Je gelooft me niet hequote:Op woensdag 6 april 2011 23:40 schreef H6-4ever het volgende:
Tuurlijk neo haha....jah wij zijn ook lief (ik vooral) en zijn allemaal keihard gedumpd en herkennen je gevoel....life goes on!
Sowieso is het een goed gezegde.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:41 schreef H6-4ever het volgende:
Ja wat is het nou dan, moves of goes :p
Mwah niets meer eigenlijk. Echter is er wel leuk contact met een andere dame nu. Maar wil niet gelijk te hard van stapel lopen. Maar alle deuren zijn openquote:Op woensdag 6 april 2011 23:48 schreef H6-4ever het volgende:
Omdat je TS bent daar doelde ik op hehe.. maar kut van je hond neo :s.......Maar goed om te lezen dat je geen aandacht meer aan je ex schenkt! Hoe ist met je date/sms chick afgelopen?
En volkomen respectloos. Niet eens even dat beetje menselijkheid het face-to-face te zeggen, dan denk je echt alleen maar aan jezelf.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:31 schreef o.us het volgende:
Gedumpt worden via onpersoonlijke media is sowieso achterlijk en drie keer pijnvoller.
Gewoon niet teveel aan hem denken, dat werkt het beste.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:41 schreef MYV het volgende:
Hmm, ik wil niet weer met een ongelukkig kutgevoel gaan slapen maar mn bedje roept.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 00:41 schreef MYV het volgende:
Hmm, ik wil niet weer met een ongelukkig kutgevoel gaan slapen maar mn bedje roept.
Groetjes aan je bedjequote:Op donderdag 7 april 2011 00:41 schreef MYV het volgende:
Ceezee!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:10 schreef CeeZee het volgende:
Even een update:
Ik was gister jarig en precies om 12 uur smste mijn ex.
En niet alleen gefeliciteerd maar echt een uitgebreid smsje dat hij aan me zou denken en hij sloot af met 'hugs and kisses'.. Wat ie de laatste maanden niet deed,,
Ik ben wel blij dat ie toch nog een beetje aan me denkt, dat ik (en onze relatie) toch wel iets heb voorgesteld.. Gelukkig heb ik verder totaal geen hoop meer op iets meer, ook vriendschap hoeft voor mij niet meer, maarik ben blij dat we toch op dit soort momenten goed met elkaar om kunnen gaan
Hij heeft dit weekend doorgebracht met een of andere oude vakantie vriendin die aan de andere kant van het land woont. Toen ik daar achter kwam vorige week was het even vervelend..
Maar ik weet niet wat er gebeurd is, en het maakt me nu ook eigenlijk niet meer uit..
Ik denk dat ik echt kan zeggen dat ik over hem heen ben.
Tuurlijk mis ik nog steeds 'iemand', maar hem in ieder geval niet meer
@ MTV
Als je ex zo lullig doet dan kun je hem maar beter negeren.. Het heeft waarschijnlijk al genoeg pijn gedaan toen het uitging, dus dit na trappen heb je echt niet verdient!
Veel van de gevoelens zijn er nog steeds en we spreken elkaar nog bijna dagelijks.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:28 schreef goofy_goober het volgende:
Hoe bedoel je: er is nog steeds meer?
Wat hebben die te zeggen dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Veel van de gevoelens zijn er nog steeds en we spreken elkaar nog bijna dagelijks.
Ze heeft het op last van haar ouders min of meer uitgemaakt.
Ow, dat heb ik dan per ongeluk gemist.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:58 schreef Octagon het volgende:
[..]
Als ik mij het verhaal een beetje herinner : alles, wegens andere cultuur.
Yep asiatische cultuur gemengd met zwaar christelijke invloeden.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:58 schreef Octagon het volgende:
[..]
Als ik mij het verhaal een beetje herinner : alles, wegens andere cultuur.
Same here!quote:
Helpt dat denk je? Je denkt er dan natuurlijk wel minder over na..quote:Op donderdag 7 april 2011 21:15 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Same here!
Probeer alleen zo min mogelijk te posten
Ik ken het gevoel van weer eens wat willen beleven op liefdesgebied, ik ben er zelf te geforceerd mee bezig dus wil ik jou daarvoor waarschuwen, want als je er te erg mee bezig bent ga je het forceren. Juist als je niks verwacht gebeurd er veel.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:20 schreef JiggyJ het volgende:
Het werkt bij mij iig een beetje verslavend dat posten hier:P
Had echt vaak de behoefte om hier iets neer te zetten, puur om er mee bezig te zijn, en als ik even niets wist te posten dan zette ik iets neer dat ik ooit al eens neergezet had...
Heb de laatste dagen eigenlijk pas voor het eerst regelmatig gehad dat ik me verveelde en hier iets neer wou zetten, maar toen ik in dit topic aankwam dacht van pff wat moet ik eigenlijk typen, heb helemaal geen zin om er weer diep over na te gaan denken hoe alles gelopen is...
Als ik nu familie tegenkom van haar schrik ik ook niet meer, enige waar ik nu van baal is dat ik wel weer eens iets spannends op liefdesgebied wil beleven maar het blijft akelig stil...
Wel wat sms contact hier en daar, maar iets concreets ontstaat er niet echt..
Kom ook weinig nieuwe meiden tegen in het dagelijks leven... kom nu sinds een paar weken bij een studentenvereniging over de vloer hopelijk brengt dat wat:D
Dat is zeker waar. Liefde duikt altijd op als je juist helemaal nergens mee bezig bent. Geforceerd gaan rondkijken tijdens het uitgaan bijvoorbeeld, een leuke kerel stapt juist op me af als bezig ben met andere dingen.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:24 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel van weer eens wat willen beleven op liefdesgebied, ik ben er zelf te geforceerd mee bezig dus wil ik jou daarvoor waarschuwen, want als je er te erg mee bezig bent ga je het forceren. Juist als je niks verwacht gebeurd er veel.
Myv
Klopt ja, tenminste denk ik. Bij mij nog niet gebeurd haha.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Liefde duikt altijd op als je juist helemaal nergens mee bezig bent. Geforceerd gaan rondkijken tijdens het uitgaan bijvoorbeeld, een leuke kerel stapt juist op me af als bezig ben met andere dingen.
Maar sowieso snap ik mensen niet zo goed die meteen weer in een relatie duiken. Of een rebound nemen. Lijkt me dat je je daarna juist nog kutter gaat voelen. Ik barstte laatst in tranen uit toen een gozer een blinddate voor me opzette, en deze jongeman bleek helemaal niet mijn type te zijn.
Volgens mij heeft iedereen dat wel, ik tenminste.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:01 schreef MYV het volgende:
Het ene moment accepteer ik alles, wil ik verder en doet het me niks. en het andere moment kan ik weer janken en al die drama's whateFUCK is wrong with me.
Je bent niet heel erg op zoek naar meer, maar je wilt het wel?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Achja... Ik mis het zeker ook wel. Neus wat rond op Paiq maar daar kom je ook weinig tegenElke keer denk ik van jezus ik kan beter de kroeg in duiken. Maar als ik daar dan sta merk ik dat ik wel vd aandacht geniet, maar nog niet echt heeeel erg op zoek ben naar meer.
Terwijl ik het eigenlijk liever wél weer zou hebben ( liefde etc) dan niet..
Komt wel weer, het is niet levensbedreigend
Ik heb juist echt totaal geen zin in die spanning maar wil wel weer iemand, just for love or something. probleem bij mij is dat ik nevernevernevernooit iemand vind.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:22 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Die spanning is inderdaad leuk! En is heel fijn om dat datingproces te doorgaan met iemand waarmee het klikt en leuk is.
Maar ik heb dan weer geen zin om dat te hebben met iemand waarmee het niet lukt. Of die een zak is, of me pijn doet, er kan zo veel mis gaan. Dan blijf ik toch liever even single.
Wat een onzin! Hoe oud ben je nu? Denk je nu echt dat je in al die jaren nooit meer iemand tegenkomt?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:23 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik heb juist echt totaal geen zin in die spanning maar wil wel weer iemand, just for love or something. probleem bij mij is dat ik nevernevernevernooit iemand vind.
18. maar als je in die 18 jaar maar 1 iemand tegenkomt na talloze afwijzingen, pesterijen, bedreigingen op scholen en als die dan ook vreemdgaat dan kan ik mezelf geen positieve houding meer geven.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:25 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Wat een onzin! Hoe oud ben je nu? Denk je nu echt dat je in al die jaren nooit meer iemand tegenkomt?
(Probeer mezelf hier ook te overtuigen. Ik denk altijd dat die 'klik' vrij zeldzaam is. Maar komt wel weer, met een negatieve houding kom je ook nergens toch?)
Klinkt alsof je een moeilijke tijd achter de rug hebt. Ik ken je verhaal niet, maar hoe gaat het nu? Van wat ik lees heb je simpelweg de pech gehad om een klootzak tegen te komen.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:28 schreef MYV het volgende:
[..]
18. maar als je in die 18 jaar maar 1 iemand tegenkomt na talloze afwijzingen, pesterijen, bedreigingen op scholen en als die dan ook vreemdgaat dan kan ik mezelf geen positieve houding meer geven.
Beetje wisselend eigenlijk, maar ik ben echt totaal het type niet om over mezelf te praten, vind ik niet fijn enzo dus maar 't is altijd zo geweest die dingen.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:35 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een moeilijke tijd achter de rug hebt. Ik ken je verhaal niet, maar hoe gaat het nu? Van wat ik lees heb je simpelweg de pech gehad om een klootzak tegen te komen.
Ik heb veel kloons met problematieke topics, omdat ik dacht dat het dan minder zou opvallen dat ik het was ofzo. ook een optie..quote:Op donderdag 7 april 2011 23:37 schreef Catkiller het volgende:
Dan doe je zoals iedereen doet, maak een topic en begin met "Een vriend(in) van mij die"
Een forum bestaat om over jezelf te praten, dus als je toch je verhaal wil doen..quote:Op donderdag 7 april 2011 23:36 schreef MYV het volgende:
[..]
Beetje wisselend eigenlijk, maar ik ben echt totaal het type niet om over mezelf te praten, vind ik niet fijn enzo dus maar 't is altijd zo geweest die dingen.
Ik heb altijd het gevoel als ik over mezelf praat dat ik mensen lastig val of irriteer.
Wel lief, je interesse hoor.
In 18 jaar ''maar'' 1 iemand, dat valt echt mee hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 23:28 schreef MYV het volgende:
[..]
18. maar als je in die 18 jaar maar 1 iemand tegenkomt na talloze afwijzingen, pesterijen, bedreigingen op scholen en als die dan ook vreemdgaat dan kan ik mezelf geen positieve houding meer geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |