Omdat alex het fout heeft en het haar dus ook 2,5k bespaart...quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:48 schreef Sonera het volgende:
waarom neemt laura het niet voor alex op is toch ook in haar belang dat hij gaat drukken
Inderdaad, week van de waarheid me hoela!quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:48 schreef Urb het volgende:
Wat ik ook zeer slecht vind is hoe ze ons eerst blij maken met "Week van de Waarheid" en vervolgens tijdens het nomineren al duidelijk aan de bewoners maken dat ze goed moeten opletten wat ze zeggen ( dmv suggestieve vragen etc ) en dat ze dan NIET benadrukken dat er niet gesproken mag geworden over wat er in de KvdW besproken is voordat iedereen gestemd heeft. ( wat zowieso al een regel is toch? maargoed. )
Sharon moest volgens mij als eerste stemmen en die had al door dat er iets niet klopte waardoor halverwege iedereen al wist dat je moest "oppassen wat ze zeggen omdat het de week van de waarheid is" en er al tijdens het stemmen gespeculeerd werd over open nominaties ( op het scherm )
Wat een Faal-actie, serieus.![]()
![]()
![]()
Ondertussen beveelt dramaqueen Jo even aan tafel haar onderdanen over wie al dan niet wel of niet mag drukken. Maar ze "reageerd echt echt fakking niet fel hoor"
vanavond liveshowquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:49 schreef meneertje1972 het volgende:
Monique nomineert Karim en Gerard staat op Secret Story. Is de rest ook bekend?
als ze weet dat hij het fout heeft kan ze hem toch tegenhouden ze moeten het er allebei mee eens zijn..quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:49 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Omdat alex het fout heeft en het haar dus ook 2,5k bespaart...
Echt! Daarom is dat geluid zo tyfus slecht! Alleen Flip hoor ik goed..quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:35 schreef vuurvliegje52 het volgende:
He ik zit net te kijken en zie dat niemand een microfoon omheeft??
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:49 schreef meneertje1972 het volgende:
Monique nomineert Karim en Gerard staat op Secret Story. Is de rest ook bekend?
Ook goeiemorgen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:49 schreef meneertje1972 het volgende:
Is het geluid bij jullie ook heel zacht op Ziggo tv?
Ikkuh ikkuh ikkuh en me moeder 'k sweerut je met 200.000% fakking zekerheid,....dat mag ik toch wel zeggen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:45 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Het woord ikke is in haar mond bestorven. Ikke, ikke, ikke
jaaaaa ik hoor niks! Behalve Flipquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:49 schreef meneertje1972 het volgende:
* danilel doet met Capt1caveman mee.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:49 schreef Capt1caveman het volgende:
* Capt1caveman schakelt zijn ignore weer aan...
Ja het geluid is vandaag weer net zo slecht als gisteren en eergisteren! Alleen het geluid van Flip is goed.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:49 schreef meneertje1972 het volgende:
heb die ignore nog niet gevonden, zoek me suf.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:49 schreef Capt1caveman het volgende:
* Capt1caveman schakelt zijn ignore weer aan...
Kheb ze nog niet allemaal goed kunnen bekijken, maar Joanne heeft hem gewoon op hoor?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:51 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Flip heeft zijn microfoon goed opgespeld, de rest niet. Waarom niet??
eigen ignorequote:Op dinsdag 5 april 2011 10:52 schreef MargrietV het volgende:
[..]
heb die ignore nog niet gevonden, zoek me suf.
Dan zijn de batterijen leegquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kheb ze nog niet allemaal goed kunnen bekijken, maar Joanne heeft hem gewoon op hoor?
Stem slaapt.. Ze moeten batterijen wisselen ofzo! Echt irritant!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:51 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Flip heeft zijn microfoon goed
opgespeld, de rest niet. Waarom niet??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |