Zondag in de kuip.quote:Op maandag 2 april 2012 22:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ZuidGrens, gaan wij de 1e VI MEET houden?
Spreek ze eens aan op hun gedrag, dat kan toch nietquote:Op maandag 2 april 2012 22:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Het zal mij aan mijn reet roesten. Nog nooit last van die gasten gehad i.i.g. en zie ze toch regelmatig. Al moet je denk ik geen ruzie met ze zoeken, want boksen kunnen ze wel.
quote:Op maandag 2 april 2012 22:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ZuidGrens, gaan wij de 1e VI MEET houden?
Willen ze gebruiken om de voorzetten van Manolev op te vangen.quote:Op maandag 2 april 2012 22:23 schreef ZuidGrens het volgende:
Leg dat doek eens uit, ik snap het niet.
quote:Op maandag 2 april 2012 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Willen ze gebruiken om de voorzetten van Manolev op te vangen.
Green Onions hèquote:Op maandag 2 april 2012 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe heet dat liedje van nu ook alweer?
Waarom vouwen ze 'm dan op de eerste ring uit?quote:Op maandag 2 april 2012 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Willen ze gebruiken om de voorzetten van Manolev op te vangen.
Komt waarschijnlijk door de ego boost die zijn Televizierring hem heeft opgeleverd. Gaat buiten zijn schoenen lopen, denkt dat hij mr. bigstar is.quote:Op maandag 2 april 2012 22:23 schreef DrDentz het volgende:
Die Genemans spreekt zijn geïnterviewden toch met een zeker dedain aan, ik vind dat eigenlijk not dun, respect hebben voor je onderwerp.
Mogen de fans eigenlijk door elkaar lopen? of staan er 8 rijen ME tussen de pleinen en in het stadion ?quote:
iemand zei vermoord?quote:Op maandag 2 april 2012 22:25 schreef DrDentz het volgende:
Hoe is dat jochie doodgegaan, ik zat niet echt op te letten
Nee dat was ovlgens mij een ander. Ik dacht dat ze nog niet hadden gezegd hoe dit jongetje was overleden.quote:
Haha, ben bang van wel, ik ga met de combi. Dus we moeten het bij zwaaien houden. Als we nou allebei een spandoek met VI-Hooligans maken dan moeten we elkaar wel herkennen.quote:Op maandag 2 april 2012 22:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mogen de fans eigenlijk door elkaar lopen? of staan er 8 rijden ME tussen de pleinen en in het stadion ?
Joker?quote:Op maandag 2 april 2012 22:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
O.. was dat dat jochie die in zn klas aangevallen was door zo'n Joker
thanksquote:Op maandag 2 april 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat was ovlgens mij een ander. Ik dacht dat ze nog niet hadden gezegd hoe dit jongetje was overleden.
Verplichte buscombi ?quote:Op maandag 2 april 2012 22:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ben bang van wel, ik ga met de combi. Dus we moeten het bij zwaaien houden. Als we nou allebei een spandoek met VI-Hooligans maken dan moeten we elkaar wel herkennen.
En misschien zijn Dentz en Johannes wel underkuffer aanwezig.
Ik vind het mooi zo een heel groot spandoek.quote:Op maandag 2 april 2012 22:27 schreef Muto het volgende:
Als je dat doek gewoon van boven naar beneden laat komen, staat het wel strak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |