quote:Op woensdag 6 april 2011 16:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Kan er zo niets over op internet vinden (daar had ik ook al naar gezocht), maar ik zal proberen z.s.m. een fragmentje op te nemen. Deuntje is zo herkenbaar dat wel iemand 't moet weten gok ik.
Beetje zachtjes, maar 't is al iets: klik
H.E.L.D.!!quote:
Klinkt een beetje als Tres Deliquentes... Soort Spaanse hiphop iig...quote:Op woensdag 6 april 2011 21:16 schreef nummerzoeken het volgende:
Hallo Fokkers,
Ik ben al een tijdje op zoek naar het volgende nummer het is niet heel goed te horen door het geluid van het publiek maar een kenner moet het kunnen herkennen denk ik. Het begint op 2:55 en is het intro nummer van de eerste kandidaat
http://www.rtl.nl/xl/#/u/0f5e22aa-8eb5-31d0-be15-24aa9482117b/
Als iemand mij zou willen helpen zou ik dat echt super vinden.
Cheers
Haha, geen dank! Hele album is goed te beluisteren.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
H.E.L.D.!!
Wat 'n heerlijke muziek, meteen wat meer van beluisteren
Je bedoelt Delinquent Habits, ik heb daar de cd Tres Delinquentes van maar kan(in hoeverre ik 't nummer goed kan horen) niets van die cd terughalen. Dus waarschijnlijk iets anders.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:37 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als Tres Deliquentes... Soort Spaanse hiphop iig...
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:29 schreef zerokil het volgende:
Hoi
Ik weet dat dit al vaker is gesteld
Maar hoe heet dat nummer met dat clipje van de champions league momenten op get laatst van nos
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:29 schreef zerokil het volgende:
Hoi
Ik weet dat dit al vaker is gesteld
Maar hoe heet dat nummer met dat clipje van de champions league momenten op get laatst van nos
quote:Hunkemöller - Whatever Lola wants (re-recording)
For the lingerie brand Hunkemöller, we were asked to do a re-recording of the well known song Whatever Lola wants, originally performed by Sarah Vaughan. To capture the feel of the recording from the 50s, we asked a small bigband to play the song live in our analog equipped music studio. Combining this recording with a more modern lead vocal resulted in a fresh approach to the song.
Dank! Wij hebben op de site een telefoonnummer gevonden en gebeldquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Dank! Wij hebben op de site een telefoonnummer gevonden en gebeldZe bellen ons terug!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |