SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt goed schatje
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:42 schreef henkvandetillaart het volgende:
En we zijn weer terug.
Het blijkt dat in deze streamlock Joanna Laura heeft geconfronteerd met het feit dat ze een bekstekker is. Laura ontkent natuurlijk.
Dan komt daar de koene ridder aangelopen die zegt dat ze allemaal even moeten chillen. Het is niet erg als je beloftes niet nakomt, kijk situaties veranderen nu eenmaal.
Dan komt ook moniek erbij. Deze zegt ook dat het haar allemaal tegenvalt dat Laura een Bekstekker is! Laura zegt dat Mo zich er niet mee moet bemoeien. Dat ze alleen het geld van Maik terug wil winnen omdat ze anders voor niets de hele tijd heeft lopen hoeren met Maik en te ketsen voor de cameras.
De hel breekt los. er is een catfight ontstaan tussen Mo, Laura en Jo.
Dan komt sharon er bij, die gaat op iedereen zitten en zegt dat ze moeten kappen. Niemand reageert, omdat ze zonder adem zitten. Sharon zegt zo dan is het nu klaar.
En daar liggen ze allemaal weer op hun bankjes in de zon.Hij is goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De stem houdt rekening met mijquote:
En we zijn weer terug.
Het blijkt dat in deze streamlock Joanna Laura heeft geconfronteerd met het feit dat ze een bekstekker is. Laura ontkent natuurlijk.
Dan komt daar de koene ridder aangelopen die zegt dat ze allemaal even moeten chillen. Het is niet erg als je beloftes niet nakomt, kijk situaties veranderen nu eenmaal.
Dan komt ook moniek erbij. Deze zegt ook dat het haar allemaal tegenvalt dat Laura een Bekstekker is! Laura zegt dat Mo zich er niet mee moet bemoeien. Dat ze alleen het geld van Maik terug wil winnen omdat ze anders voor niets de hele tijd heeft lopen hoeren met Maik en te ketsen voor de cameras.
Dan komt sharon er bij, die gaat op iedereen zitten en zegt dat ze moeten kappen. Niemand reageert, omdat ze zonder adem zitten. Sharon zegt zo dan is het nu klaar.
En daar liggen ze allemaal weer op hun bankjes in de zon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat je ook goed af hoor
![]()
Zorg er dan ook ff in godsnaam voor dat Maik eruit gaat...quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
De stem houdt rekening met mijBen ziek, en net als Jo aan de prednisolon
ik mag nu alles, ik zeg en de stem doet, ik wil ff st en dan komt het ook, ik wil ghost hunter zien en dat gaat dan ook gebeuren, ik zeg wel wanneer de streams er weer af gaan
En we zijn weer terug.
En daar liggen ze allemaal weer op hun bankjes in de zon.Is dat die droom die Mo heeft gehad??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zorg er dan ook ff in godsnaam voor dat Maik eruit gaat...
Mooi ava btwquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zorg er dan ook ff in godsnaam voor dat Maik eruit gaat...
Hoezo heb ik het nodig dan ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Henk, ik zag net een psychiater posten, tijd voor een consult?
Er wordt gesproken over de streams, de technische problemen bij NEP5, en de mogelijke oorzaken, is dus ontopic.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
COS kan dicht er valt niks te cossen.
Thnx, Keith Garvey 1 van me favo'squote:Op dinsdag 5 april 2011 12:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Mooi ava btwIk stik in de tube's
Ook psp dus
Heb mijn keuken schoonmaakbeurt gegeven en dat zonder luduveduh!quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:26 schreef MargrietV het volgende:
Jo is momenteel haar liefdesverdriet aan het verwerken door ramen te lappen, te stofzuigen en de badkamer uit aan het chloren. Daarna gilt ze hard Gloria! ik bedoel Chlorix en hoopt op een nieuw sponsortje. Dan gaat ze de tuin in en graaft alle kunstmest weg en zegt tegen Flip.... ruim die zakken op. Flip tilt zich een liesbreuk. Leiden in last, Jo voelt nu ook zijn pijn en zakt van ellende door haar naaldhakken heen, de meiden jonassen haar het bed in en zeggen... slaappilletje, prozacje en nu eerste uren bek houden. Geen 50 kusjes nu, grote meid zijn.
Oke beterschapquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ik mag nu alles, ik zeg en de stem doet, ik wil ff st en dan komt het ook, ik wil ghost hunter zien en dat gaat dan ook gebeuren, ik zeg wel wanneer de streams er weer af gaan
Hoef je niet te zeggen, wij zien ook wel dat er geen streams zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |