Zoals Tucker Max al zei: Assholes Finish First!quote:Op maandag 11 april 2011 10:01 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Vooral omdat het tussen hem en zijn vriendin ook een tijd uit is geweest, omdat hij vreemd is gegaan... Die vriend van mij is wel een ''vriend'', maar eigenlijk irriteer ik me de laatste tijd steeds meer aan hem. Ken hem al bijna mij hele leven, en is ook een huisgenoot van me..
Hij is enorm achterbaks, zet altijd een ander masker op bij verschillende mensen, is niet echt, maar niemand lijkt het door te hebben...
Is een enorme aandachtvrager, heb er eens op zitten letten, en als hij de woonkamer binnenkomt is het nooit eens rustig, maar altijd met een hoop bombarie en geschreeuw om meteen de aandacht te krijgen....
En dan ik, die altijd eerlijk ben geweest tegen mn ex ( misschien te eerlijk ), nooit vreemd zou gaan, zo erg mn best heb gedaan om haar terug te krijgen, nooit nare dingen achter haar rug zou zeggen en er ook nog eens een stuk leuker uitzie, word gedumpt en nog keihard ook..
Dat soort dingen kan ik gewoon niet hebben, kennelijk kun je nog altijd beter een leuk toneelstuk spelen dan eerlijk en recht door zee zijn, maar wel echt van iemand houden...
Vraag het eens aan de vrouwen die datzelfde geintje bij mannen uithalen.quote:Op maandag 11 april 2011 11:14 schreef Anita_ het volgende:
Hoe kunnen mannen in twee weken bedenken ik vind je leuk ik heb gevoelens voor je en een paar dagen later komen ze er toch achter dat ze niet toe zijn aan een relatie en geen gevoelens voor je hebben..
Ik kan het ook wel begrijpen hoe hij tegen me doet. Zo doe je nou eenmaal tegen een meisje die niet zoveel voor jou betekend heeft. Maar ik stond de laatste keer met huilerige oogjes voor zijn neus en vervolgens zegt hij dat hij naar zijn vrienden moet en loopt hij met een meisje in de hand weg. Iets meer empathie mocht wel.quote:Op maandag 11 april 2011 09:45 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Hier een verhaal van de andere kant.... Mijn ex denkt dus ook zo over me. Ik heb het dan ook wel uitgemaakt, wat voor haar uit het niets kwam, maar goed. Hierdoor vind ze me nu dus een lul omdat ik dan geen rekening met haar gehouden zou hebben, maar ze smst me af en toe nog wel. Waarop ik zeg dat het beter is als we geen contact hebben... waardoor ik een nog grotere lul wordt in haar ogen. Het feit dat ik dat kan zeggen staat volgens haar gelijk aan het feit dat ik het helemaal niet meer hoef te verwerken terwijl zij nog zo verdrietig is.. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het best lastig vind om hier op een goede manier mee om te gaan.
Dat is nu eenmaal zo. Als ik mezelf vergelijk met de ex van mijn ex, ben ik een stuk relaxder. Maar toch betekende zij zo veel meer voor hem dan ik. Tja, wat doe je eraan, het is een gevoelskwestie.quote:Op maandag 11 april 2011 10:01 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
En dan ik, die altijd eerlijk ben geweest tegen mn ex ( misschien te eerlijk ), nooit vreemd zou gaan, zo erg mn best heb gedaan om haar terug te krijgen, nooit nare dingen achter haar rug zou zeggen en er ook nog eens een stuk leuker uitzie, word gedumpt en nog keihard ook..
Dat soort dingen kan ik gewoon niet hebben, kennelijk kun je nog altijd beter een leuk toneelstuk spelen dan eerlijk en recht door zee zijn, maar wel echt van iemand houden...
Dat is inderdaad goed klote... Maar in mijn geval was het niet zo dat mn ex weinig voor mij betekend heeft hoor, komt dit uit mn verhaal naar voren?quote:Op maandag 11 april 2011 11:33 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel begrijpen hoe hij tegen me doet. Zo doe je nou eenmaal tegen een meisje die niet zoveel voor jou betekend heeft. Maar ik stond de laatste keer met huilerige oogjes voor zijn neus en vervolgens zegt hij dat hij naar zijn vrienden moet en loopt hij met een meisje in de hand weg. Iets meer empathie mocht wel.
Ik had het over Schenkstroop.quote:Op maandag 11 april 2011 02:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Meisjes regelen in dit topic, als dat niet uit gaat draaien op een lang en gelukkig leven samen
Vraag jezelf eens af of het wel goed is om weer aan een ander te beginnen als je ex (zijn leven zonder jou) je blijkbaar nog zo veel doet
Mja, ik vind dat wel een beetje kort door de bocht..quote:Op maandag 11 april 2011 11:34 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal zo. Als ik mezelf vergelijk met de ex van mijn ex, ben ik een stuk relaxder. Maar toch betekende zij zo veel meer voor hem dan ik. Tja, wat doe je eraan, het is een gevoelskwestie.
Tja ik vertrek vrijdag naar de VS dus dan ben ik even lekker heel ver weg. Hoop dat het alles wat makkelijker maakt.quote:Op maandag 11 april 2011 16:57 schreef H6-4ever het volgende:
Ja ken dat gevoel, ff zwak moment...als je nu nog ff paar dagen doorzet en dus niet belt, zul je zien dat dat je erweer overheen helpt...volhouden dus! Ik heb daar toen ook aan toegegeven, en we mailen nog regelmatig, maar merk dat ik steeds meer tegen haar mailtjes opzie, terwijl ik dat zelf eerst zo graag wou..beetje mooi weer spelen :s bah....
kan alleen voor mezelf antwoorden.. om te hopen dat die klik toch zal ontstaan! En toch om een stukje geborgenheid en liefde te krijgen.quote:Op maandag 11 april 2011 18:24 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik begrijp echt niet hoe sommigen mensen gewoon een beetje in het rond daten. Jongens vragen wel vaker mijn nummer, maar tot een date komt het nooit. En ik heb ook geen zin om er moeite voor te doen. Sowieso, waarom zou je alleen maar een beetje met iemand flirten en daten als er een klik met diegene is? Dan ga je toch voor een relatie? Naja, ik zal het wel niet begrijpen.
Anyway, het gaat een beetje bergafwaarts. Ging in het begin eigenlijk beter dan nu, vreemd genoeg.
En waarom zou je, als die klik er is, dan niet gewoon voor een relatie gaan? Diegene wil je dan toch niet kwijt?quote:Op maandag 11 april 2011 19:15 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
kan alleen voor mezelf antwoorden.. om te hopen dat die klik toch zal ontstaan! En toch om een stukje geborgenheid en liefde te krijgen.
Lijkt me idd logisch om er dan werk van te maken. Tenzij je niet serieus bezig bent ofzo, maar daar kan ik me dan niet zoveel bij voorstellen.. Heb nooit gedate puur om het daten.quote:Op maandag 11 april 2011 19:24 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
En waarom zou je, als die klik er is, dan niet gewoon voor een relatie gaan? Diegene wil je dan toch niet kwijt?
komt goed!quote:
Hahaha, wat een ongelofelijke bitch! Sorry hoor maar jij stuurt zo'n smsje, je legt opnieuw jouw gebroken hart in haar handen en het enige wat zij doet is het door de gehaktmolen halen.quote:Op maandag 11 april 2011 21:14 schreef TrsK het volgende:
En ja hoor..
Krijg net een telefoontje van haar. Alleen was het niet echt wat ik ervan verwachtte.
Ze zegt dat ze echt ontzettend kwaad op me is en dat ze me uit haar leven wil. Dat ze het gevoel heeft dat ik 3 jaar van haar leven heb verspild. Dat ze expres de feestjes vermijdt waar ze denkt dat ik ook kom. Ze belde me gister na dat smsje in een zwak moment overigens perongeluk. Heb haar eigenlijk nog nooit zo kwaad gehoord. Ouch.
Nou ja ze was in elk geval erg duidelijk. Er zit maar een ding op.
Ik ben echt verbijsterd dat ik dit lees. Wat een rotwijf! Het doet me wel denken aan mijn eigen situatie, hoe mijn ex mij behandelde toen ik hem de vorige keer zag. Ook niet bepaald aardig, terwijl ik daar een beetje huilerig stond te vragen naar wat er was gebeurd dat hij nooit meer wat liet horen..quote:Op maandag 11 april 2011 21:14 schreef TrsK het volgende:
En ja hoor..
Krijg net een telefoontje van haar. Alleen was het niet echt wat ik ervan verwachtte.
Ze zegt dat ze echt ontzettend kwaad op me is en dat ze me uit haar leven wil. Dat ze het gevoel heeft dat ik 3 jaar van haar leven heb verspild. Dat ze expres de feestjes vermijdt waar ze denkt dat ik ook kom. Ze belde me gister na dat smsje in een zwak moment overigens perongeluk. Heb haar eigenlijk nog nooit zo kwaad gehoord. Ouch.
Nou ja ze was in elk geval erg duidelijk. Er zit maar een ding op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |