ach hard to get spelen kan ook goed uitpakken (bewust of onbewust)quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:46 schreef JiggyJ het volgende:
Oh my god ik zit net nog even verder in mijn whatsapp geschiedenis met haar te kijken, en en tijdje geleden was ze alleen aan het oppassen op het huis van een tante van haar, ik mocht ook wel langskomen...
Ben ook daar nooit op in gegaanZat toen nog wel erg met mn kop bij mn ex, hoe veel dingen er dan langs je heen kunnen gaan...
Laat zitten die vraag.. Ik zat ook ontzettend met vragen. Ik kan er nu nog steeds een aantal opnoemen maar het antwoord boeit me eigenlijk niet meer..quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:47 schreef H6-4ever het volgende:
Ja jiggyj niet wachten, je hebt nu nog kans....begin maar vast te sms.en!
Ik heb weer mail van mijn ex, waarin ze verteld dat het zo had moeten zijn..dat ze nu weer bij haar ex in woont heel vertrouwdt enzenz.... geen idee, mixt feelings. 1 brandende vraag; wat heb ik voor haar betekent, en heb ik haar echte 'ik' wel ooit gekend? Ben geneigd om haar dat te vragen...ff nachtje overslapen
Het doet altijd pijn, hoe kort of lang het ook aan is..Sterkte ermee!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:10 schreef missconfessions het volgende:
helemaal waar, ik had zijn moeder kunnen zijn, en dat het een relatie was, gedoemd te mislukken, ook mee eens, maar het was niet de seks, we werden echt verliefd op elkaar, en hij vertelde me dat hij meiden van zijn eigen leeftijd helemaal niet interessant vond, eerder oppervlakkig. Meerdere malen heb ik tegen hem gezegd dat hij iemand van zijn eigen leeftijd moest zoeken, maar dat wilde hij niet. Ach, ik weet ook niet zo goed wat ik hier allemaal mee aan moet, heb gewoon ook last van liefdesverdriet, kan niet meer eten, slapen of zelfs normaal werken. En hij laat helemaal niets meer van zich horen, kan iemand je echt al binnen 2 dagen uit je systeem hebben?
Mijns inziens kun je nauwelijks van een volwaardige relatie spreken wanneer deze slechts drie weken heeft geduurd. Je was een leuke ervaring, meer niet. Het is een beetje naief van je om te denken dat deze 'relatie' kans van slagen zou hebben. Er zitten helaas teveel haken en ogen aan. Wat zouden zijn ouders en vrienden zeggen wanneer hij met een 40-jarige vrouw aan zou komen? Klinkt misschien hard, maar zo is het wel op die leeftijd. Dat zou je je toch ook wel gerealiseerd moeten hebben. Wat moet jij trouwens met zo'n jong ventje? Geen behoefte aan een man met wat meer levenservaring?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:10 schreef missconfessions het volgende:
helemaal waar, ik had zijn moeder kunnen zijn, en dat het een relatie was, gedoemd te mislukken, ook mee eens, maar het was niet de seks, we werden echt verliefd op elkaar, en hij vertelde me dat hij meiden van zijn eigen leeftijd helemaal niet interessant vond, eerder oppervlakkig. Meerdere malen heb ik tegen hem gezegd dat hij iemand van zijn eigen leeftijd moest zoeken, maar dat wilde hij niet. Ach, ik weet ook niet zo goed wat ik hier allemaal mee aan moet, heb gewoon ook last van liefdesverdriet, kan niet meer eten, slapen of zelfs normaal werken. En hij laat helemaal niets meer van zich horen, kan iemand je echt al binnen 2 dagen uit je systeem hebben?
Herkenbaar, maar je moet daar niet meer aan denken.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:04 schreef Bartinhoo het volgende:
Over het algemeen doet het me eigenlijk niet zoveel meer dat mijn ex met een ander een relatie heeft nu...
Maar als ik haar dan spreek, over dat we een tijdje geleden 3/4 keer oppervlakkig over en weer hebben ge sms' t ( haar initiatief ) , en dat hij dat las in haar inbox dat ie dat ''niet zo leuk'' vond, dan heb ik echt nog steeds wel een beetje het gevoel '' Waar de fuck bemoeit die gast zich mee''...
Op zo' n moment voelt ze toch nog heel erg van mij op de een of andere manier, dan denk ik meteen terug aan de weekendjes die we samen waren etc, alle tijd samen en dat er nu gewoon doodleuk iemand anders tegen ''mijn'' ex vriendin loopt te zeggen dat hij het niet zo leuk vindt als we contact hebben...
Echter hoewel ik natuurlijk vind dat hij niets kan afdwingen bij haar over wel of geen contact met mij, kan ik me best wel voorstellen dat hij dit zegt....
Nog altijd vind ik het gewoon moeilijk als ik denk aan eigenlijk elk moment dat we samen waren... Bijvoorbeeld vrijwel elke donderdagavond waren we samen, vaak helemaal alleen op mijn of haar kamer, we waren echt 1, zij voelde zich op haar gemak bij mij, en ik had me buiten bij bijvoorbeeld mijn ouders om, nog nooit zo op mijn gemak gevoeld bij iemand anders...
Blijft moeilijk
Wees blij dat je haar nog als vriend mag zien. Mijn ex heeft me compleet uitgebannen, dat is nog veel lastiger, geloof me. Dan zit je met losse eindjes e.d.. In jouw geval kun je het langzaam aan laten verbleken.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:04 schreef Bartinhoo het volgende:
Over het algemeen doet het me eigenlijk niet zoveel meer dat mijn ex met een ander een relatie heeft nu...
Maar als ik haar dan spreek, over dat we een tijdje geleden 3/4 keer oppervlakkig over en weer hebben ge sms' t ( haar initiatief ) , en dat hij dat las in haar inbox dat ie dat ''niet zo leuk'' vond, dan heb ik echt nog steeds wel een beetje het gevoel '' Waar de fuck bemoeit die gast zich mee''...
Op zo' n moment voelt ze toch nog heel erg van mij op de een of andere manier, dan denk ik meteen terug aan de weekendjes die we samen waren etc, alle tijd samen en dat er nu gewoon doodleuk iemand anders tegen ''mijn'' ex vriendin loopt te zeggen dat hij het niet zo leuk vindt als we contact hebben...
Echter hoewel ik natuurlijk vind dat hij niets kan afdwingen bij haar over wel of geen contact met mij, kan ik me best wel voorstellen dat hij dit zegt....
Nog altijd vind ik het gewoon moeilijk als ik denk aan eigenlijk elk moment dat we samen waren... Bijvoorbeeld vrijwel elke donderdagavond waren we samen, vaak helemaal alleen op mijn of haar kamer, we waren echt 1, zij voelde zich op haar gemak bij mij, en ik had me buiten bij bijvoorbeeld mijn ouders om, nog nooit zo op mijn gemak gevoeld bij iemand anders...
Blijft moeilijk
Dat is iets waar ik nooit problemen mee gehad heb. Maar dat is ook omdat ik weet dat mijn ex niets met haar ex wilde doen en dat ze inderdaad gewoon veel gedeeld hebben en echt vrienden zijn. Maar ik kan me voorstellen dat als je 'gevaar' voelt het een ander verhaal is.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Had jij het leuk gevonden als haar ex (vóór jou) met haar ging afspreken in jullie relatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |