quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:22 schreef bamby het volgende:
[..]
Bedankt voor al je moeite die je doet en filmpjes flash![]()
same herequote:Op dinsdag 5 april 2011 12:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja Flash, ik maak ook even van de SL gebruik om je te bedanken voor de tijd en moeite die je er in stopt om ons van bewijsmateriaal te voorzien, top!
Mooi, je bent geweldig.quote:
Me too!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja Flash, ik maak ook even van de SL gebruik om je te bedanken voor de tijd en moeite die je er in stopt om ons van bewijsmateriaal te voorzien, top!
En niet huilen, willen we nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:26 schreef MargrietV het volgende:
Jo is momenteel haar liefdesverdriet aan het verwerken door ramen te lappen, te stofzuigen en de badkamer uit aan het chloren. Daarna gilt ze hard Gloria! ik bedoel Chlorix en hoopt op een nieuw sponsortje. Dan gaat ze de tuin in en graaft alle kunstmest weg en zegt tegen Flip.... ruim die zakken op. Flip tilt zich een liesbreuk. Leiden in last, Jo voelt nu ook zijn pijn en zakt van ellende door haar naaldhakken heen, de meiden jonassen haar het bed in en zeggen... slaappilletje, prozacje en nu eerste uren bek houden. Geen 50 kusjes nu, grote meid zijn.
Zat er ook net aan te denkenquote:
Dat dat zo maar kan zeg! Het geluid was wel ruk vanochtend.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:27 schreef Ginosa het volgende:
Nee Chanel,
er zijn zogenaamd technische problemen.
En naar huis komen willen we ook niet, blijf zitten anders prik ik je met een vork aap doei mamajoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |