quote:
Op dinsdag 12 april 2011 23:54 schreef goofy_goober het volgende:[..]
Mijns inziens kun je nauwelijks van een volwaardige relatie spreken wanneer deze slechts drie weken heeft geduurd. Je was een leuke ervaring, meer niet. Het is een beetje naief van je om te denken dat deze 'relatie' kans van slagen zou hebben. Er zitten helaas teveel haken en ogen aan. Wat zouden zijn ouders en vrienden zeggen wanneer hij met een 40-jarige vrouw aan zou komen? Klinkt misschien hard, maar zo is het wel op die leeftijd. Dat zou je je toch ook wel gerealiseerd moeten hebben. Wat moet jij trouwens met zo'n jong ventje? Geen behoefte aan een man met wat meer levenservaring?
hee goofy, je weet iedereen wel op scherp te zetten hier, jammer genoeg ga je (net als veel anderen) uit van cliché's, 'wat zouden zijn ouders en vrienden zeggen wanneer hij met een 40-jarige vrouw aan zou komen', hangt helemaal van de vrouw af. Ik weet niet hoe jij eruit ziet of hoe gezond je bent, maar ik zie er nog net zo uit als toen ik 20 was, geen rimpels, een slank en gezond lichaam en mag er gewoon zijn. Ja, er zijn veel jonge kerels die naar me kijken, maar dat kan natuurlijk niet als je 40 bent, dan ben je blijkbaar al bejaard en moet je je vooral ook zo gedragen.
En wat ik moet met een ventje van 18. Ben van mijn 4e tot mijn 16e dagelijks seksueel misbruikt door een oude, gore klootzak. Snap je nu misschien waarom ik me aangetrokken voel tot een fris, lief en prachtig jong 'ventje'? En ook al was het maar 3 weken, het voelde alsof ik hem al jaren kende. Maar het is inderdaad de omgeving en de cultuur die het tegenhoudt dat twee mensen van elkaar mogen houden. Wat ik bij hem heb gevoeld, heb ik nog nooit bij een 'oude' kerel gevoeld. Nu jij Goofy.