Dit is wat Philip zegt: Wat grappig dat je dan onhavankelijk van elkaar het zelfde kan zeggen in de Kvdwquote:
Zou mooi zijn als bleek dat het geregisseerd is ofzo haha dat zou echt een harde fail zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:35 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een sukkels en jammer dat er niet iets spraakmakenders is besproken.
Ja ik zat er ook al helemaal klaar voor dat flip zoiets zou gaan zeggen als, die opdracht die u mij gegeven hebt om een relatie met Jo aan te gaan weet ik niet of ik dat kan hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:35 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een sukkels en jammer dat er niet iets spraakmakenders is besproken.
Precies, dat hoorde ik dus ook. Maar hoe kan Jo nou weten wat Flip heeft gezegd, als je begrijpt wat ik bedoel. Volgens mij konden de bewoners gewoon meeluisteren met Flip. Of word ik nu para?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:33 schreef Flashbox het volgende:
Dit is wat Philip zegt: Wat grappig dat je dan onhavankelijk van elkaar het zelfde kan zeggen in de Kvdw
En verder zegt hij dat hij de boodschappen gaat opschrijven, en weg is hij
Super! Ligt het aan mij of praat hij veeeeeeeel relaxter als normaal.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:33 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Dit is wat Philip zegt: Wat grappig dat je dan onhavankelijk van elkaar het zelfde kan zeggen in de Kvdw
En verder zegt hij dat hij de boodschappen gaat opschrijven, en weg is hij
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja ik zat er ook al helemaal klaar voor dat flip zoiets zou gaan zeggen als, die opdracht die u mij gegeven hebt om een relatie met Jo aan te gaan weet ik niet of ik dat kan hoor.
Veel minder gespannen en minder als een spelletje in de KvdW, nu klonk hij even chill als Genialex!quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:36 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Super! Ligt het aan mij of praat hij veeeeeeeel relaxter als normaal.
En mijn hart huilt...quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:37 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
nu klonk hij even chill als Genialex!
idd, chill, das het woord wat ik zochtquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:37 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Veel minder gespannen en minder als een spelletje in de KvdW, nu klonk hij even chill als Genialex!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:36 schreef Blackprinces het volgende:
Ja ik zat er ook al helemaal klaar voor dat flip zoiets zou gaan zeggen als, die opdracht die u mij gegeven hebt om een relatie met Jo aan te gaan weet ik niet of ik dat kan hoor.
Doen ze voor mij, wil even Ghost hunter kijkenquote:
Ze zijn technische problemen aan het fakenquote:
Ik denk dat dit echt isquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:39 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze zijn technische problemen aan het faken
DEnk ik ook, anders was de fout van de KVDW er niet ingeslopenquote:
Echt welquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
COS kan dicht er valt niks te cossen.
Nou lekker dan bedanktquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:39 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Doen ze voor mij, wil even Ghost hunter kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |