abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95062663
Al aantal keer meegemaakt. Van die chicks die zeggen "oh mijn vriend doet dat echt niet hoor, daar is ie echt een eikel in". En dan op zo'n manier dat ze er trots op zijn. Is dat iets dat ze "anders" willen zijn dan de meute? Niet burgerlijk en braaf gevonden willen worden?

Bereikt bij mij namelijk precies het tegenovergestelde: komt echt enorm kansloos over.
En TS verkeert in de leeftijd van begin twintig. Als dit aandacht trekken is of iets dergelijk, lijkt me dat inderdaad op deze leeftijd nog behoorlijk kansloos, niet?
pi_95062724
Sowieso vrouwen proberen te begrijpen :') Veel succes 8)7
pi_95062787
Vrouwen willen eerlijke hufters en altijd dat je de waarheid zegt, maar ze willen leugens horen.:')
  dinsdag 5 april 2011 @ 11:33:19 #4
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_95062918
Tsja, ze willen ook graag wat zeggen en aandacht.

Keep it simple.
There is a long line down from heaven.
  dinsdag 5 april 2011 @ 11:34:03 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95062950
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:27 schreef jemoederkoek het volgende:
Al aantal keer meegemaakt. Van die chicks die zeggen "oh mijn vriend doet dat echt niet hoor, daar is ie echt een eikel in". En dan op zo'n manier dat ze er trots op zijn. Is dat iets dat ze "anders" willen zijn dan de meute? Niet burgerlijk en braaf gevonden willen worden?

Bereikt bij mij namelijk precies het tegenovergestelde: komt echt enorm kansloos over.
En TS verkeert in de leeftijd van begin twintig. Als dit aandacht trekken is of iets dergelijk, lijkt me dat inderdaad op deze leeftijd nog behoorlijk kansloos, niet?
Noem eens wat voorbeelden, want het wordt mij niet echt duidelijk over wat voor gedrag het gaat.
The love you take is equal to the love you make.
pi_95063103
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Noem eens wat voorbeelden, want het wordt mij niet echt duidelijk over wat voor gedrag het gaat.
Dat kunnen we niet uitleggen want je zult het toch niet begrijpen.
  dinsdag 5 april 2011 @ 11:40:01 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95063157
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:38 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Dat kunnen we niet uitleggen want je zult het toch niet begrijpen.
"oh mijn vriend doet dat echt niet hoor, daar is ie echt een eikel in".

Noem eens voorbeelden van dat.
  dinsdag 5 april 2011 @ 11:44:11 #8
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_95063349
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

"oh mijn vriend doet dat echt niet hoor, daar is ie echt een eikel in".

Noem eens voorbeelden van dat.
Geen idee of TS dit heeft meegemaakt, maar ik heb weleens gehoord van vrouwen "mijn vriend is totaal niet romantisch, die zou nooit bloemen voor mij kopen", maar dan op een lacherige manier. Vaak impliceert dit wel dat hij dan andere kwaliteiten heeft, maar goed. Misschien dat TS een opmerking als deze anders interpreteert.
  dinsdag 5 april 2011 @ 11:44:52 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95063380
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:44 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Geen idee of TS dit heeft meegemaakt, maar ik heb weleens gehoord van vrouwen "mijn vriend is totaal niet romantisch, die zou nooit bloemen voor mij kopen", maar dan op een lacherige manier. Vaak impliceert dit wel dat hij dan andere kwaliteiten heeft, maar goed. Misschien dat TS een opmerking als deze anders interpreteert.
Zou je dat hufterig gedrag van die vriend noemen?
pi_95063415
:') Troll topic plus verzonnen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 5 april 2011 @ 11:46:08 #11
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_95063432
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:44 schreef Lienekien het volgende:
Zou je dat hufterig gedrag van die vriend noemen?
Dat is aan TS om die vraag te beantwoorden haha.

Of "hij houdt nooit de deur voor mij open" etc.

Ik zal dingen niet zo snel hufterig vinden.. ben er zelf niet zo'n held in :P
  dinsdag 5 april 2011 @ 11:48:34 #12
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95063539
Het is plagerig naar de vriend bedoeld denk ik. En met een vrolijke ondertoon want zo ernstig is het nou ook weer niet als je vriend nooit bloemen voor je koopt. Zelfspot denk ik dus.
pi_95063666
quote:

[..]

Nee dat bedoel ik niet. Dat herken ik ook nog wel.

Goed, praktijkvoorbeeld. Voor mijn opleiding moesten we een bestaand product verbeteren. We kwamen o.a. op de rookpalen op stations, waar altijd zo'n rookwalm uitkomt. We kwamen tot een lastig systeem waarmee het probleem wél opgelost mee zou kunnen worden. Maakt een meisje, serieus en aardig meisje, de opmerking: "Mijn vriend doet dat echt niet hoor, die zorgt dat die paal in de fik gaat". De toon was heel serieus.

Soort test ofzo? Ja fijn voor je vriend toch, beetje kansloze opmerkingen altijd :')
pi_95063764
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:52 schreef jemoederkoek het volgende:

[..]

Goed, praktijkvoorbeeld. Voor mijn opleiding moesten we een bestaand product verbeteren. We kwamen o.a. op de rookpalen op stations, waar altijd zo'n rookwalm uitkomt. We kwamen tot een lastig systeem waarmee het probleem wél opgelost mee zou kunnen worden. Maakt een meisje, serieus en aardig meisje, de opmerking: "Mijn vriend doet dat echt niet hoor, die zorgt dat die paal in de fik gaat". De toon was heel serieus.

Soort test ofzo? Ja fijn voor je vriend toch, beetje kansloze opmerkingen altijd :')
Dit is het beste voorbeeld dat je mee kan komen? Volgens mij is schoonmaken of helpen met de afwas een beter voorbeeld geweest.
pi_95063770
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:52 schreef jemoederkoek het volgende:

[..]

Herkenbaar wel.
Of dat een meisje zegt: nou een jongen hoeft mij in een bar maar aan te kijken, of mijn vriend duikt er op en slaat hem helemaal aan gort.
en dan op zo'n toon die half laat blijken dat ze dit asociaal gedrag vinden, maar dat ze aan de andere kant helemaal wegsmelten bij zoveel 'alpha-mannelijkheid'.
  dinsdag 5 april 2011 @ 11:55:05 #16
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95063782
Ik herken dat eigenlijk niet bij de vrouwen waarmee ik omga.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 5 april 2011 @ 11:55:41 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95063801
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:54 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Dit is het beste voorbeeld dat je mee kan komen? Volgens mij is schoonmaken of helpen met de afwas een beter voorbeeld geweest.
Maar da's dan weer niet per definitie hufterig.
pi_95063803
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:54 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Nee want dan is het persoonlijk. Denk niet dat ze het dan zo trots zouden zeggen ;) Maar zo zijn die dingen vaker voorbij gekomen, dit is er ééntje die ik nog goed voor de geest kan halen.
pi_95063858
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar da's dan weer niet per definitie hufterig.
Mha, als je vriend bij je komt eten, maar nooit helpt met de afwas omdat meneer na eten altijd lam op de bank ligt dan vind ik dat behoorlijk hufterig.
pi_95063867
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:54 schreef DeZoektocht het volgende:

[..]

Herkenbaar wel.
Of dat een meisje zegt: nou een jongen hoeft mij in een bar maar aan te kijken, of mijn vriend duikt er op en slaat hem helemaal aan gort.
en dan op zo'n toon die half laat blijken dat ze dit asociaal gedrag vinden, maar dat ze aan de andere kant helemaal wegsmelten bij zoveel 'alpha-mannelijkheid'.
Dit inderdaad. Maar van een tokkiewijf kun je dit verwachten. Wel raar dat best slimme, aardige meisjes dit soort vage onzin uitkramen.
  dinsdag 5 april 2011 @ 11:57:03 #21
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_95063872
Ik herken het eerlijk gezegd totaal niet :{

Wel dat ze asociaal gedrag goedkeuren, maar dan keuren ze dat gedrag sowieso goed. Als ik jouw verhaal goed begrijp vinden ze het zelf asociaal gedrag, maar tof van hun vriend :?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_95063967
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:57 schreef kingmob het volgende:
Ik herken het eerlijk gezegd totaal niet :{

Wel dat ze asociaal gedrag goedkeuren, maar dan keuren ze dat gedrag sowieso goed. Als ik jouw verhaal goed begrijp vinden ze het zelf asociaal gedrag, maar tof van hun vriend :?
Precies. Dus je snapt mijn vraag? ;)
pi_95063982
TS heeft last van opmerkingen van anderen over anderen die helemaal niet logisch zijn.
Vreemd, dat heb ik nou nooit.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  dinsdag 5 april 2011 @ 12:01:44 #24
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95064047
Ik herken het ook niet.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_95064067
Ja mensen op een zolderkamer kom je geen vrouwen tegen, nee.
  dinsdag 5 april 2011 @ 12:02:32 #26
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_95064068
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:59 schreef jemoederkoek het volgende:

[..]

Precies. Dus je snapt mijn vraag? ;)
Ja, moest het even verwoorden want ik snapte er geen fuck van :P
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_95064222
Denk toch ergens dat het een soort testje is, ook al zijn ze zich daar niet geheel bewust van. Gewoon dit soort dingen zeggen om kijken hoe je reageert.
  dinsdag 5 april 2011 @ 12:07:59 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95064257
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:06 schreef jemoederkoek het volgende:
Denk toch ergens dat het een soort testje is, ook al zijn ze zich daar niet geheel bewust van. Gewoon dit soort dingen zeggen om kijken hoe je reageert.
Waarom zouden ze je willen testen?
pi_95064286
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waarom zouden ze je willen testen?
You tell me, ik ben geen vrouw.
  dinsdag 5 april 2011 @ 12:10:49 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95064365
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:08 schreef jemoederkoek het volgende:

[..]

You tell me, ik ben geen vrouw.
Jij bent degene die denkt dat het een test is, dus you tell me.
pi_95064508
quote:
8s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:02 schreef jemoederkoek het volgende:
Ja mensen op een zolderkamer kom je geen vrouwen tegen, nee.
Op Perron Nul ook niet, wat is je punt precies?
pi_95064887
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij bent degene die denkt dat het een test is, dus you tell me.
Ik denk dat dit soort opmerking(en) niet bewust gemaakt worden. Daarbij lijkt het op een testje.
  dinsdag 5 april 2011 @ 12:28:31 #33
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95064916
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:27 schreef jemoederkoek het volgende:

[..]

Ik denk dat dit soort opmerking(en) niet bewust gemaakt worden. Daarbij lijkt het op een testje.
't Komt misschien wat provocerend over.
pi_95064968
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

't Komt misschien wat provocerend over.
Exact. Benieuwd zijn naar hoe je reageert.
  dinsdag 5 april 2011 @ 12:30:22 #35
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95065000
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:29 schreef jemoederkoek het volgende:

[..]

Ok.
  dinsdag 5 april 2011 @ 12:35:06 #36
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95065141
quote:
Dat lacherige is gewoon een facade. Ze zijn hoteldebotel op die gozer (om wat voor'n redenen dan ook) en zijn gebreken worden met de 'mantel der liefde' bedekt. Ze zouden het eigenlijk heel leuk vinden af en toe een bloemetje te krijgen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_95065177
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:35 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat lacherige is gewoon een facade. Ze zijn hoteldebotel op die gozer (om wat voor'n redenen dan ook) en zijn gebreken worden met de 'mantel der liefde' bedekt. Ze zouden het eigenlijk heel leuk vinden af en toe een bloemetje te krijgen.
Ja dat ook, best doorzichtig ook.
pi_95065479
Tja veel vrouwen voelen zich vaak niet op hun gemak bij hun vriend. Dat ligt echt niet altijd aan de mannen. Meestal zijn wat oudere vrouwen daardoor ook wat materialister ingesteld, zodat ze toch nog van hun vriend kunnen houden. Er zijn wel zat mannen die hun vriendin chanteren op het moment dat ze weggaat, de meeste vrouwen pikken dit gewoon!

Als een man een vrouw verlaat doet ie dat vrijwel meteen. Als een vrouw een man verlaat is dat meestal een lang proces wat wel 2jr kan duren.

[ Bericht 19% gewijzigd door picardmike op 05-04-2011 12:50:34 ]
UITGESCHREVEN
pi_95066150
1 vrouw zegt wat en gelijk wordt het doorgetrokken naar 'vrouwen die...'
Ik word hier een beetje KLB-erig van :')

Ik zou toch even iets betere voorbeelden aanhalen.
Doe eens lief!
pi_95066223
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:28 schreef Weissman het volgende:
Sowieso vrouwen proberen te begrijpen :') Veel succes 8)7
pi_95066304
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:02 schreef Prenzlauer het volgende:
1 vrouw zegt wat en gelijk wordt het doorgetrokken naar 'vrouwen die...'
Ik word hier een beetje KLB-erig van :')

Ik zou toch even iets betere voorbeelden aanhalen.
Ik zeg toch meerdere situaties? Kwam gewoon in me op en de geschetste situatie is er één die me nog goed bijstaat.
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:07:45 #42
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_95066331
Vrouwen houden van klootzakken, what else is new :)
pi_95066385
Ach, ik als vrouw geef gewoon ronduit toe: Ik ben wispelturig, geef hints, ben lastig, ik zeur en ben niet snel tevreden :D, maar ben echt niet moeilijk te begrijpen hoor. Heb mijn handleiding zelfs op 7 dvd's gebrand ;)

Mijn lief is er inderdaad eentje die bijna nooit (mag ik volgens sommige al niet meer klagen ;)) bloemen meeneemt. Dus als we dan op een verjaardag zitten en iemand vertelt over een verkregen mooie bos bloemen dan zeg ik inderdaad, met een lach, nou zeg dat had ik van die van mij niet hoeven te verwachten. Erop hopend natuurlijk dat mijn vriendlief hiervan iets opppikt. En de lach is om te maskeren dat het toch een beetje steekt. Een blijk van liefde, aandacht, attentie (ja heren, dat is een bos bloemne nu eenmaal voor ons :P), kan je toch niet genoeg krijgen. Hieronder vallen ook kosteloze dingen zoals; knuffels, kussen, massages etc.... :)

En ach, ik ben ondertussen oud genoeg om te weten dat het niet zo werkt en dat hoeft ook allemaal niet. Lekker een beetje plagen.

Het alpha-mannetje verhaal. Ja, dat is nu eenmaal oerinstinct. Bij mij dan. Ik heb best wel wat bagage bovenin. Heb mezelf ook nog eens ontwikkeld en toch wil ik een vriend dat mocht ik in de problemen komen, hij mij kan "redden". En zo'n alpha-mannetje is niet meteen een ongeletterde aap trouwens... Maar ik ben er inderdaad trots op dat ik weet dat ik op mijn vent kan rekenen :)
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:13:58 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95066544
Een man die wel vaak bloemen voor zijn vriendin meeneemt, is dat een doetje?
pi_95066559
Geen bloemen meenemen hufterig gedrag? Als bloemen geven niet zijn ding is kan je hem dat toch moeilijk kwalijk nemen? Kijk, als hij niets doet voor je verjaardag, dat is in mijn ogen hufterig gedrag.
Doe eens lief!
pi_95066616
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:07 schreef Premium_Quality het volgende:
Vrouwen houden van klootzakken, what else is new :)
Ach welnee man. Het gaat om de waarde die je hebt te bieden, of je je mannetje staat etc. Dat komt toevallig vaker in een klootzak zichtbaar naar voren. Maar om nou hier een hele pick-up-achtige discussie te voeren, nou nee liever niet.
pi_95066650
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:09 schreef Chawi het volgende:
Ach, ik als vrouw geef gewoon ronduit toe: Ik ben wispelturig, geef hints, ben lastig, ik zeur en ben niet snel tevreden :D, maar ben echt niet moeilijk te begrijpen hoor. Heb mijn handleiding zelfs op 7 dvd's gebrand ;)

Mijn lief is er inderdaad eentje die bijna nooit (mag ik volgens sommige al niet meer klagen ;)) bloemen meeneemt. Dus als we dan op een verjaardag zitten en iemand vertelt over een verkregen mooie bos bloemen dan zeg ik inderdaad, met een lach, nou zeg dat had ik van die van mij niet hoeven te verwachten. Erop hopend natuurlijk dat mijn vriendlief hiervan iets opppikt. En de lach is om te maskeren dat het toch een beetje steekt. Een blijk van liefde, aandacht, attentie (ja heren, dat is een bos bloemne nu eenmaal voor ons :P), kan je toch niet genoeg krijgen. Hieronder vallen ook kosteloze dingen zoals; knuffels, kussen, massages etc.... :)

En ach, ik ben ondertussen oud genoeg om te weten dat het niet zo werkt en dat hoeft ook allemaal niet. Lekker een beetje plagen.

Het alpha-mannetje verhaal. Ja, dat is nu eenmaal oerinstinct. Bij mij dan. Ik heb best wel wat bagage bovenin. Heb mezelf ook nog eens ontwikkeld en toch wil ik een vriend dat mocht ik in de problemen komen, hij mij kan "redden". En zo'n alpha-mannetje is niet meteen een ongeletterde aap trouwens... Maar ik ben er inderdaad trots op dat ik weet dat ik op mijn vent kan rekenen :)
Ik hoor het al jij hebt een vriend gevonden die alles voor je doet! Als je een knip geeft dan komt ie het brengen net een hondje. Wat doe jij voor hem?
UITGESCHREVEN
pi_95066686
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:16 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik hoor het al jij hebt een vriend gevonden die alles voor je doet! Als je een knip geeft dan komt ie het brengen net een hondje. Wat doe jij voor hem?
Dat je dat moet vragen, schaam je.
pi_95066710
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:16 schreef picardmike het volgende:

[..]

Gelukkig niet. Waar zou ik dan nog ruzie om kunnen maken?
En PicardMike...ik weet dat het veel tekst is, maar als je die conclusie eruit trekt, dan ach, naja uhmmm.. *zwijgt* :D
pi_95066794
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:54 schreef DeZoektocht het volgende:

[..]

Herkenbaar wel.
Op zo'n manier is natuurlijk overdreven. Maar als mijn vriend me duidelijk maakt dat als een andere man met me zou flirten waar hij bij was, hij er wat van gaat zeggen, vind ik dat wel een fijne gedachte. :) Hij verwoordde het toendertijd inderdaad met: Dan sla ik hem knock-out. Maar dat is meer wat stoere praat, hij vechtte nooit. :')

Je hebt ook van die jongens die er dan niks van durven zeggen of een beetje suf de andere kant opkijken. Dat is dan ook weer zo'n uiterste.

Oh, en nog wat. Ik zou dat nooit tegen andere mensen zeggen dat hij dat zou doen, een andere man in elkaar rossen. Meer van: Hij zou er wel wat van zeggen maar ik ga zeker niet trots lopen verkondigen dat mijn vriend elke jongen knock-out slaat die me aanspreekt. (Het is ook niet waar, maar stel je voor dat je zo'n vriend hebt, dan zou ik dat zeker niet tegen anderen zeggen. :{ )
pi_95066974
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:29 schreef jemoederkoek het volgende:

[..]

Misschien moet je ze dan gewoon inelkaar schoppen :?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_95067035
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:24 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Misschien moet je ze dan gewoon inelkaar schoppen :?
Neen.
pi_95067155
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:26 schreef jemoederkoek het volgende:

[..]

Neen.
Oh. Nu snap ik het ook niet meer.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_95067235
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:17 schreef Chawi het volgende:

[..]

Gelukkig niet. Waar zou ik dan nog ruzie om kunnen maken?
En PicardMike...ik weet dat het veel tekst is, maar als je die conclusie eruit trekt, dan ach, naja uhmmm.. *zwijgt* :D
Verstandig :+
UITGESCHREVEN
pi_95067281
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:30 schreef picardmike het volgende:

[..]

Verstandig :+
Dat ben ik dan soms weer wel :+
pi_95067764
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:32 schreef Chawi het volgende:

[..]

Dat ben ik dan soms weer wel :+
Goed zo :7
UITGESCHREVEN
pi_95067810
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:45 schreef picardmike het volgende:

[..]

Goed zo :7
Krijg ik nu een koekje :9
pi_95068133
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:27 schreef jemoederkoek het volgende:

Het is een manier om het af te doen als niet erg, juist als ze ermee zitten, om er op die manier mee om te gaan.

Zo is bijvoorbeeld de neiging/behoefte om anderen om wat voor reden dan ook als kansloos te beschouwen een manier om jezelf beter te voelen dan anderen, om zo dingen waar je van jezelf mee zit (even) niet te hoeven voelen, waarom zou je anders iemand anders omlaag willen halen om je beter willen voelen dan die ander? Als je tevreden met jezelf was had je die behoefte niet.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_95068440
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:46 schreef Chawi het volgende:

[..]

Krijg ik nu een koekje :9
Koekjes heb ik niet alleen maar een lolly (8>
UITGESCHREVEN
  dinsdag 5 april 2011 @ 14:05:01 #60
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95068497
Weet je wat ik me ook afvraag? Waarom die nerds en zachte kakkers altijd over dit soort dingen klagen maar zelf heel moeilijk aan een vriendin kunnen komen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 5 april 2011 @ 14:06:59 #61
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95068560
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 14:05 schreef Keep_Walking het volgende:
Weet je wat ik me ook afvraag? Waarom die nerds en zachte kakkers altijd over dit soort dingen klagen maar zelf heel moeilijk aan een vriendin kunnen komen.
Ach, dan komt het cliché weer dat vrouwen zogenaamd van klootzakken houden.
pi_95069844
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:20 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Op zo'n manier is natuurlijk overdreven. Maar als mijn vriend me duidelijk maakt dat als een andere man met me zou flirten waar hij bij was, hij er wat van gaat zeggen, vind ik dat wel een fijne gedachte. :) Hij verwoordde het toendertijd inderdaad met: Dan sla ik hem knock-out. Maar dat is meer wat stoere praat, hij vechtte nooit. :')

Je hebt ook van die jongens die er dan niks van durven zeggen of een beetje suf de andere kant opkijken. Dat is dan ook weer zo'n uiterste.

Oh, en nog wat. Ik zou dat nooit tegen andere mensen zeggen dat hij dat zou doen, een andere man in elkaar rossen. Meer van: Hij zou er wel wat van zeggen maar ik ga zeker niet trots lopen verkondigen dat mijn vriend elke jongen knock-out slaat die me aanspreekt. (Het is ook niet waar, maar stel je voor dat je zo'n vriend hebt, dan zou ik dat zeker niet tegen anderen zeggen. :{ )
ik had het ook niet over 'vrouwen' hoor, maar ik ken wel meisjes die zo zijn.
  dinsdag 5 april 2011 @ 15:16:44 #63
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95071707
Dat zijn mensen die de hele tijd willen benadrukken dat ze een vriend hebben. Dat is weer wat anders.
quote:
Op dinsdag 5 april 2011 11:52 schreef jemoederkoek het volgende:

[..]

dinsdag 5 april 2011 @ 16:45:49 #64
283276 Gesmoltenkaas
Plakkend aan je gehemelte
pi_95076134
Ik noem dit altijd verhalen zonder clue. Geen idee wat mensen hiermee willen laten zien. Tijdje terug ook op school zoiets meegemaakt. Iemand die stoer vertelde dat zij liever nasi met een vork at. Fakking kut lijkt me dat
  dinsdag 5 april 2011 @ 16:47:07 #65
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95076191
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:45 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
Ik noem dit altijd verhalen zonder clue. Geen idee wat mensen hiermee willen laten zien. Tijdje terug ook op school zoiets meegemaakt. Iemand die stoer vertelde dat zij liever nasi met een vork at. Fakking kut lijkt me dat
Dat geldt als een stoer verhaal? Overigens eet ik ook nasi met een vork.
  dinsdag 5 april 2011 @ 17:10:00 #66
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95077219
Oke, ik heb het antwoord! Maar hou rekening met me, ik ben niet totaal autistisch dus misschien begrijp ik jullie gedachtegang niet.

Mensen vertellen dat soort verhalen van "ik eet nasi met een vork" of "mijn vriend zou dat in de steek zetten" om een deel van zichzelf te laten zien.

Kijk, mensen vertellen (vaak onbewust) verhalen over wie ze zijn en hoe ze leven en denken, om zo een band met iemand te maken. Om te laten zien dat zij ook mens zijn. Het zijn zulke verhalen over onszelf dat uiteindelijk tot een vriendschap kan leiden. Je begint met zulke kleine dingen en als je merkt dat het klikt, vertel je steeds meer en meer.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 5 april 2011 @ 17:44:35 #67
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_95078593
Hangt er vanaf wat je hufterig vindt :Y Ik ken wel dames die willen dat d'r vriend zware tassen tilt zonder dat ze hoeven vragen, betaalt, de deur openhoudt, haar stoel aanschuift, altijd haar hand vasthoudt etc.

Ik vraag wel als ik hulp nodig heb, hij kan ook niet mijn gedachten lezen :') Ik vind het wel erg hufterig als een man je staat aan te kijken terwijl jij staat te stuntelen met iets en het vertikt je even te helpen }:| Maar ik vind het ook kwalijk als een vrouw dat doet :{

Stiekem smelt mijn hart wel een beetje van simpele dingen die hij uit zichzelf doet :@ Even afwassen, stofzuigen, je favo chips ophalen als je na een lange dag thuis bent en op de bank wilt zakken. Dat doe ik ook voor hem, ik zorg graag voor mensen en als je dat dan terug krijgt, zonder te vragen, als je er net even behoefte aan hebt mag je me zo mee naar de slaapkamer nemen O+
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  dinsdag 5 april 2011 @ 17:45:23 #68
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_95078628
Gokje: TS lust geen bier.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_95080777
Neuh, dat is gewoon interessant doen met het hebben van een vriend, niet zo zeer het hufterige gedrag.
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:04:05 #70
280741 W1ckeDxt
Locomotive
pi_95089644
Dominant.
  woensdag 6 april 2011 @ 08:33:13 #71
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95107357
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:45 schreef drijfhout het volgende:
Gokje: TS lust geen bier.
Bier is goor :r

Bier.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_95116934
Volgens mij wordt TS van de vrouwelijke reacties nog niet veel wijzer :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')