abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:02:22 #251
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_95396969
Happen man :D !!
pi_95397991
Hoe duidelijk wil je het hebben..?

"JiggyJ, schatje.. kom naar me toe en neem me op de bank.. :@"..

hahaha

even een edit:
Ik bedoel het verder niet lullig eh!!

[ Bericht 13% gewijzigd door Mc.Chicken op 12-04-2011 16:33:19 ]
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_95398066
ekt he :')
pi_95401971
OMG, dat is de grootste hint ooit. Get over there!
pi_95402119
* Schaamt zich *

Moet wel zeggen dat het sms' je niet vanuit het niets kwam, daarvoor al een beetje over school lopen ouwehoeren etc, maar nu ik dit zo opschrijf zie ik eigenlijk niet in waarom dat iets zou veranderen...

Moet ook wel zeggen dat ik het op dat moment wel een hele onderneming vond om van amsterdam naar haarlem nog te gaan savonds om 9 uur, maar aan de andere kant vind ik die chick wel echt leuk dus ik heb volgens mij een aardige kans verprutst :')

Kreeg op mijn ontwijkende antwoord ook een beetje kort terug : Nee ben thuis gebleven , slaap lekker X ;(

Nougoed, hopelijk komt ze op koninginnedag dan ga ik maar eens voor het eerst in mijn leven zelf initiatief nemen...
Vind het allemaal wel een beetje dubbel aan haar, want ze geeft wel in ongeveer alles aan dat ze me leuk vindt, maar in september zei een vriendin van haar ooit eens '' Ik zou echt voorlopig geen relatie willen'', waarop zij antwoordde : Nee ik ook niet, waar ik vlak naast zat..

Dus als ze het echt in me ziet zitten lijkt me dat niet zo' n tactische uitspraak maargoed, al haar toespelingen naar mij zijn pas na die uitspraken gekomen...
pi_95402203
Oh my god ik zit net nog even verder in mijn whatsapp geschiedenis met haar te kijken, en en tijdje geleden was ze alleen aan het oppassen op het huis van een tante van haar, ik mocht ook wel langskomen...
Ben ook daar nooit op in gegaan 8)7 Zat toen nog wel erg met mn kop bij mn ex, hoe veel dingen er dan langs je heen kunnen gaan...
pi_95402240
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:46 schreef JiggyJ het volgende:
Oh my god ik zit net nog even verder in mijn whatsapp geschiedenis met haar te kijken, en en tijdje geleden was ze alleen aan het oppassen op het huis van een tante van haar, ik mocht ook wel langskomen...
Ben ook daar nooit op in gegaan 8)7 Zat toen nog wel erg met mn kop bij mn ex, hoe veel dingen er dan langs je heen kunnen gaan...
ach hard to get spelen kan ook goed uitpakken (bewust of onbewust) ;)
pi_95402288
Dat is van haar ook het beste antwoord geweest. Waar nog meer mensen bij zijn moet je nooit te voorbarig zijn ;)

Tevens:

Ik ga me vanavond lekker vervelen! - geen (duidelijke) hint, die heb geen zin
Ik doe niks vanavond, verveel me........... - overduidelijk wel een hint.

Leuk als je die tips hierboven opvolgt. Maar dat is niet goed. Je moet gewoon op allebei reageren als je zin hebt, wat heb je nou te verliezen?
pi_95402734
Nou, het is een goede vriendin van de vriendin van mijn beste vriend... ( :D )

En zoals ik in een ander topic al bepleitte, vergeleken met mijn vrienden gaat het bij mij de laatste tijd al niet zo lekker met de meiden..
Als ik dus bij haar een blauwtje loop lijkt me dit (extra) pijnlijk, weer een voorbeeld waarin het bij mij niet lukt, terwijl het bij mijn maten allemaal soepeltjes loopt..

Maar anderzijds heb je eigenlijk wel gelijk, want als ik zelfs op dit soort hints niet in durf te gaan, doe ik het mezelf eigenlijk aan dat ik alweer bijna een jaar zonder meid zit te sippen...

@ Pinguin : Klopt! Als ik iets onaantrekkelijk vind zijn het wel mensen die te hard proberen en te graat willen, dat komt erg onzeker over...
Maar bij mij is het denk ik niet zozeer meer hard to get, maar eeder alle hints ontwijken omdat ik bang ben om te falen op een date oid...
Een beetje net zoals ik in de kroeg deed op mijn 16e, had nog nooit gezoend, en toen telkens als een meid iets met me probeerde wist ik niet hoe snel ik weg moest komen, en ondertussen wel jezelf lopen mindfucken waarom ik nog nooit gezoend had :')

Moet ook wel zeggen dat ik er destijds nog niet helemaal klaar voor was, zat nog te veel met mijn hoofd bij mn ex rond oud en nieuw..
Hopelijk weet ik het contact weer een beetje fatsoenlijk op te pakken, vind het ook zo raar om na een tijd van stilte weer wat te sturen zonder aanleiding...
Als iemand tips heeft hoor ik ze graag:P
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:13:13 #260
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_95410287
Nou nummer 1, als je het wilt, doe het dan zsm.
pi_95412678
Ja jiggyj niet wachten, je hebt nu nog kans....begin maar vast te sms.en!

Ik heb weer mail van mijn ex, waarin ze verteld dat het zo had moeten zijn..dat ze nu weer bij haar ex in woont heel vertrouwdt enzenz.... geen idee, mixt feelings. 1 brandende vraag; wat heb ik voor haar betekent, en heb ik haar echte 'ik' wel ooit gekend? Ben geneigd om haar dat te vragen...ff nachtje overslapen
pi_95414293
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:47 schreef H6-4ever het volgende:
Ja jiggyj niet wachten, je hebt nu nog kans....begin maar vast te sms.en!

Ik heb weer mail van mijn ex, waarin ze verteld dat het zo had moeten zijn..dat ze nu weer bij haar ex in woont heel vertrouwdt enzenz.... geen idee, mixt feelings. 1 brandende vraag; wat heb ik voor haar betekent, en heb ik haar echte 'ik' wel ooit gekend? Ben geneigd om haar dat te vragen...ff nachtje overslapen
Laat zitten die vraag.. Ik zat ook ontzettend met vragen. Ik kan er nu nog steeds een aantal opnoemen maar het antwoord boeit me eigenlijk niet meer..
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:42:28 #263
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_95416198
En al contact opgenomen Jiggy? :P
pi_95417053
Ben nieuw op dit forum, wilde eigenlijk lezen hoe anderen verder gaan als je relatie over is, maar nu heb ik toch een vraag? Ik heb 3 weken een hele gevoelige en intieme relatie gehad met een jongen van 18 jaar, ik ben zelf 40 jaar. Het was nooit de bedoeling, maar hoe beter we elkaar leerde kennen (we werkten samen) hoe meer de aantrekkingskracht werd, totdat we uiteindelijk vol gevoel en passie met elkaar hebben gevreëen. Maar na 3 weken was het ineens over bij hem, en vertelde hij me dat hij toch nog heel veel voelde voor een ander meisje waar hij al jaren verliefd op is, terwijl hij de week ervoor nog zei dat ik ervoor moest gaan, dat hij van me hield enz, enz. Totaal geen macho, gewoon een hele lieve, ietwat onzekere jongen. Nou vraag ik me de hele tijd af, hoe iemand het ene moment in je ogen kan kijken en je de hemel inprijst en het andere moment de relatie abrupt verbreekt ? Snappen jullie dit?
pi_95417165
ja hormonen , die zorgen daar dus voor en helemaal op 18 jarige leeftijd.
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:57:31 #266
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95417393
(De grote verschillen in) Leeftijd zal ook wel meespelen. Die jongen is net 18, begint net met liefde en relaties en nog niet klaar om zich te binden, laat staan aan iemand die zijn moeder had kunnen wezen.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_95418410
helemaal waar, ik had zijn moeder kunnen zijn, en dat het een relatie was, gedoemd te mislukken, ook mee eens, maar het was niet de seks, we werden echt verliefd op elkaar, en hij vertelde me dat hij meiden van zijn eigen leeftijd helemaal niet interessant vond, eerder oppervlakkig. Meerdere malen heb ik tegen hem gezegd dat hij iemand van zijn eigen leeftijd moest zoeken, maar dat wilde hij niet. Ach, ik weet ook niet zo goed wat ik hier allemaal mee aan moet, heb gewoon ook last van liefdesverdriet, kan niet meer eten, slapen of zelfs normaal werken. En hij laat helemaal niets meer van zich horen, kan iemand je echt al binnen 2 dagen uit je systeem hebben?
  dinsdag 12 april 2011 @ 23:22:21 #268
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_95423503
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:10 schreef missconfessions het volgende:
helemaal waar, ik had zijn moeder kunnen zijn, en dat het een relatie was, gedoemd te mislukken, ook mee eens, maar het was niet de seks, we werden echt verliefd op elkaar, en hij vertelde me dat hij meiden van zijn eigen leeftijd helemaal niet interessant vond, eerder oppervlakkig. Meerdere malen heb ik tegen hem gezegd dat hij iemand van zijn eigen leeftijd moest zoeken, maar dat wilde hij niet. Ach, ik weet ook niet zo goed wat ik hier allemaal mee aan moet, heb gewoon ook last van liefdesverdriet, kan niet meer eten, slapen of zelfs normaal werken. En hij laat helemaal niets meer van zich horen, kan iemand je echt al binnen 2 dagen uit je systeem hebben?
Het doet altijd pijn, hoe kort of lang het ook aan is..Sterkte ermee!
  dinsdag 12 april 2011 @ 23:35:54 #269
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_95424355
Ik weet waarom ik weer een relatie wil volgens mij, niet om het hebben van een relatie, maar om het gevoel te krijgen dat mensen mij ook leuk kunnen vinden ofzo... Ben niet over mn ex heen dus een nieuwe relatie zit er gewoon niet in vrees ik.
Wel vind ik iemand heel leuk die ik een paar maanden geleden met vlagen gezien heb, heb daar sms en msn contact mee, soms veel soms wat weinig maar weet niet hoe ik tot een doorslag kan komen ofzo....
  dinsdag 12 april 2011 @ 23:54:46 #270
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95425290
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:10 schreef missconfessions het volgende:
Mijns inziens kun je nauwelijks van een volwaardige relatie spreken wanneer deze slechts drie weken heeft geduurd. Je was een leuke ervaring, meer niet. Het is een beetje naief van je om te denken dat deze 'relatie' kans van slagen zou hebben. Er zitten helaas teveel haken en ogen aan. Wat zouden zijn ouders en vrienden zeggen wanneer hij met een 40-jarige vrouw aan zou komen? Klinkt misschien hard, maar zo is het wel op die leeftijd. Dat zou je je toch ook wel gerealiseerd moeten hebben. Wat moet jij trouwens met zo'n jong ventje? Geen behoefte aan een man met wat meer levenservaring?
pi_95425728
Over het algemeen doet het me eigenlijk niet zoveel meer dat mijn ex met een ander een relatie heeft nu...

Maar als ik haar dan spreek, over dat we een tijdje geleden 3/4 keer oppervlakkig over en weer hebben ge sms' t ( haar initiatief ) , en dat hij dat las in haar inbox dat ie dat ''niet zo leuk'' vond, dan heb ik echt nog steeds wel een beetje het gevoel '' Waar de fuck bemoeit die gast zich mee''...

Op zo' n moment voelt ze toch nog heel erg van mij op de een of andere manier, dan denk ik meteen terug aan de weekendjes die we samen waren etc, alle tijd samen en dat er nu gewoon doodleuk iemand anders tegen ''mijn'' ex vriendin loopt te zeggen dat hij het niet zo leuk vindt als we contact hebben...
Echter hoewel ik natuurlijk vind dat hij niets kan afdwingen bij haar over wel of geen contact met mij, kan ik me best wel voorstellen dat hij dit zegt....

Nog altijd vind ik het gewoon moeilijk als ik denk aan eigenlijk elk moment dat we samen waren... Bijvoorbeeld vrijwel elke donderdagavond waren we samen, vaak helemaal alleen op mijn of haar kamer, we waren echt 1, zij voelde zich op haar gemak bij mij, en ik had me buiten bij bijvoorbeeld mijn ouders om, nog nooit zo op mijn gemak gevoeld bij iemand anders...
Blijft moeilijk :(
  woensdag 13 april 2011 @ 01:10:17 #272
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95427941
Je moet eens ophouden met dat idealiseren. Je schiet er geen fuck mee op en kost alleen maar energie en je blijft er duidelijk een beetje in hangen. Er is geen jij en haar meer, live with it.
pi_95428051
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:04 schreef Bartinhoo het volgende:
Over het algemeen doet het me eigenlijk niet zoveel meer dat mijn ex met een ander een relatie heeft nu...

Maar als ik haar dan spreek, over dat we een tijdje geleden 3/4 keer oppervlakkig over en weer hebben ge sms' t ( haar initiatief ) , en dat hij dat las in haar inbox dat ie dat ''niet zo leuk'' vond, dan heb ik echt nog steeds wel een beetje het gevoel '' Waar de fuck bemoeit die gast zich mee''...

Op zo' n moment voelt ze toch nog heel erg van mij op de een of andere manier, dan denk ik meteen terug aan de weekendjes die we samen waren etc, alle tijd samen en dat er nu gewoon doodleuk iemand anders tegen ''mijn'' ex vriendin loopt te zeggen dat hij het niet zo leuk vindt als we contact hebben...
Echter hoewel ik natuurlijk vind dat hij niets kan afdwingen bij haar over wel of geen contact met mij, kan ik me best wel voorstellen dat hij dit zegt....

Nog altijd vind ik het gewoon moeilijk als ik denk aan eigenlijk elk moment dat we samen waren... Bijvoorbeeld vrijwel elke donderdagavond waren we samen, vaak helemaal alleen op mijn of haar kamer, we waren echt 1, zij voelde zich op haar gemak bij mij, en ik had me buiten bij bijvoorbeeld mijn ouders om, nog nooit zo op mijn gemak gevoeld bij iemand anders...
Herkenbaar, maar je moet daar niet meer aan denken.
Had jij het leuk gevonden als haar ex (vóór jou) met haar ging afspreken in jullie relatie? Zo moet je het nu ook bekijken.

Jullie zijn toch vrienden? Met andere vrienden ga je toch ook niet echt afspreken zoals je met haar doet? Je moet haar hetzelfde gaan zien als een andere willekeurige vriendin van je.
Pas dán kun je zeggen dat het je niets meer doet. Dat is de enige manier waarop je er echt overheen komt met een goede verstandhouding.
Heel moeilijk, maar niet onmogelijk.
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 13 april 2011 @ 01:48:31 #274
331896 TrsK
_.-._.'.||./'._.-._
pi_95428698
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:04 schreef Bartinhoo het volgende:

Wees blij dat je haar nog als vriend mag zien. Mijn ex heeft me compleet uitgebannen, dat is nog veel lastiger, geloof me. Dan zit je met losse eindjes e.d.. In jouw geval kun je het langzaam aan laten verbleken.
"But what is happiness except the simple harmony between a man and the life he leads?" - Albert Camus
  woensdag 13 april 2011 @ 01:55:24 #275
331896 TrsK
_.-._.'.||./'._.-._
pi_95428812
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 01:16 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]
Had jij het leuk gevonden als haar ex (vóór jou) met haar ging afspreken in jullie relatie?
Dat is iets waar ik nooit problemen mee gehad heb. Maar dat is ook omdat ik weet dat mijn ex niets met haar ex wilde doen en dat ze inderdaad gewoon veel gedeeld hebben en echt vrienden zijn. Maar ik kan me voorstellen dat als je 'gevaar' voelt het een ander verhaal is.
"But what is happiness except the simple harmony between a man and the life he leads?" - Albert Camus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')