Keertje daten dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:35 schreef MYV het volgende:
Ik weet waarom ik weer een relatie wil volgens mij, niet om het hebben van een relatie, maar om het gevoel te krijgen dat mensen mij ook leuk kunnen vinden ofzo... Ben niet over mn ex heen dus een nieuwe relatie zit er gewoon niet in vrees ik.
Wel vind ik iemand heel leuk die ik een paar maanden geleden met vlagen gezien heb, heb daar sms en msn contact mee, soms veel soms wat weinig maar weet niet hoe ik tot een doorslag kan komen ofzo....
Precies. zodra een relatie stopt gaat de gedumpte alles romantiseren. Slaat eigenlijk nergens op. Alles aan jezelf is fout en aan je ex was goed. Alsof die god zelf was. Zsm mee kappen. Maar vaak helpt de manier hoe je ex doet als het uit gaat wel mee om in te zien dat diegene jou niet waard is.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:10 schreef goofy_goober het volgende:
Je moet eens ophouden met dat idealiseren. Je schiet er geen fuck mee op en kost alleen maar energie en je blijft er duidelijk een beetje in hangen. Er is geen jij en haar meer, live with it.
Dat ben ik niet met je eens. Juist door contact te blijven houden blijft het veel lastiger om je ex los te laten. Dat heb ik aan mezelf wel gemerkt. Telkens als ik der zag of iets van der hoorde voelde ik me gelijk weer rot en wilde ik haar terug. Nu heb ik al een aantal dagen geen contact meer en voel me met de dag sterker worden. Zodra ik haar nu zou zijn krijg ik gelijk een terugslag en dat wil ik niet. Dus om mijzelf te beschermen heb ik het contact verbroken.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:48 schreef TrsK het volgende:
[..]
Wees blij dat je haar nog als vriend mag zien. Mijn ex heeft me compleet uitgebannen, dat is nog veel lastiger, geloof me. Dan zit je met losse eindjes e.d.. In jouw geval kun je het langzaam aan laten verbleken.
Ik bedoel maar. Dat is voor haar dan even puur een momentje waar ze aan jou denkt.. maar die andere 4 maanden dan? Boeide het haar toen niet hoe het met je ging? Dat heb ik nu ook met mijn ex. Af en toe hoorde ik haar nog. Maar waarom? Waarom niet gewoon dagelijks dan als ze echt nog zo met mij bezig zou zijn. Ik weet dat daar blijkbaar geen sprake meer van is. Gewoon doorgaan. Geen contact is het beste.quote:Op woensdag 13 april 2011 08:55 schreef JiggyJ het volgende:
Vrienden blijven was toen het het uitging inderdaad ook het liefste wat ik wou...
Het idee alleen al dat ik haar toch nog wel zou blijven spreken, ondanks dat het uit was, stelde me enorm gerust..
Pas toen ik begon te merken dat ze echt van me weg begon te drijven, en geen contact meer opnam, toen begon pas de pijn...
Las inderdaad ergens het gezegde die zei dat stelletjes die na het verbreken van hun relatie nog (goede) vrienden blijven, zijn of nooit verliefd geweest, of zijn het stiekem nog steeds, en volgens mij klopt dat als een bus...
Ik vind altijd dat stellen die elkaar veel blijven zien na een breuk, elkaar niet serieus nemen, en persoonlijk te zwak zijn om die afstand te gaan nemen....
Net trouwen nu ik hier begon over die ''oud en nieuw meid'' (waarmee ik nog steeds geen contact heb opgenomen overigens) , sms' t mijn ex vanuit het niets opeens weer...
Gewoon hoe het met me gaat, of het goed gaat in het dagelijks leven etc...
Ergens is dit precies wat ik wil, die enorme afstand van haar heeft me echt veel pijn gedaan, alsof ik niemand voorstelde en nooit wat voor haar betekend heb...
Anderzijds heb ik echt zoiets van leuk en aardig allemaal, maar interesse in hoe het met mij gaat en ondertussen morgen door je nieuwe vriend genomen worden vind ik nogal hypocriet..
Daarnaast merk ik gewoon meteen weer aan mijn idiote brein, dat ik weer kleine sprankeltjes hoop ga zien die gewoon onterecht zijn... Meteen denk ik : Ze heeft nu inmiddels ca. 4 maanden met haar nieuwe vriend, het ''nieuwe'' is daar dus nu wel vanaf, misschien is ze begonnen met vergelijken...
Natuurlijk is het goed bedoeld van haar en zit er niets achter, maar dat soort dingen werken gewoon niet... Het doet me nog te veel pijn hoe het allemaal gelopen is, en waar contact met haar eerder in het proces nog een helende werking had, merk ik dat het me nu alleen maar stoort als ze contact met me opneemt...
Vind het ook een beetje vreemd om na eigenlijk 4 maanden van stilte opeens aan iemand te vragen hoe het met hem / haar gaat...
Ik begrijp beide punten.. Ik had graag nog wat contact gehad met mijn ex omdat ik toen met duizend en één vragen zat. Maar ik moest ermee dealen dat die nooit beantwoord zouden worden want hij negeerde me gewoon. Tot ik hem weer tegenkwam, ik ben aan de ene kant blij want ik weet nu precies wat hij dacht maar aan de andere kant was het erg pijnlijk. Ik hoop dat ik hem nooit meer toevallig tegenkomquote:Op woensdag 13 april 2011 08:48 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Juist door contact te blijven houden blijft het veel lastiger om je ex los te laten. Dat heb ik aan mezelf wel gemerkt. Telkens als ik der zag of iets van der hoorde voelde ik me gelijk weer rot en wilde ik haar terug. Nu heb ik al een aantal dagen geen contact meer en voel me met de dag sterker worden. Zodra ik haar nu zou zijn krijg ik gelijk een terugslag en dat wil ik niet. Dus om mijzelf te beschermen heb ik het contact verbroken.
Vrienden blijven gaat niet werken als de 1 de ander nog terug wilt. Je voelt je dan altijd achter gesteld.
Truequote:Op woensdag 13 april 2011 11:16 schreef Mc.Chicken het volgende:
JiggyJ..
Het is tijd om verder te gaan. Echt. Ik zie je al ruim twee maanden hier dagelijks een post plaatsen die eigenlijk altijd op hetzelfde neerkomt: Je bent nog niet over je ex heen en je hebt moeite met haar los te laten.
Eigenlijk moet je een beetje hetzelfde hebben als je ex. Schijt! Lekker door. Zonder haar weliswaar maar komop. Wie zegt dat verandering per se negatief is?
Er is een chick die met je chat en graag wilt dat je langskomt. Zoek het avontuur op!
Als je iets wilt, moet je er ook iets voor doen.
Dus als jij over je ex heen wilt komen, moet je er iets voor doen.
Ik hoop niet dat dit negatief overkomt want zo bedoel ik het niet. Wil je alleen maar helpen.. duwtje in je rug of schop onder je kont? Kies maar
Mwah. Als ik dit vergelijk met eerdere relaties waar het wel gewoon afvloeide, vind ik dit toch veel moeilijker. Maar kan ook aan de heftigheid van de relatie liggen.quote:Op woensdag 13 april 2011 08:48 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Juist door contact te blijven houden blijft het veel lastiger om je ex los te laten. Dat heb ik aan mezelf wel gemerkt. Telkens als ik der zag of iets van der hoorde voelde ik me gelijk weer rot en wilde ik haar terug. Nu heb ik al een aantal dagen geen contact meer en voel me met de dag sterker worden. Zodra ik haar nu zou zijn krijg ik gelijk een terugslag en dat wil ik niet. Dus om mijzelf te beschermen heb ik het contact verbroken.
Vrienden blijven gaat niet werken als de 1 de ander nog terug wilt. Je voelt je dan altijd achter gesteld.
Ja.. ik snap wel heel goed dat een berichtje van je ex je even flink in de war kan laten raken.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:57 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
True
Mijn ex smste me opeens vanuit het niets na 4 maanden gisterochtend, bracht mn gedachten ff op hol moest het ff ergens ontladen// nu weer klaar ermee
bedankt voor je verhelderende post
Heb ik ook kort gedaanquote:Op woensdag 13 april 2011 14:13 schreef H6-4ever het volgende:
100% met je eens...beetje mooi weer spelen bah....
Is zo.. daarom ben ik er ook mee gestoptquote:Op woensdag 13 april 2011 16:46 schreef goofy_goober het volgende:
Tja, je kunt wel klagen, maar je hebt het zelf in de hand.
zoals mijn ex bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 april 2011 11:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Vraag het eens aan de vrouwen die datzelfde geintje bij mannen uithalen.
hee goofy, je weet iedereen wel op scherp te zetten hier, jammer genoeg ga je (net als veel anderen) uit van cliché's, 'wat zouden zijn ouders en vrienden zeggen wanneer hij met een 40-jarige vrouw aan zou komen', hangt helemaal van de vrouw af. Ik weet niet hoe jij eruit ziet of hoe gezond je bent, maar ik zie er nog net zo uit als toen ik 20 was, geen rimpels, een slank en gezond lichaam en mag er gewoon zijn. Ja, er zijn veel jonge kerels die naar me kijken, maar dat kan natuurlijk niet als je 40 bent, dan ben je blijkbaar al bejaard en moet je je vooral ook zo gedragen. En wat ik moet met een ventje van 18. Ben van mijn 4e tot mijn 16e dagelijks seksueel misbruikt door oude, gore klootzak. Snap je nu misschien waarom ik me aangetrokken voel tot een frisse, lieve en prachtig jong ventje? En ook al was het maar 3 weken, het voelde alsof ik hem al jaren kende; soulmates. Maar het is inderdaad de omgeving en de cultuur die het tegenhoudt dat twee mensen van elkaar mogen houden. Wat ik bij hem heb gevoeld, heb ik nog nooit bij een 'oude' kerel gevoeld. Nu jij Goofy.quote:Mijns inziens kun je nauwelijks van een volwaardige relatie spreken wanneer deze slechts drie weken heeft geduurd. Je was een leuke ervaring, meer niet. Het is een beetje naief van je om te denken dat deze 'relatie' kans van slagen zou hebben. Er zitten helaas teveel haken en ogen aan. Wat zouden zijn ouders en vrienden zeggen wanneer hij met een 40-jarige vrouw aan zou komen? Klinkt misschien hard, maar zo is het wel op die leeftijd. Dat zou je je toch ook wel gerealiseerd moeten hebben. Wat moet jij trouwens met zo'n jong ventje? Geen behoefte aan een man met wat meer levenservaring?
je hart volgenquote:Tja, zelf in de hand, soms heb je niet echt een alternatief he...
Ik en mijn ex wonen toch wel een beetje in de buurt, afgelopen winter elkaar maanden lang kunnen ontlopen, maar met mooi weer begeven mensen zich toch meer naar buiten en mijn verwachting klopt dus, zo kom je elkaar maanden niet tegen maar nu het zonnetje weer lekker schijnt kom ik haar in 2 weken al 3 keer tegen...
Het voelt eigenlijk net zo raar om alleen maar hoi / doei te zeggen, als een oppervlakkig praatje te maken...
Nu even the bright side : Zo zit je te mekkeren dat het niet lekker loopt, een dag later heb ik een dubbelboeking
Oud en nieuw meisje komt op koninginnedag naar museumplein, en een andere meid waar ik echt al maanden lang mee loop te sms' en ( die een paar maanden terug zichzelf hier had uitgenodigd als het ware , vakantiemeisje ), zegt net ook dat ze naar Amsterdam komt met koninginnedag ook naar het museumplein...
Ben ik mooi klaar mee dus, ben bang dat ik die dag aan een van de 2 niets moet laten horen...
Voor het oud en nieuw meisje voel ik meer, vind ik leuker, maar ik heb haar ook vaker gesproken, meer mee ''gedaan'' dan met het vakantiemeisje...
Vakantiemeisje is echter wat hoger opgeleid dan oud en nieuw meisje
Niet dat ik iets om die status geef, maar de relatie met mn ex liep ook stuk op gebrek aan intelligentie aan haar zijde, ik kon niet met haar praten behalve over oppervlakkige dingen...
Wat moet k nou:P nieuwe topicsmijn actieve topicsactieve topics
Dat vind ik ook wel maf. De laatste keer dat ik mijn ex was zou afstandelijk en bizar.. Ik dacht echt, ben jij nou degene met wie ik zoveel seks heb gehad, want je behandelt me als een vreemdequote:Op woensdag 13 april 2011 13:49 schreef JiggyJ het volgende:
Zou het nu overigens ook niet eens meer willen denk, heb zelf ook altijd het gevoel als ik mijn ex zie/spreek dat we een oppervlakkig toneelstukje spelen tegen elkaar, komop zeg lekker luchtig en oppervlakkig tegen elkaar lopen doen, terwijl je enorm vaak hebt liggen rampetampen met elkaar, dat gaat bij mij gewoon nietDaar kan ik iig niet op dezelfde luchtige manier mee omgaan als met mensen waarmee nooit wat gebeurd is, maar toch doen we beiden wel net alsof we zo voor elkaar zijn...
Dit gebeurt gelukkig niet met mij en mijn exquote:Op woensdag 13 april 2011 16:16 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Heb ik ook kort gedaan.. echt walgelijk.
koninginnedag, is juist de perfecte dag om met zo een dubbel date weg te komen!!!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:13 schreef JiggyJ het volgende:
Het voelt eigenlijk net zo raar om alleen maar hoi / doei te zeggen, als een oppervlakkig praatje te maken...
Nu even the bright side : Zo zit je te mekkeren dat het niet lekker loopt, een dag later heb ik een dubbelboeking![]()
Oud en nieuw meisje komt op koninginnedag naar museumplein, en een andere meid waar ik echt al maanden lang mee loop te sms' en ( die een paar maanden terug zichzelf hier had uitgenodigd als het ware, vakantiemeisje ), zegt net ook dat ze naar Amsterdam komt met koninginnedag ook naar het museumplein...
Ben ik mooi klaar mee dus, ben bang dat ik die dag aan een van de 2 niets moet laten horen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |