quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:15 schreef Repeating het volgende:
Bij 10:15
Weet iemand hoe dat ookalweer heet?
Ik ben toch meer een reu, maar graag gedaan...quote:
Weet je nog welk filmpje ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:05 schreef RacerDKB het volgende:
Nederlandse groep die tijd terug (20-30 jaar ofzo) een hit hadden in het Frans, geschreven door 1 kerel maar die niet zelf zong dacht ik.
Pas de rien iets, was laatst nog gebruikt op wat filmpjes bij dumpert.nl
Achtergrond zangers zingen vrij hoog ''woohoooohoooo''
Nee dan had ik daar kunnen kijken want het stond wel in de commentsquote:
Iemand? Of hoor ik dingen die niet bestaan...quote:Op donderdag 7 april 2011 22:52 schreef SockPants het volgende:
Ik ben op zoek naar (denk ik) een Gorillaz nummer. In dit totaal ongerelateerde liedje begint op 3:06 een hoog melodietje wat me sterk doet denken aan iets van Gorillaz maar ik heb het zelf nog niet kunnen vinden. Iemand een idee?
Kan het nu niet beluisteren, via de iPhone..quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:59 schreef SockPants het volgende:
[..]
Iemand? Of hoor ik dingen die niet bestaan...
Gus Black - Paranoid (cover van Black Sabbath)quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kan het nu niet beluisteren, via de iPhone..
Da's de dodenmars van Chopinquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:19 schreef Dagoduck het volgende:
http://beta.uitzendinggem(...)r-uitvaartverzorging
@ 12.10 minuten, iemand?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:14 schreef Starman89 het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat voorbijkomt op de site van een duitse club (aanrader trouwens; elke woensdag gratis bier)
Linksonderin de site staat een musicplayer, en 1 van de 3 nummers heet "Triple A - Regular" Aangezien de club zelf Triple A heet, denk ik niet dat het nummer zo heet.
http://www.triplea-club.de/index2.html
Iemand die 't nummer kent?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
Stubru luisteraars hier?
Vanmiddag zo'n geweldige plaat gehoord, ik MOET weten welke dat is, maar op de site word ik niet veel wijzer van de playlist.
Voor de experts die het gehoord hebben: het was ongeveer om 1440-1450 uur en het was de plaat na Wordy Rappinghood van de Chicks on Speed.
Ik zal de uitzending nog even posten als die online is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |