoor *O* *O*
pi_95065520
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:38 schreef Ireth het volgende:
Waarom zijn er nou weer streamlocks? :?
Fok hoort en ziet te veel. _O- _O- _O- _O- _O-
pi_95065534
Henk, ik zag net een psychiater posten, tijd voor een consult? :P
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_95065536
M& M liggen te krikken
pi_95065548
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:40 schreef bamby het volgende:

[..]

Nou lekker dan bedankt ;)
De stem houdt rekening met mij ;) Ben ziek, en net als Jo aan de prednisolon :( ik mag nu alles, ik zeg en de stem doet, ik wil ff st en dan komt het ook, ik wil ghost hunter zien en dat gaat dan ook gebeuren, ik zeg wel wanneer de streams er weer af gaan >:)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_95065550
quote:
En we zijn weer terug.

SPOILER
_O- _O- Gaat je ook goed af hoor :)
pi_95065567
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:44 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

De stem houdt rekening met mij ;) Ben ziek, en net als Jo aan de prednisolon :( ik mag nu alles, ik zeg en de stem doet, ik wil ff st en dan komt het ook, ik wil ghost hunter zien en dat gaat dan ook gebeuren, ik zeg wel wanneer de streams er weer af gaan >:)
Zorg er dan ook ff in godsnaam voor dat Maik eruit gaat... :)
pi_95065569
He he even mijn huiswerk kunnen maken, ging toevallig over seksualiteit
pi_95065571
quote:
En we zijn weer terug.

SPOILER
Is dat die droom die Mo heeft gehad??
SPOILER
pi_95065582
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:45 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Komt goed ;)
pi_95065615
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:45 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Mooi ava btw :) Ik stik in de tube's :) Ook psp dus ;)
  dinsdag 5 april 2011 @ 12:47:02 #290
339427 henkvandetillaart
Lekker Lieve Leipe Laura!
pi_95065616
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Henk, ik zag net een psychiater posten, tijd voor een consult? :P
Hoezo heb ik het nodig dan ? *O*
Komt goed schatje
  dinsdag 5 april 2011 @ 12:47:21 #291
338643 Capt1caveman
Knuppel in het hoenderhok
pi_95065629
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
COS kan dicht er valt niks te cossen.
Er wordt gesproken over de streams, de technische problemen bij NEP5, en de mogelijke oorzaken, is dus ontopic.
I am not a complete idiot, some parts are still missing
pi_95065636
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:47 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Mooi ava btw :) Ik stik in de tube's :) Ook psp dus ;)
Thnx, Keith Garvey 1 van me favo's
Yep ik geen sjoeper, ik een psp-er :)
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2011 @ 12:48:52 #293
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_95065671
hoi
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  dinsdag 5 april 2011 @ 12:49:00 #294
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_95065677
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:26 schreef MargrietV het volgende:
Jo is momenteel haar liefdesverdriet aan het verwerken door ramen te lappen, te stofzuigen en de badkamer uit aan het chloren. Daarna gilt ze hard Gloria! ik bedoel Chlorix en hoopt op een nieuw sponsortje. Dan gaat ze de tuin in en graaft alle kunstmest weg en zegt tegen Flip.... ruim die zakken op. Flip tilt zich een liesbreuk. Leiden in last, Jo voelt nu ook zijn pijn en zakt van ellende door haar naaldhakken heen, de meiden jonassen haar het bed in en zeggen... slaappilletje, prozacje en nu eerste uren bek houden. Geen 50 kusjes nu, grote meid zijn.
Heb mijn keuken schoonmaakbeurt gegeven en dat zonder luduveduh!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_95065690
quote:

[..]

Oke beterschap :* en geef maar een gil als ghost hunters is afgelopen :) Ben er even weg van
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2011 @ 12:49:25 #296
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_95065691
goedemiddag
pi_95065692
quote:

[..]

Hoef je niet te zeggen, wij zien ook wel dat er geen streams zijn :P
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2011 @ 12:49:54 #298
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_95065703
streamlock?
pi_95065707
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:48 schreef markvanrinsum het volgende:
hoi
:D Wie hebben we daar!?
_O_ VanRinsum _O_
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2011 @ 12:50:16 #300
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_95065716
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:49 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

:D Wie hebben we daar!?
_O_ VanRinsum _O_
^O^ ^O^