quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat bezielt mensen om deze gore beverage te drinken. Ik krijg het nieteens voorbij mijn strot. Weetjewaarom niet. is het je nooit opgevallen dat Bier ruikt/smaakt en stinkt naar verrot spul. Zoiets als kots? En maar stoer volblijven houden dat het lekker is!![]()
Bier what the fuck is dat goor![]()
twed eklacht: Bier na een tosti. Drink dan je eigen pis ofzo
Lullen zuigen vind je dan wel weer lekker?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat bezielt mensen om deze gore beverage te drinken. Ik krijg het nieteens voorbij mijn strot. Weetjewaarom niet... Is het je nooit opgevallen dat Bier ruikt/smaakt en stinkt naar verrot spul? Zoiets als kots? En maar stoer volblijven houden dat het lekker is!![]()
Bier what the fuck is dat goor![]()
Tweede klacht: Bier na een tosti. Drink dan je eigen pis ofzo
Ik drink geen alcohol geen wijn, geen bier niets. De enige alcohol die ik nuttig is het eten dat in mijn maag ligt te verrotten en alcohol produceert, omdat het niet samengaat (wat normaal is). Of alcohol in een tiramisu.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:38 schreef finsdefis het volgende:
Wat drink je dan voor alcohol?
En na verloop van tijd ga je veel lekker vinden, het begint wel vaak uit meeloperij idd.
Drink dan Duits bier, of Grolsch of Brand, dat is niet zoet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:44 schreef Schenkstroop het volgende:
14 posts en geen een kan mij overtuigen van het nut van dat overgewaardeerde spul :R
[..]
Ik drink geen alcohol geen wijn, geen bier niets. De enige alcohol die ik nuttig is het eten dat in mijn maag ligt te verrotten en alcohol produceert, omdat het niet samengaat (wat normaal is). Of alcohol in een tiramisu.
Maar sterk aangezoete alcohol met limonade of bier = van god los en gestoord. Het spoor bijster. Hele bevolkingsgroepen met verstandsverbijstering. Ik snap het niet (hoeft ook niet)
Bier is vooral leuk/gezellig om met vrienden te drinken, maar daar heb jij gelukkig geen last van.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:44 schreef Schenkstroop het volgende:
14 posts en geen een kan mij overtuigen van het nut van dat overgewaardeerde spul :R
[..]
Ik drink geen alcohol geen wijn, geen bier niets. De enige alcohol die ik nuttig is het eten dat in mijn maag ligt te verrotten en alcohol produceert, omdat het niet samengaat (wat normaal is). Of alcohol in een tiramisu.
Maar sterk aangezoete alcohol met limonade of bier = van god los en gestoord. Het spoor bijster. Hele bevolkingsgroepen met verstandsverbijstering. Ik snap het niet (hoeft ook niet)
Vreemde opmerking. Ik volg je logica nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:44 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Lullen zuigen vind je dan wel weer lekker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |