abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95148815
Ja wat is het nou dan, moves of goes :p
pi_95148934
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:40 schreef H6-4ever het volgende:
Tuurlijk neo haha....jah wij zijn ook lief (ik vooral) en zijn allemaal keihard gedumpd en herkennen je gevoel....life goes on!
Je gelooft me niet he :P?
Hoeft ook niet ;) maar ik heb intussen andere zaken om me druk om te maken. M'n hond die pas is overleden, het regelen van WW en een nieuwe baan. Het besluit nemen over m'n studie komend jaar.
Daar past een storende factor als een ex niet tussen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_95149133
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:41 schreef H6-4ever het volgende:
Ja wat is het nou dan, moves of goes :p
Sowieso is het een goed gezegde. ;)
pi_95149192
Omdat je TS bent daar doelde ik op hehe.. maar kut van je hond neo :s.......Maar goed om te lezen dat je geen aandacht meer aan je ex schenkt! Hoe ist met je date/sms chick afgelopen?
pi_95149666
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:48 schreef H6-4ever het volgende:
Omdat je TS bent daar doelde ik op hehe.. maar kut van je hond neo :s.......Maar goed om te lezen dat je geen aandacht meer aan je ex schenkt! Hoe ist met je date/sms chick afgelopen?
Mwah niets meer eigenlijk. Echter is er wel leuk contact met een andere dame nu. Maar wil niet gelijk te hard van stapel lopen. Maar alle deuren zijn open ;)

Ohja, dit is het exen topic, dan wil ik nog 1 ding kwijt. Toen mijn hond overleed had ik haar hierover gesmst. Waarom? Omdat ze gek op die hond was: altijd met d'r rennen als we gingen wandelen, stokken/balletjes gooien en soms nam ze ook speeltjes of hondenkoekjes voor d'r mee. Ik vond dus dat ze dit moest weten...

Ook ik was dol op m'n hond en dat wist ze. Toch heb ik nooit een reactie van haar gekregen, terwijl m'n moeder wel een berichtje kreeg op facebook. Ik vind dat zo laag. Zij weet heel goed wat voor verdriet het verlies van m'n hond heeft meegebracht en om dan zo koelbloedig niet te reageren heeft me echt boos gemaakt. Nu heb ik ook echt een gevoel van: mens, val kapot.
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 7 april 2011 @ 00:06:32 #56
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_95150191
echt respect neo, hoe je dat zomaar doet enzo
pi_95150249
Goed zo, nu weet je precies hoe ze is, en hoe het zit....!
pi_95150383
Het idee dat zij waarschijnlijk denkt dat ik de dood van m'n hond misbruik om met haar in contact te komen vind ik walgelijk. Op haar neukpartijtjes in Aruba na, vind ik dit de smerigste actie die ze me ooit heeft geflikt.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_95150755
Heel laag om op deze manier er mee om te gaan, ja. Als ze je moeder nou niet had ge-facebooked erover, was het alleen maar lullig geweest dat ze je negeerde, maar dat is wel echt not done.
  donderdag 7 april 2011 @ 00:31:48 #60
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_95151403
Gedumpt worden via onpersoonlijke media is sowieso achterlijk en drie keer pijnvoller.
Feyenoord Rotterdam
pi_95151512
quote:
15s.gif Op donderdag 7 april 2011 00:31 schreef o.us het volgende:
Gedumpt worden via onpersoonlijke media is sowieso achterlijk en drie keer pijnvoller.
En volkomen respectloos. Niet eens even dat beetje menselijkheid het face-to-face te zeggen, dan denk je echt alleen maar aan jezelf.

;(
  donderdag 7 april 2011 @ 00:37:53 #62
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_95151656
De laatste keer dat dat mij overkwam werd het smoesje “Ik wou jou geen pijn zien lijden ;( “ gebruikt.
Ach krijg de tyfus, mens.
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 7 april 2011 @ 00:41:26 #63
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_95151796
Hmm, ik wil niet weer met een ongelukkig kutgevoel gaan slapen maar mn bedje roept.
pi_95151835
quote:
2s.gif Op donderdag 7 april 2011 00:41 schreef MYV het volgende:
Hmm, ik wil niet weer met een ongelukkig kutgevoel gaan slapen maar mn bedje roept.
Gewoon niet teveel aan hem denken, dat werkt het beste.
Slaap lekker, ik ga ook maar eens beddewaarts. :Z
pi_95151853
quote:
2s.gif Op donderdag 7 april 2011 00:41 schreef MYV het volgende:
Slaap lekker :*

EDIT: Zie nu pas dat je dit op een heel lullige manier kan opvatten, zo bedoelde ik het niet! Gewoon niet aan hem denken inderdaad!
  donderdag 7 april 2011 @ 00:44:56 #66
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_95151923
quote:
Op donderdag 7 april 2011 00:41 schreef MYV het volgende:
Groetjes aan je bedje :)
Feyenoord Rotterdam
pi_95159985
Even een update:
Ik was gister jarig en precies om 12 uur smste mijn ex.
En niet alleen gefeliciteerd maar echt een uitgebreid smsje dat hij aan me zou denken en hij sloot af met 'hugs and kisses'.. Wat ie de laatste maanden niet deed,,

Ik ben wel blij dat ie toch nog een beetje aan me denkt, dat ik (en onze relatie) toch wel iets heb voorgesteld.. Gelukkig heb ik verder totaal geen hoop meer op iets meer, ook vriendschap hoeft voor mij niet meer, maarik ben blij dat we toch op dit soort momenten goed met elkaar om kunnen gaan ;)

Hij heeft dit weekend doorgebracht met een of andere oude vakantie vriendin die aan de andere kant van het land woont. Toen ik daar achter kwam vorige week was het even vervelend..
Maar ik weet niet wat er gebeurd is, en het maakt me nu ook eigenlijk niet meer uit..

Ik denk dat ik echt kan zeggen dat ik over hem heen ben.
Tuurlijk mis ik nog steeds 'iemand', maar hem in ieder geval niet meer :)

@ MTV
Als je ex zo lullig doet dan kun je hem maar beter negeren.. Het heeft waarschijnlijk al genoeg pijn gedaan toen het uitging, dus dit na trappen heb je echt niet verdient!
pi_95161501
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 11:10 schreef CeeZee het volgende:
Even een update:
Ik was gister jarig en precies om 12 uur smste mijn ex.
En niet alleen gefeliciteerd maar echt een uitgebreid smsje dat hij aan me zou denken en hij sloot af met 'hugs and kisses'.. Wat ie de laatste maanden niet deed,,

Ik ben wel blij dat ie toch nog een beetje aan me denkt, dat ik (en onze relatie) toch wel iets heb voorgesteld.. Gelukkig heb ik verder totaal geen hoop meer op iets meer, ook vriendschap hoeft voor mij niet meer, maarik ben blij dat we toch op dit soort momenten goed met elkaar om kunnen gaan ;)

Hij heeft dit weekend doorgebracht met een of andere oude vakantie vriendin die aan de andere kant van het land woont. Toen ik daar achter kwam vorige week was het even vervelend..
Maar ik weet niet wat er gebeurd is, en het maakt me nu ook eigenlijk niet meer uit..

Ik denk dat ik echt kan zeggen dat ik over hem heen ben.
Tuurlijk mis ik nog steeds 'iemand', maar hem in ieder geval niet meer :)

@ MTV
Als je ex zo lullig doet dan kun je hem maar beter negeren.. Het heeft waarschijnlijk al genoeg pijn gedaan toen het uitging, dus dit na trappen heb je echt niet verdient!
Ceezee!
Goed je weer te zien en nog gefeliciteerd! Lief van je ex dat hij je toch een smsje stuurt. Natuurlijk denkt hij nog aan je. Hij zal echt niet supersnel over je heen zijn en dan gewoon niet meer aan je te denken. Geen hoop hebben op iets. Heel verstandig en lekker verder gaan met waar je mee bezig bent.

Heel goed dat het je niets uitmaakt. Zo moet het ook. Jullie zijn uit elkaar en hebben nu een leven apart van elkaar. Lekker de vrijheid :D

Je mist nog een beetje de aandacht en soms een knuffel waarschijnlijk. Heel normaal. Ik heb precies hetzelfde. Maandag mijn ex gezien omdat het slecht met haar gaat.. daardoor is deze week weer iets lastiger maar ik ben er nu wel helemaal klaar mee :D

Wat een mooi weetje vandaag :D vanavond maar even langs het water lopen!
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_95162136
Alsnog gefeliciteerd Ceezee :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_95165499
wat moet ik doen:

De mijne (al is ze mijn vriendin niet meer) is aangekomen in Duitsland, ze komt me opzoeken komende vrijdag na 8 maanden wachten.
Wat kan ik gaan doen met haar?
Want ze is mijn vriendin niet meer (perikelen staan terug in de topicreeks) maar er is nog steeds meer.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 7 april 2011 @ 16:28:00 #71
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95173094
Hoe bedoel je: er is nog steeds meer?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_95179512
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:28 schreef goofy_goober het volgende:
Hoe bedoel je: er is nog steeds meer?
Veel van de gevoelens zijn er nog steeds en we spreken elkaar nog bijna dagelijks.
Ze heeft het op last van haar ouders min of meer uitgemaakt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_95179894
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Veel van de gevoelens zijn er nog steeds en we spreken elkaar nog bijna dagelijks.
Ze heeft het op last van haar ouders min of meer uitgemaakt.
Wat hebben die te zeggen dan?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_95182335
quote:
Op donderdag 7 april 2011 19:13 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Wat hebben die te zeggen dan?
Als ik mij het verhaal een beetje herinner : alles, wegens andere cultuur.
pi_95183411
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:58 schreef Octagon het volgende:

[..]

Als ik mij het verhaal een beetje herinner : alles, wegens andere cultuur.
Ow, dat heb ik dan per ongeluk gemist.
Ik haat dat zo, cultuurverschillen :r
Succes ermee!
Cuz I'm Mr. Brightside
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')