abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 april 2011 @ 10:23:20 #201
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_95333945
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 10:01 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Vooral omdat het tussen hem en zijn vriendin ook een tijd uit is geweest, omdat hij vreemd is gegaan... Die vriend van mij is wel een ''vriend'', maar eigenlijk irriteer ik me de laatste tijd steeds meer aan hem. Ken hem al bijna mij hele leven, en is ook een huisgenoot van me..
Hij is enorm achterbaks, zet altijd een ander masker op bij verschillende mensen, is niet echt, maar niemand lijkt het door te hebben...
Is een enorme aandachtvrager, heb er eens op zitten letten, en als hij de woonkamer binnenkomt is het nooit eens rustig, maar altijd met een hoop bombarie en geschreeuw om meteen de aandacht te krijgen....

En dan ik, die altijd eerlijk ben geweest tegen mn ex ( misschien te eerlijk ), nooit vreemd zou gaan, zo erg mn best heb gedaan om haar terug te krijgen, nooit nare dingen achter haar rug zou zeggen en er ook nog eens een stuk leuker uitzie, word gedumpt en nog keihard ook..
Dat soort dingen kan ik gewoon niet hebben, kennelijk kun je nog altijd beter een leuk toneelstuk spelen dan eerlijk en recht door zee zijn, maar wel echt van iemand houden...
Zoals Tucker Max al zei: Assholes Finish First!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_95335624
Hoe kunnen mannen in twee weken bedenken ik vind je leuk ik heb gevoelens voor je en een paar dagen later komen ze er toch achter dat ze niet toe zijn aan een relatie en geen gevoelens voor je hebben.. |:(
Life's a bitch. You've got to go out and kick ass.
pi_95335737
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 11:14 schreef Anita_ het volgende:
Hoe kunnen mannen in twee weken bedenken ik vind je leuk ik heb gevoelens voor je en een paar dagen later komen ze er toch achter dat ze niet toe zijn aan een relatie en geen gevoelens voor je hebben.. |:(
Vraag het eens aan de vrouwen die datzelfde geintje bij mannen uithalen. :7
pi_95335761
Haha ja je kan van tevoren toch wel bedenken of je wel of niet en relatie wil :{
pi_95336110
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 09:45 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Hier een verhaal van de andere kant.... Mijn ex denkt dus ook zo over me. Ik heb het dan ook wel uitgemaakt, wat voor haar uit het niets kwam, maar goed. Hierdoor vind ze me nu dus een lul omdat ik dan geen rekening met haar gehouden zou hebben, maar ze smst me af en toe nog wel. Waarop ik zeg dat het beter is als we geen contact hebben... waardoor ik een nog grotere lul wordt in haar ogen. Het feit dat ik dat kan zeggen staat volgens haar gelijk aan het feit dat ik het helemaal niet meer hoef te verwerken terwijl zij nog zo verdrietig is.. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het best lastig vind om hier op een goede manier mee om te gaan.
Ik kan het ook wel begrijpen hoe hij tegen me doet. Zo doe je nou eenmaal tegen een meisje die niet zoveel voor jou betekend heeft. Maar ik stond de laatste keer met huilerige oogjes voor zijn neus en vervolgens zegt hij dat hij naar zijn vrienden moet en loopt hij met een meisje in de hand weg. Iets meer empathie mocht wel.
pi_95336158
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 10:01 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

En dan ik, die altijd eerlijk ben geweest tegen mn ex ( misschien te eerlijk ), nooit vreemd zou gaan, zo erg mn best heb gedaan om haar terug te krijgen, nooit nare dingen achter haar rug zou zeggen en er ook nog eens een stuk leuker uitzie, word gedumpt en nog keihard ook..
Dat soort dingen kan ik gewoon niet hebben, kennelijk kun je nog altijd beter een leuk toneelstuk spelen dan eerlijk en recht door zee zijn, maar wel echt van iemand houden...
Dat is nu eenmaal zo. Als ik mezelf vergelijk met de ex van mijn ex, ben ik een stuk relaxder. Maar toch betekende zij zo veel meer voor hem dan ik. Tja, wat doe je eraan, het is een gevoelskwestie.
pi_95336885
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 11:33 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ik kan het ook wel begrijpen hoe hij tegen me doet. Zo doe je nou eenmaal tegen een meisje die niet zoveel voor jou betekend heeft. Maar ik stond de laatste keer met huilerige oogjes voor zijn neus en vervolgens zegt hij dat hij naar zijn vrienden moet en loopt hij met een meisje in de hand weg. Iets meer empathie mocht wel.
Dat is inderdaad goed klote... Maar in mijn geval was het niet zo dat mn ex weinig voor mij betekend heeft hoor, komt dit uit mn verhaal naar voren?
pi_95337077
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 02:46 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Meisjes regelen in dit topic, als dat niet uit gaat draaien op een lang en gelukkig leven samen :D

Vraag jezelf eens af of het wel goed is om weer aan een ander te beginnen als je ex (zijn leven zonder jou) je blijkbaar nog zo veel doet :P
Ik had het over Schenkstroop.

:P
Ron Paul 2012
pi_95338087
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 11:34 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Dat is nu eenmaal zo. Als ik mezelf vergelijk met de ex van mijn ex, ben ik een stuk relaxder. Maar toch betekende zij zo veel meer voor hem dan ik. Tja, wat doe je eraan, het is een gevoelskwestie.
Mja, ik vind dat wel een beetje kort door de bocht..
Heb er zelf wel eens vaker over na zitten denken, maar ik hoop maar dat het nog de relatief jonge leeftijd is die hier een rol speelt..
Ik snap ook wel dat meiden kunnen vallen op ''foute'' mannen oid, maar die'' vriend'' van mij is niet eens zozeer fout, het is gewoon een slappe hap..
Voert de hele dag geen reet uit, liegt over alles en tegen iedereen om de kleinste dingen, alleen maar om het zichzelf zo makkelijk mogelijk te maken..

Is het altijd met iedereen eens, heb zelf echt super vaak dat ie het ene vindt bij de een, en een half uur later is hij het ook met de ander eens, terwijl het compleet tegengesteld is aan zijn eedere mening..

Dat noem ik niet echt een stoere ''asshole'', maar gewoon een onzeker figuur die alles doet om zich populair te maken bij mensen, maar zelf geen enkel doel heeft en geen ruggengraat, en geen sterk karakter..
Ik kan me persoonlijk niet voorstellen dat vrouwen daarvoor vallen, maar kennelijk zijn er genoeg mensen die zo naief zijn en dat allemaal niet door lijken te hebben..
'
En dan steekt het me toch wel een beetje dat ik hard gedumpt ben door mijn ex, en hij ondanks al zijn achterbakse gedrag haar toch kort aan het lijntje weet te houden, ookal is hij zelf de fout in gegaan...

Maargoed , wat jij hebt met je ex werd mij een tijdje geleden ook duidelijk hoor, best pijnlijk...
Haar ex voor mij, ik en zij, zaten 2 maanden geleden voor een gelegenheid voor iets toevallig bij elkaar in de auto...
Viel me toch wel op dat ze vooral aan hem dingen vroeg, ze had hem ook eerder gebeld dan mij, terwijl ik later was dan hem...
Dat doet me pijn, maar toch kan ik dat beter verdragen omdat die ex voor mij gewoon een super goede eerlijke gast is, waarvan ik me goed kan voorstellen dat je dat een superkerel vindt als meid... Daarnaast heeft hij haar gedumpt, en heeft zij het met mij uitgemaakt, het zou dus best kunnen dat er naar hem nog wat gevoelens zijn, en voor mij zeker niet meer...

Erg pijnlijk, maar de achterliggende gedachte valt te begrijpen daarom vind ik zoiets minder erg dan het daarvoor genoemde...
pi_95338428
Vandaag opnieuw iets gezien wat ik zo stom aan m'n ex vind.
Toen ik haar in 2005 voor het eerst IRL zag was het ook gelijk een beetje liefde op het eerste gezicht. Zij was altijd het meisje waar nooit iemand naar omkeek, werd wel eens lastiggevallen op school en was daardoor toch wel onzeker. Toch heb ik haar altijd een betoverend schoon karakter gevonden.
Haar interesses waren zoveel anders dan die van de meeste meisjes en dat vond ik heel apart en leuk aan haar.
Ik heb ook nooit begrepen waarom ze lastig werd gevallen op school. Ze was/is echt wel een mooie meid, maar ik denk dat dat komt omdat ze zich toch wel anders gedroeg dan andere meisjes. Iets wat ik mooi vond, maar anderen niet.

Toch lijkt er een smet te zijn gekomen in deze schoonheid van haar. Toen het voor het eerst uitging met mij en ze verder ging met die ander (2006) is ze toch wel heel erg veranderd. Toen ik haar in 2008 weer voor het eerst sprak was ze toch anders dan in onze eerste relatie. Ze werd steeds meer zo'n meisjesmeisje.
Toen ze in Aruba zat mailde ze me ook dat ze dáár heeft ontdekt wat ze in haar jeugd (13-18 jarige leeftijd doel ik op) heeft gemist. Uitgaan, veel sociale contacten, losgaan en het motto van "girls just wanna have fun". In diezelfde mail stond dus ook dat ze vreemd was gegaan.
De laatste jaren is zij het meisje niet meer geweest waar ik verliefd op werd.
Het meisje van 'ik vind jou ook lief O+' ging naar 'slijmbal!'.

Haar puurheid is weg en daarmee ook mijn verlangen naar haar. Zij is niet meer het meisje waar ik in 2005 verliefd op werd en ik denk dat me dat eindelijk begint door te dringen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_95339458
Dan ben je op de goede weg :)
pi_95342311
Yaaaay!
Fucking vet weekend achter de rug..! Ben helemaal blij en zelfverzekerd(er) geworden en zwaar onder de indruk van een nieuwe dame in mijn leven :@

Hoe is het met iedereen vandaag?
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
  maandag 11 april 2011 @ 15:22:26 #213
331896 TrsK
_.-._.'.||./'._.-._
pi_95344087
Zoooo ik ben inmiddels 2.5 maanden single waarvan ik 1 maand mijn ex niet meer gezien heb.

Het ging de laatste twee weken redelijk goed maar gister kreeg ik ineens echt een terugval. Kon nergens anders aan denken en heb haar in een zwak moment een sms gestuurd dat ik haar mis en dat ik hoop dat het goed met haar gaat. Later zag ik dat ik een oproep van haar gemist had, heb nog teruggebeld maar geen antwoord. Nu toch het gevoel dat ik weer een paar stapjes achteruit ben gegaan :(
"But what is happiness except the simple harmony between a man and the life he leads?" - Albert Camus
pi_95348023
Ja ken dat gevoel, ff zwak moment...als je nu nog ff paar dagen doorzet en dus niet belt, zul je zien dat dat je erweer overheen helpt...volhouden dus! Ik heb daar toen ook aan toegegeven, en we mailen nog regelmatig, maar merk dat ik steeds meer tegen haar mailtjes opzie, terwijl ik dat zelf eerst zo graag wou.

[ Bericht 5% gewijzigd door H6-4ever op 11-04-2011 21:13:50 ]
  maandag 11 april 2011 @ 17:07:01 #215
331896 TrsK
_.-._.'.||./'._.-._
pi_95348406
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:57 schreef H6-4ever het volgende:
Ja ken dat gevoel, ff zwak moment...als je nu nog ff paar dagen doorzet en dus niet belt, zul je zien dat dat je erweer overheen helpt...volhouden dus! Ik heb daar toen ook aan toegegeven, en we mailen nog regelmatig, maar merk dat ik steeds meer tegen haar mailtjes opzie, terwijl ik dat zelf eerst zo graag wou..beetje mooi weer spelen :s bah....
Tja ik vertrek vrijdag naar de VS dus dan ben ik even lekker heel ver weg. Hoop dat het alles wat makkelijker maakt.
"But what is happiness except the simple harmony between a man and the life he leads?" - Albert Camus
pi_95349405
Hier gaat t ook wel wat beter!

Kep gisteren definitief t contact verbroken.. zij bleef me steeds nog dingen sturen via de ping maar telkens bleef ze erbij dat ze t niet wist etc. Ze heeft sinds vorige week ook een huurhuis toegewezen gekregen dus geloof niet in een nieuwe kans.

Ik heb der nu overal verwijderd en geblokkeerd dus hoop dat ze me met rust zal laten en mocht ze me echt terug willen dan heeft ze me nummer. En zo niet.. vrouwen genoeg.

Merk alleen dat ik me weer als een hork aan t gedragen ben. Met allemaal vrouwen afspreken zonder ook maar enig gevoel voor ze te hebben maar ja. Ik zoek gewoon die aandacht ik weet ook niet waarom ik dat heb. Hoop gewoon snel weer verliefd te worden en voor iemand te gaan.

Geen zin om weer 2 jaar te boek te staan als een klootzak die iedereen zijn hoofd op hol brengt zonder gevoel voor hun te hebben
pi_95351619
Ik begrijp echt niet hoe sommigen mensen gewoon een beetje in het rond daten. Jongens vragen wel vaker mijn nummer, maar tot een date komt het nooit. En ik heb ook geen zin om er moeite voor te doen. Sowieso, waarom zou je alleen maar een beetje met iemand flirten en daten als er een klik met diegene is? Dan ga je toch voor een relatie? Naja, ik zal het wel niet begrijpen.

Anyway, het gaat een beetje bergafwaarts. Ging in het begin eigenlijk beter dan nu, vreemd genoeg.
pi_95353846
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 18:24 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik begrijp echt niet hoe sommigen mensen gewoon een beetje in het rond daten. Jongens vragen wel vaker mijn nummer, maar tot een date komt het nooit. En ik heb ook geen zin om er moeite voor te doen. Sowieso, waarom zou je alleen maar een beetje met iemand flirten en daten als er een klik met diegene is? Dan ga je toch voor een relatie? Naja, ik zal het wel niet begrijpen.

Anyway, het gaat een beetje bergafwaarts. Ging in het begin eigenlijk beter dan nu, vreemd genoeg.
kan alleen voor mezelf antwoorden.. om te hopen dat die klik toch zal ontstaan! En toch om een stukje geborgenheid en liefde te krijgen.
pi_95354336
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:15 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

kan alleen voor mezelf antwoorden.. om te hopen dat die klik toch zal ontstaan! En toch om een stukje geborgenheid en liefde te krijgen.
En waarom zou je, als die klik er is, dan niet gewoon voor een relatie gaan? Diegene wil je dan toch niet kwijt?
  maandag 11 april 2011 @ 19:36:09 #220
331896 TrsK
_.-._.'.||./'._.-._
pi_95355051
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:24 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

En waarom zou je, als die klik er is, dan niet gewoon voor een relatie gaan? Diegene wil je dan toch niet kwijt?
Lijkt me idd logisch om er dan werk van te maken. Tenzij je niet serieus bezig bent ofzo, maar daar kan ik me dan niet zoveel bij voorstellen.. Heb nooit gedate puur om het daten.

Bweg. Is het al vrijdag?
  maandag 11 april 2011 @ 21:14:38 #221
331896 TrsK
_.-._.'.||./'._.-._
pi_95362270
En ja hoor..

Krijg net een telefoontje van haar. Alleen was het niet echt wat ik ervan verwachtte.

Ze zegt dat ze echt ontzettend kwaad op me is en dat ze me uit haar leven wil. Dat ze het gevoel heeft dat ik 3 jaar van haar leven heb verspild. Dat ze expres de feestjes vermijdt waar ze denkt dat ik ook kom. Ze belde me gister na dat smsje in een zwak moment overigens perongeluk. Heb haar eigenlijk nog nooit zo kwaad gehoord. Ouch.

Nou ja ze was in elk geval erg duidelijk. Er zit maar een ding op.
pi_95362861
Ken je verhaal niet precies, maar dat is niet fijn om te horen....en idd er zit maar 1 ding op, volgas naar de vs!
  maandag 11 april 2011 @ 21:24:05 #223
331896 TrsK
_.-._.'.||./'._.-._
pi_95362978
quote:
1s.gif[b] Op maandag 11 april 2011 21:22 volgas naar de vs!
komt goed!
pi_95364073
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:14 schreef TrsK het volgende:
En ja hoor..

Krijg net een telefoontje van haar. Alleen was het niet echt wat ik ervan verwachtte.

Ze zegt dat ze echt ontzettend kwaad op me is en dat ze me uit haar leven wil. Dat ze het gevoel heeft dat ik 3 jaar van haar leven heb verspild. Dat ze expres de feestjes vermijdt waar ze denkt dat ik ook kom. Ze belde me gister na dat smsje in een zwak moment overigens perongeluk. Heb haar eigenlijk nog nooit zo kwaad gehoord. Ouch.

Hahaha, wat een ongelofelijke bitch! Sorry hoor maar jij stuurt zo'n smsje, je legt opnieuw jouw gebroken hart in haar handen en het enige wat zij doet is het door de gehaktmolen halen.

Als ik jou was zou ik er goed klaar mee zijn. Dat is het niet waard en doet je alleen maar pijn.
Zij is jouw zorg niet meer en jij bent haar zorg niet meer. Zo simpel zit het.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_95365144
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:14 schreef TrsK het volgende:
En ja hoor..

Ik ben echt verbijsterd dat ik dit lees. Wat een rotwijf! Het doet me wel denken aan mijn eigen situatie, hoe mijn ex mij behandelde toen ik hem de vorige keer zag. Ook niet bepaald aardig, terwijl ik daar een beetje huilerig stond te vragen naar wat er was gebeurd dat hij nooit meer wat liet horen..

Maar ze denkt duidelijk alleen maar aan zich zelf. Er zit maar 1 ding op, lekker naar de VS?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')