Inderdaad moeilijk, nu weet je dat je afstand moet nemen en dat is denk ik ook het beste. Sterktequote:Op zondag 10 april 2011 20:12 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik heb toch contact opgezocht met mijn ex.. had ik beter niet kunnen doen. Ook al was het maar een simpel hoe is het.. Ik laat het maar zitten voortaan.
Ik weet niet waarom ik nou weer met tranen zit maar dit was duidelijk dus een slecht idee. I guess dat ik niet kan handelen hoe hij nu zo afstandelijk doet, vergeleken met die gozer waarmee ik zo vertrouwd was.
Wat is dit toch moeilijk..
Mentaal niet zozeer inderdaad, het enige dat je kunt doen om het verwerken zo snel mogelijk te laten gaan is je houden aan de ''regels'' wat betreft het loslaten van je ex : Geen contact meer zoeken, niet meer dagelijks ( of wekelijks ) op haar profiel zitten, niet in je eentje thuis gaan zitten sippen etc, die dingen heb ik allemaal gedaan!quote:Op zondag 10 april 2011 18:35 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van, gezien de berichten die je hier hebt gepost.
[..]
Het wordt nooit meer zoals het was (en gezien je verleden met haar moet je dat ook niet eens willen) en als je het alleen doet om 'weer een vriendin te hebben' dan is die relatie gedoemd om weer te mislukken.
Kennelijk kamp je nog steeds met schuldgevoelens wat de reden om weer met haar aan te pappen vertroebelt.
Ik denk niet dat ik dat kan inderdaadquote:Op zondag 10 april 2011 12:59 schreef MYV het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat het dan weer van vooraf aan begint, de dingen die jij niet kon geven de hoge verwachtingen die zij had. Ben je in staat je te kunnen aanpassen en kun je weer houden van het meisje waarom je veel verdriet hebt gehad. Listen to your heart is heel cliche maar ik denk dat je er wel uitkomt. In ieder geval een optieSucces en laat 't me weten!
Ik weet ook niet waarom ik het blijf doen, want alles wat uit zijn mond komt is kwetsend voor mij. Maar het voelt raar dat die gozer waarmee ik zo vertrouwd was helemaal weg is. Hij bestaat helemaal niet meer.quote:Op zondag 10 april 2011 20:41 schreef MYV het volgende:
[..]
Inderdaad moeilijk, nu weet je dat je afstand moet nemen en dat is denk ik ook het beste. Sterkte
Heeft hij het uitgemaakt? En hoe ging de breakup? Ik vind het altijd wel jammer dat mensen na een relatie zo gaan doen.. Tenzij er iets in het spel is geweest van vreemdgaan of een andere manier van intens kwetsen kan ik daar persoonlijk niet bij met mijn hoofdquote:Op zondag 10 april 2011 20:12 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik heb toch contact opgezocht met mijn ex.. had ik beter niet kunnen doen. Ook al was het maar een simpel hoe is het.. Ik laat het maar zitten voortaan.
Ik weet niet waarom ik nou weer met tranen zit maar dit was duidelijk dus een slecht idee. I guess dat ik niet kan handelen hoe hij nu zo afstandelijk doet, vergeleken met die gozer waarmee ik zo vertrouwd was.
Wat is dit toch moeilijk..
Ja, nou het was gewoon een zak eigenlijk haha. De break-up ging als volgt. We hadden soort van ruzietje via sms, vervolgens heb ik hem geprobeerd drie dagen lang te bereiken en ik heb nooit meer wat van hem gehoord. Maar het liep toch al niet lekker, dus ik verwachtte wel dat hij het gewoon niet meer zag zitten. Tot ik hem tegenkwam na 2 weken en hij was behoorlijk onaardig en afstandelijk, danstte met een ander meisje en meldde me dat hij wel had gesmst dat hij het niet meer vond werken.quote:Op zondag 10 april 2011 21:21 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Heeft hij het uitgemaakt? En hoe ging de breakup? Ik vind het altijd wel jammer dat mensen na een relatie zo gaan doen.. Tenzij er iets in het spel is geweest van vreemdgaan of een andere manier van intens kwetsen kan ik daar persoonlijk niet bij met mijn hoofd
Mensen die op die manier omgaan met anderen verdienen je aandacht ook helemaal niet. Kijk mijn ex is ook niet altijd even geweldig geweest tegen mij, maar ik weet wel dat ze een goed mens is en dat ze me 90% van de tijd behandelde zoals ik verdiende.Als je zegt dat deze gast een eikel is, waarom zou je hem dan in je leven willen? Als mensen zich zo gedragen dan is het overduidelijk dat jij de betere persoon bent.quote:Op zondag 10 april 2011 21:35 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ja, nou het was gewoon een zak eigenlijk haha. De break-up ging als volgt. We hadden soort van ruzietje via sms, vervolgens heb ik hem geprobeerd drie dagen lang te bereiken en ik heb nooit meer wat van hem gehoord. Maar het liep toch al niet lekker, dus ik verwachtte wel dat hij het gewoon niet meer zag zitten. Tot ik hem tegenkwam na 2 weken en hij was behoorlijk onaardig en afstandelijk, danstte met een ander meisje en meldde me dat hij wel had gesmst dat hij het niet meer vond werken.
Was een leuke avond.
Why the fuck zit ik die eikel nog te smsen. Nee, maar serieus, we hebben het ook leuk gehad waarin ik me ontzettend vertrouwd voelde met hem, maar het was niet echt een goede kerel, vooral op het eind niet.
Ja, ik weet het. Hij was denk ik nog niet erg volwassen dat hij totaal geen rekening houdt met mijn gevoelens. Maar hij was ooit wel een lieve kerel tegen me,dat vind ik er moeilijk aan. Het lijken wel twee verschillende personen.quote:Op zondag 10 april 2011 21:40 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Mensen die op die manier omgaan met anderen verdienen je aandacht ook helemaal niet. Kijk mijn ex is ook niet altijd even geweldig geweest tegen mij, maar ik weet wel dat ze een goed mens is en dat ze me 90% van de tijd behandelde zoals ik verdiende.Als je zegt dat deze gast een eikel is, waarom zou je hem dan in je leven willen? Als mensen zich zo gedragen dan is het overduidelijk dat jij de betere persoon bent.
Soms moet het ook wel zo lopen, zodat jullie het beiden beter kunnen verwerken.quote:Op zondag 10 april 2011 21:42 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Hij was denk ik nog niet erg volwassen dat hij totaal geen rekening houdt met mijn gevoelens. Maar hij was ooit wel een lieve kerel tegen me,dat vind ik er moeilijk aan. Het lijken wel twee verschillende personen.
Brrrr ik hoop dat ik er niet jaren over ga doen. Krijg het er benauwd van.quote:Op zondag 10 april 2011 21:52 schreef _Lily_ het volgende:
Het heeft alleen wel meer dan een jaar geduurd voor ik het idee had dat mn leven weer normaal werd en nog es een jaar om weer helemaal happy te worden.
Hij heeft niks te verwerken, volgens mij zat hij misschien een dagje te sippen en dan was het voor hem wel weer helemaal prima zonder mij.quote:Op zondag 10 april 2011 21:50 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Soms moet het ook wel zo lopen, zodat jullie het beiden beter kunnen verwerken.
Accepteren dat het is gelopen zoals het is gelopen is een goeie start. Zolang je dat niet doet kom je nergens, hoeveel dingen je ook onderneemt. Iedereen maakt fouten. Maar het is niet gezond om nog steeds van je apropos te geraken wanneer je je ex weer eens tegenkomt, vooral wanneer je voor een relatief korte periode een relatie hebt gehad.quote:Op zondag 10 april 2011 20:42 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Mentaal niet zozeer inderdaad, het enige dat je kunt doen om het verwerken zo snel mogelijk te laten gaan is je houden aan de ''regels'' wat betreft het loslaten van je ex : Geen contact meer zoeken, niet meer dagelijks ( of wekelijks ) op haar profiel zitten, niet in je eentje thuis gaan zitten sippen etc, die dingen heb ik allemaal gedaan!
Ben op kamers gegaan, opleiding, laatste keer dat ik op eigen initiatief contact met haar zocht was een felicitatie voor haar verjaardag in september! Heb er in die zin alles aan gedaan om haar uit mijn gedachtenpatroon te krijgen, en dacht: Ach nu wil ik nog contact met haar opnemen, maar dat wordt vanzelf minder...
Maar ja, als dat uiteinderlijk amper of heel langzaam blijkt te werken, vind ik toch best dat je mag zeggen dat je met je leven bent doorgegaan... Dat zij nog in mn hoof zit vind ik iets onverklaarbaars, maar ik kan me niet bedenken wat ik nog meer had kunnen doen om haar sneller uit mn hoofd te krijgen... Ja misschien een rebound nemen, maar ga niet iemand gebruiken voor dat soort dingen...
Mooi gezegd!quote:Op zondag 10 april 2011 22:02 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Accepteren dat het is gelopen zoals het is gelopen is een goeie start. Zolang je dat niet doet kom je nergens, hoeveel dingen je ook onderneemt.
Mja, maar daar kun jij niets aan veranderen. Sms-en heeft dus idd geen zin.quote:Op zondag 10 april 2011 21:59 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Hij heeft niks te verwerken, volgens mij zat hij misschien een dagje te sippen en dan was het voor hem wel weer helemaal prima zonder mij.
Dat was ook niet echt iets waar ik op had gerekendquote:Op zondag 10 april 2011 21:54 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Brrrr ik hoop dat ik er niet jaren over ga doen. Krijg het er benauwd van.
quote:Op maandag 11 april 2011 01:19 schreef MYV het volgende:
Ik voel me nu best wel verdrietig, ik weet niet eens 100% waarom. ex heeft nieuwe vriendin en de jongen die ik wel zie zitten ziet mij niet zitten. ik mis het om van iemand te houden.. ik wens iedereen een lief persoon toe. mwehhh.
Je bent een hartstikke mooie en (gebaseerd op wat ik hier allemaal lees) lieve meid. Het komt echt wel goed met jouquote:Op maandag 11 april 2011 01:19 schreef MYV het volgende:
Ik voel me nu best wel verdrietig, ik weet niet eens 100% waarom. ex heeft nieuwe vriendin en de jongen die ik wel zie zitten ziet mij niet zitten. ik mis het om van iemand te houden.. ik wens iedereen een lief persoon toe. mwehhh.
Meisjes regelen in dit topic, als dat niet uit gaat draaien op een lang en gelukkig leven samenquote:Op maandag 11 april 2011 01:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
![]()
Er is ook een jongen die jou wel ziet zitten, zijn username begint met een S en eindigt met een P.
Kloptquote:Op zondag 10 april 2011 17:06 schreef Octagon het volgende:
[..]
Een periode van véél posten hebben de meesten die hier passeren doorgemaakt... en op een dag sta je op en post je niet meer (maar lees je wel nog mee !)
Hier een verhaal van de andere kant.... Mijn ex denkt dus ook zo over me. Ik heb het dan ook wel uitgemaakt, wat voor haar uit het niets kwam, maar goed. Hierdoor vind ze me nu dus een lul omdat ik dan geen rekening met haar gehouden zou hebben, maar ze smst me af en toe nog wel. Waarop ik zeg dat het beter is als we geen contact hebben... waardoor ik een nog grotere lul wordt in haar ogen. Het feit dat ik dat kan zeggen staat volgens haar gelijk aan het feit dat ik het helemaal niet meer hoef te verwerken terwijl zij nog zo verdrietig is.. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het best lastig vind om hier op een goede manier mee om te gaan.quote:Op zondag 10 april 2011 21:42 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Hij was denk ik nog niet erg volwassen dat hij totaal geen rekening houdt met mijn gevoelens. Maar hij was ooit wel een lieve kerel tegen me,dat vind ik er moeilijk aan. Het lijken wel twee verschillende personen.
Tja opzich heb ik genoeg afleiding, gisteren in plaats van die vriend een andere vriend laten opdraven en alsnog met een paar man een heerlijke dag gehad in zandfoort, maar het steekt me gewoon dat sommige mensen ( en vooral die specifieke vriend) wel een vriendin hebben en ik niet...quote:Op zondag 10 april 2011 12:33 schreef MYV het volgende:
[..]
Maar het is gewoon irritant hoe je het ook wend of keert. Rond deze tijd was ik ook altijd bij mijn vriend, meestal wakker wordend naast hem, lekker nog een beetje knuffelen en dan samen ontbijten enzo. Nou ja, nu doet ie dat met iemand anders.
Wat leid jou af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |