quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:21 schreef mazaru het volgende:
Zo, Maik praat gewoon open en bloot tegen drie andere personen over zijn geheim en tieten. Maar dat zal wel weer niet gehoord zijn door de redactie.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:22 schreef Urb het volgende:
Joan begrijpt dat WE goed moeten stemmen maar dit was geen steunen ( over Laura )
ZE moeten goed stemmen...?![]()
Staat hier niet de verkeerde quote bij?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:25 schreef danilel het volgende:
Maik praat geeft openlijk geheim toe, voordat het geraden is.
[..]
gelijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Staat hier niet de verkeerde quote bij?
Want ik snap niet hoe dat met Maik te maken heeft?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:50 schreef mevrouwdebok het volgende:
en wederom maakt mo nominatieafspraken met alex
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, en Mo vindt dat Jo maar moet wachten tot donderdag, want dan staan Geer en karim genomineerd en dan gaat alles veranderen, als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:41 schreef mazaru het volgende:
Even een speculatie dat Gerard donderdag eruit gestemd gaat worden. De nominaties zijn nog niet bekend gemaakt, maar ze weet wel dat Gerard genomineerd staat.
Maar er is geen bewijs van stemafspraken hoor
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:53 schreef Nostalgist het volgende:
Joanne bevestigt dat er een afspraak is geweest tussen de vrouwen...
Ik zeg: EXIT !!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:56 schreef Nostalgist het volgende:
Joanne zegt dat ze de volgende keer Alex nomineren...
Joanna rakelt net ook weer "het gesprek op de bank" op. Ze dacht dat ze daarom samen heel sterk stonden.quote:Joanna "Ik nomineer Alex volgende week...."
quote:Op zondag 10 april 2011 20:05 schreef beequeen het volgende:
Er is dus gezegd dat het verliezende team van de WvdA allemaal genomineerd zouden staan en dat klopt. Bekijk het filmpje van Flashbox.
Nu blijkt dat oplettende kijkers van Nep5 gezien hebben dat ze onderling moeten besluiten wie er genomineerd wordt.
Was net op stream te zien/horen, dit kan niks betekenen, of heel veel.quote:Flip over als hij genomineerd zou staan: "Die mensen hebben allemaal geen beltegoed meer joh"
Jo: "wat zeur je nou, mn moeder regelt wel wat voor je"
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:20 schreef rico80 het volgende:
Ik heb gister met een scriptje 30000 ( ja dertigduizend ) keer op Karim, Sharon en Gerard gestemd. Deze stonden hierna ook bovenaan. Maar Jo ging amper omlaag met die stemmen, en de percentages die ik bewogen hebben betekenen dat er echt miljoenen stemmen moeten zijn. Wat dus gelul is, maw de poll is ook fixed. Ik vermoed dat er factoren op staan, dus een stem op Jo telt 1.8 keer mee, een stem op gerard 0,8 etc, anders kan de uitkomst echt niet.
Ik heb de PHP code voor je als je wilt.. En in de COS van gisteravond tussen 21:00 en 23:00 zitten screenshots van de polluitslag die ik toen gemanipuleerd heb. Daarna ging de poll offline :p
Maar ze hebben echt alleen over nuttige zaken ivm Dennix gepraat hoor.quote:Jo: Mn moeder heeft mezelf verteld dat ze jou (Servio) heeft gesproken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |