abonnement Unibet Coolblue
pi_95149722
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:54 schreef tjoptjop het volgende:
En morgen direct een standaard kopen :P
ook dat ja ;)
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  donderdag 7 april 2011 @ 01:06:42 #127
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_95152624
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:54 schreef tjoptjop het volgende:
En morgen direct een standaard kopen :P
Me vader had er 2 gehaald bij de liddle voor 10tje per stuk :D
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_95153227
quote:
8s.gif Op donderdag 7 april 2011 01:06 schreef genakt het volgende:

[..]

Me vader had er 2 gehaald bij de liddle voor 10tje per stuk :D
Ik ook. Hoewel er een ongebruikt (samen met de gitaar) in de kast ligt :') ...
pi_95153386
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:43 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:

[..]

omdat het natuurlijk vet interessant is als je vage toonladders kunt! echt mannen spelen op gevoel
Daarom snap ik die *solo`s* in nummers van Metallica niet of Dragonforce of zo..
Queen/The Beatles/B.BKing dat zijn gewoon majeur/mineur/pentatonische ladders, en het klinkt altijd weer vernieuwend, en als je met gevoel speelt hoor je dat ook duidelijk, bij de zoveelste*shred* solo van Metallica of Dragonforce hoor je amper de individueel gespeelde noten.
  FOK!fotograaf donderdag 7 april 2011 @ 01:53:29 #130
159915 -Menn0-
MNO
pi_95153535
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2011 01:46 schreef Braddie het volgende:

[..]

bij de zoveelste*shred* solo van Metallica hoor je amper de individueel gespeelde noten.
:')
,,/
pi_95154513
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 01:53 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

:')
Er zitten fantastische solo`s in nummers van Metallica hoor, ik vind het intro solo van Nothing Else Matters of One of zelfs Battery echt hartstikke gaaf, maar er zijn solo`s van onze Kirk dat ik denk... gast, speel ze iets trager, dan komen ze misschien beter tot z`n recht, soleren is niet zoveel mogelijk 16e noten in 1 maat stoppen, soleren is een goede reeks noten (passend) laten klinken, en eventueel met je ziel spelen, met emotie, en dan kunnen het net zo goed kwart of halve noten zijn, maar kom op.... ga niet shredden omdat het *zo vet klinkt*
pi_95154750
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 03:35 schreef Braddie het volgende:

[..]

Er zitten fantastische solo`s in nummers van Metallica hoor, ik vind het intro solo van Nothing Else Matters of One of zelfs Battery echt hartstikke gaaf, maar er zijn solo`s van onze Kirk dat ik denk... gast, speel ze iets trager, dan komen ze misschien beter tot z`n recht, soleren is niet zoveel mogelijk 16e noten in 1 maat stoppen, soleren is een goede reeks noten (passend) laten klinken, en eventueel met je ziel spelen, met emotie, en dan kunnen het net zo goed kwart of halve noten zijn, maar kom op.... ga niet shredden omdat het *zo vet klinkt*
Gast... :')
pi_95154887
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 03:35 schreef Braddie het volgende:

[..]

Er zitten fantastische solo`s in nummers van Metallica hoor, ik vind het intro solo van Nothing Else Matters of One of zelfs Battery echt hartstikke gaaf, maar er zijn solo`s van onze Kirk dat ik denk... gast, speel ze iets trager, dan komen ze misschien beter tot z`n recht, soleren is niet zoveel mogelijk 16e noten in 1 maat stoppen, soleren is een goede reeks noten (passend) laten klinken, en eventueel met je ziel spelen, met emotie, en dan kunnen het net zo goed kwart of halve noten zijn, maar kom op.... ga niet shredden omdat het *zo vet klinkt*
16e noten? waarom niet gelijk 32ste noten? gaan er er nog meer in! :P
  donderdag 7 april 2011 @ 07:34:26 #134
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_95155140
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 03:35 schreef Braddie het volgende:

[..]

Er zitten fantastische solo`s in nummers van Metallica hoor, ik vind het intro solo van Nothing Else Matters of One of zelfs Battery echt hartstikke gaaf, maar er zijn solo`s van onze Kirk dat ik denk... gast, speel ze iets trager, dan komen ze misschien beter tot z`n recht, soleren is niet zoveel mogelijk 16e noten in 1 maat stoppen, soleren is een goede reeks noten (passend) laten klinken, en eventueel met je ziel spelen, met emotie, en dan kunnen het net zo goed kwart of halve noten zijn, maar kom op.... ga niet shredden omdat het *zo vet klinkt*
Kirk mocht willen dat hij kon shredden...
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_95155230
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 07:34 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Kirk mocht willen dat hij kon shredden...
:r shredden :N

[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  donderdag 7 april 2011 @ 07:48:04 #136
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_95155232
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 03:35 schreef Braddie het volgende:

[..]

Er zitten fantastische solo`s in nummers van Metallica hoor, ik vind het intro solo van Nothing Else Matters of One of zelfs Battery echt hartstikke gaaf, maar er zijn solo`s van onze Kirk dat ik denk... gast, speel ze iets trager, dan komen ze misschien beter tot z`n recht, soleren is niet zoveel mogelijk 16e noten in 1 maat stoppen, soleren is een goede reeks noten (passend) laten klinken, en eventueel met je ziel spelen, met emotie, en dan kunnen het net zo goed kwart of halve noten zijn, maar kom op.... ga niet shredden omdat het *zo vet klinkt*
Waarom praat jij altijd over dingen waar je duidelijk geen verstand van hebt? :{
Don't let my username fool you...
  donderdag 7 april 2011 @ 08:30:37 #137
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_95155765
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 07:48 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Waarom praat jij altijd over dingen waar je duidelijk geen verstand van hebt? :{
Anders heeft ie niks om over te praten!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 7 april 2011 @ 08:32:07 #138
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_95155784
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 07:48 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Waarom praat jij altijd over dingen waar je duidelijk geen verstand van hebt? :{
Nou, dat geleuter over 16e, halve etc noten is pure onzin, maar hij heeft wel gelijk met:

quote:
soleren is niet zoveel mogelijk [...] noten in 1 maat stoppen, soleren is een goede reeks noten (passend) laten klinken, en eventueel met je ziel spelen, met emotie,
En daarom falen wat mij betreft een hoop (metal) gitaristen en zijn mensen als Alex Skolnick pure win ;) :P.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_95160003
Dankje, ok dat *Shred* deel was wel wat overdreven ja, maar ik probeer hier ook maar een beetje mee te praten, voel me anders zo`n buitenbeentje.
pi_95163183
Meepraten is heel iets anders dan dingen roepen die kant nog wal raken en waar je duidelijk geen verstand van hebt. Zelf je eigen mening vormen in plaats van die van internet over te nemen.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  donderdag 7 april 2011 @ 12:46:21 #141
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_95163431
Ik ga morgen avond eens bij feedback kijken voor een nieuwe akoestische gitaar (spaans). Iemand tips?
pi_95163476
Ik vind het sowieso altijd een beetje vreemd als bandloze gitaristen of lui met een playmobile bandje precies weten wat allerlei tamelijke gevestigde muzikanten verkeerd doen...
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_95163532
beste stuurlui staan aan wal enzo
pi_95163894
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:46 schreef mr-green het volgende:
Ik ga morgen avond eens bij feedback kijken voor een nieuwe akoestische gitaar (spaans). Iemand tips?
Proberen. Dat is geloof ik zo ongeveer de beste/enige manier om iets te kiezen. (En budget natuurlijk :{ )
  donderdag 7 april 2011 @ 13:09:40 #146
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_95164371
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 03:35 schreef Braddie het volgende:

[..]

Er zitten fantastische solo`s in nummers van Metallica hoor, ik vind het intro solo van Nothing Else Matters of One of zelfs Battery echt hartstikke gaaf, maar er zijn solo`s van onze Kirk dat ik denk... gast, speel ze iets trager, dan komen ze misschien beter tot z`n recht, soleren is niet zoveel mogelijk 16e noten in 1 maat stoppen, soleren is een goede reeks noten (passend) laten klinken, en eventueel met je ziel spelen, met emotie, en dan kunnen het net zo goed kwart of halve noten zijn, maar kom op.... ga niet shredden omdat het *zo vet klinkt*
:') :') :') Je loopt echt weer onzin te lullen. Je loopt nou iemand belachelijk te maken die bij de beste gitaristen ter wereld hoort en jij kan nog en eens je gitaar normaal tunen idioot.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  donderdag 7 april 2011 @ 13:11:34 #147
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_95164455
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 08:32 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Nou, dat geleuter over 16e, halve etc noten is pure onzin, maar hij heeft wel gelijk met:

[..]

En daarom falen wat mij betreft een hoop (metal) gitaristen en zijn mensen als Alex Skolnick pure win ;) :P.
kut troll megadeth fan :P
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  FOK!fotograaf donderdag 7 april 2011 @ 13:13:36 #148
159915 -Menn0-
MNO
pi_95164544
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 11:10 schreef Braddie het volgende:
voel me anders zo`n buitenbeentje.
Nee dan helpen dit soort loze kreten inderdaad heel erg! :')
,,/
pi_95166113
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:03 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
http://www.marshallamps.c(...)ctCode=Class5%20Head

YES!

http://www.marshallamps.com/downloads/files/C5head+combo.pdf

Binnenkort maar eens testen in de lokale muziek zaak
Ik heb die combo wel eens aangehoord en die klinkt wel tof.

Maar (even in het algemeen) wat is nu het voordeel van een head+cabinet tegenover een combo? Als ze, zoals in dit geval, over dezelfde componenten beschikken.
pi_95167437
voor mij dat ik hem ook mee kan nemen naar de oefenruimte om op de cabinet van me orange te spelen, en thuis kan spelen op een cabinet waar ik ook nog eens iets anders op kan sluiten. heb dus geen behoefte aan een extra speaker :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')