quote:Op bezoek bij de onbekende zangeres Marlous Oosting legt hij uit: "Nu nog even door de tuin lopen, zoals Ivo Niehe doet." Er wordt niets van tevoren ingestudeerd. Versprekingen mogen en de aanwijzingen die Hartman geeft, krijgen we gewoon te zien. Daarnaast is hij de kijker die wil wegzappen alvast een stapje voor door de gesprekken op onverwachte momenten te onderbreken met wonderlijke filmpjes. Dat kan een stukje motorcross zijn, maar ook een op het eerste gezicht ouderwets en komisch fragment van een filmpje uit de jaren vijftig over seksuele voorlichting. Wat Hartman doet, mogen we 'reality-humor' noemen, maar het is geen Bananasplit. "Met leedvermaak heb ik weinig affiniteit. Ik wil mensen niet afzeiken." Een beetje verwarring stichten hoort er wel bij. "Dat doe ik zelf ook vaak. Dan breek je sneller door de beleefdheidsfrasen heen."
Ik zit dat filmpje uit je OP te kijken, heerlijkquote:Op maandag 4 april 2011 23:37 schreef Mankatans het volgende:
jah het is ook wel een beetje dezelfde stijl, totaal geflipt, bruggetjes die alleen hij kan bedenken, tussen motorcross in de modder binnen 2 sec naar een stel dat praat over de eenden in hun vijver die 'groepsverkracht' worden, echt heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |