abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95062663
Al aantal keer meegemaakt. Van die chicks die zeggen "oh mijn vriend doet dat echt niet hoor, daar is ie echt een eikel in". En dan op zo'n manier dat ze er trots op zijn. Is dat iets dat ze "anders" willen zijn dan de meute? Niet burgerlijk en braaf gevonden willen worden?

Bereikt bij mij namelijk precies het tegenovergestelde: komt echt enorm kansloos over.
En TS verkeert in de leeftijd van begin twintig. Als dit aandacht trekken is of iets dergelijk, lijkt me dat inderdaad op deze leeftijd nog behoorlijk kansloos, niet?
pi_95062724
Sowieso vrouwen proberen te begrijpen :') Veel succes 8)7
pi_95062787
Vrouwen willen eerlijke hufters en altijd dat je de waarheid zegt, maar ze willen leugens horen.:')
  dinsdag 5 april 2011 @ 11:33:19 #4
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_95062918
Tsja, ze willen ook graag wat zeggen en aandacht.

Keep it simple.
There is a long line down from heaven.
  dinsdag 5 april 2011 @ 11:34:03 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95062950
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:27 schreef jemoederkoek het volgende:
Al aantal keer meegemaakt. Van die chicks die zeggen "oh mijn vriend doet dat echt niet hoor, daar is ie echt een eikel in". En dan op zo'n manier dat ze er trots op zijn. Is dat iets dat ze "anders" willen zijn dan de meute? Niet burgerlijk en braaf gevonden willen worden?

Bereikt bij mij namelijk precies het tegenovergestelde: komt echt enorm kansloos over.
En TS verkeert in de leeftijd van begin twintig. Als dit aandacht trekken is of iets dergelijk, lijkt me dat inderdaad op deze leeftijd nog behoorlijk kansloos, niet?
Noem eens wat voorbeelden, want het wordt mij niet echt duidelijk over wat voor gedrag het gaat.
The love you take is equal to the love you make.
pi_95063103
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Noem eens wat voorbeelden, want het wordt mij niet echt duidelijk over wat voor gedrag het gaat.
Dat kunnen we niet uitleggen want je zult het toch niet begrijpen.
  dinsdag 5 april 2011 @ 11:40:01 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95063157
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:38 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Dat kunnen we niet uitleggen want je zult het toch niet begrijpen.
"oh mijn vriend doet dat echt niet hoor, daar is ie echt een eikel in".

Noem eens voorbeelden van dat.
  dinsdag 5 april 2011 @ 11:44:11 #8
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_95063349
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

"oh mijn vriend doet dat echt niet hoor, daar is ie echt een eikel in".

Noem eens voorbeelden van dat.
Geen idee of TS dit heeft meegemaakt, maar ik heb weleens gehoord van vrouwen "mijn vriend is totaal niet romantisch, die zou nooit bloemen voor mij kopen", maar dan op een lacherige manier. Vaak impliceert dit wel dat hij dan andere kwaliteiten heeft, maar goed. Misschien dat TS een opmerking als deze anders interpreteert.
  dinsdag 5 april 2011 @ 11:44:52 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95063380
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:44 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Geen idee of TS dit heeft meegemaakt, maar ik heb weleens gehoord van vrouwen "mijn vriend is totaal niet romantisch, die zou nooit bloemen voor mij kopen", maar dan op een lacherige manier. Vaak impliceert dit wel dat hij dan andere kwaliteiten heeft, maar goed. Misschien dat TS een opmerking als deze anders interpreteert.
Zou je dat hufterig gedrag van die vriend noemen?
pi_95063415
:') Troll topic plus verzonnen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 5 april 2011 @ 11:46:08 #11
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_95063432
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:44 schreef Lienekien het volgende:
Zou je dat hufterig gedrag van die vriend noemen?
Dat is aan TS om die vraag te beantwoorden haha.

Of "hij houdt nooit de deur voor mij open" etc.

Ik zal dingen niet zo snel hufterig vinden.. ben er zelf niet zo'n held in :P
  dinsdag 5 april 2011 @ 11:48:34 #12
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95063539
Het is plagerig naar de vriend bedoeld denk ik. En met een vrolijke ondertoon want zo ernstig is het nou ook weer niet als je vriend nooit bloemen voor je koopt. Zelfspot denk ik dus.
pi_95063666
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:44 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik niet. Dat herken ik ook nog wel.

Goed, praktijkvoorbeeld. Voor mijn opleiding moesten we een bestaand product verbeteren. We kwamen o.a. op de rookpalen op stations, waar altijd zo'n rookwalm uitkomt. We kwamen tot een lastig systeem waarmee het probleem wél opgelost mee zou kunnen worden. Maakt een meisje, serieus en aardig meisje, de opmerking: "Mijn vriend doet dat echt niet hoor, die zorgt dat die paal in de fik gaat". De toon was heel serieus.

Soort test ofzo? Ja fijn voor je vriend toch, beetje kansloze opmerkingen altijd :')
pi_95063764
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:52 schreef jemoederkoek het volgende:

[..]

Goed, praktijkvoorbeeld. Voor mijn opleiding moesten we een bestaand product verbeteren. We kwamen o.a. op de rookpalen op stations, waar altijd zo'n rookwalm uitkomt. We kwamen tot een lastig systeem waarmee het probleem wél opgelost mee zou kunnen worden. Maakt een meisje, serieus en aardig meisje, de opmerking: "Mijn vriend doet dat echt niet hoor, die zorgt dat die paal in de fik gaat". De toon was heel serieus.

Soort test ofzo? Ja fijn voor je vriend toch, beetje kansloze opmerkingen altijd :')
Dit is het beste voorbeeld dat je mee kan komen? Volgens mij is schoonmaken of helpen met de afwas een beter voorbeeld geweest.
pi_95063770
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:52 schreef jemoederkoek het volgende:

[..]

Herkenbaar wel.
Of dat een meisje zegt: nou een jongen hoeft mij in een bar maar aan te kijken, of mijn vriend duikt er op en slaat hem helemaal aan gort.
en dan op zo'n toon die half laat blijken dat ze dit asociaal gedrag vinden, maar dat ze aan de andere kant helemaal wegsmelten bij zoveel 'alpha-mannelijkheid'.
  dinsdag 5 april 2011 @ 11:55:05 #16
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95063782
Ik herken dat eigenlijk niet bij de vrouwen waarmee ik omga.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 5 april 2011 @ 11:55:41 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95063801
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:54 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Dit is het beste voorbeeld dat je mee kan komen? Volgens mij is schoonmaken of helpen met de afwas een beter voorbeeld geweest.
Maar da's dan weer niet per definitie hufterig.
pi_95063803
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:54 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Nee want dan is het persoonlijk. Denk niet dat ze het dan zo trots zouden zeggen ;) Maar zo zijn die dingen vaker voorbij gekomen, dit is er ééntje die ik nog goed voor de geest kan halen.
pi_95063858
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar da's dan weer niet per definitie hufterig.
Mha, als je vriend bij je komt eten, maar nooit helpt met de afwas omdat meneer na eten altijd lam op de bank ligt dan vind ik dat behoorlijk hufterig.
pi_95063867
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:54 schreef DeZoektocht het volgende:

[..]

Herkenbaar wel.
Of dat een meisje zegt: nou een jongen hoeft mij in een bar maar aan te kijken, of mijn vriend duikt er op en slaat hem helemaal aan gort.
en dan op zo'n toon die half laat blijken dat ze dit asociaal gedrag vinden, maar dat ze aan de andere kant helemaal wegsmelten bij zoveel 'alpha-mannelijkheid'.
Dit inderdaad. Maar van een tokkiewijf kun je dit verwachten. Wel raar dat best slimme, aardige meisjes dit soort vage onzin uitkramen.
  dinsdag 5 april 2011 @ 11:57:03 #21
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_95063872
Ik herken het eerlijk gezegd totaal niet :{

Wel dat ze asociaal gedrag goedkeuren, maar dan keuren ze dat gedrag sowieso goed. Als ik jouw verhaal goed begrijp vinden ze het zelf asociaal gedrag, maar tof van hun vriend :?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_95063967
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:57 schreef kingmob het volgende:
Ik herken het eerlijk gezegd totaal niet :{

Wel dat ze asociaal gedrag goedkeuren, maar dan keuren ze dat gedrag sowieso goed. Als ik jouw verhaal goed begrijp vinden ze het zelf asociaal gedrag, maar tof van hun vriend :?
Precies. Dus je snapt mijn vraag? ;)
pi_95063982
TS heeft last van opmerkingen van anderen over anderen die helemaal niet logisch zijn.
Vreemd, dat heb ik nou nooit.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  dinsdag 5 april 2011 @ 12:01:44 #24
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95064047
Ik herken het ook niet.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_95064067
Ja mensen op een zolderkamer kom je geen vrouwen tegen, nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')